Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Noen som husker Mila?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Noen som husker Mila?

I dag avgjorde han for Polen, mot Tyskland. Har visst en ny vår i Polen. Trivelig fyr, enormt potensiale, men er det noen som husker hvorfor han ikke slo an her?

Fordi han var ræva

Comment

Originally posted by oPsL View Post
      Fordi han var ræva
      Før jeg leste denne posten visste jeg ikke helt. Men nå, etter denne dype, innsiktsfulle, intelligente analysen står det helt klart for meg. Sånn var det!

Comment

Originally posted by oPsL View Post
        Fordi han var ræva
        Mange som er dårlige i Vålerenga, men god og veldig god andre steder. Men Mila var ikke ræva, men heller ikke kjempegod. Syns det er flott at eks-vålerengaspillere gjør det bra i andre klubber, med noen unntak (les; sutrekongen Singh).

Stefan Ishizaki er jo også en som ikke slo helt an, men som har vært veldig god etter endt Vålerengakarriere.

Og så har vi vel også eksempler på spillere som var gode før dem kom til oss, men ikke slo an hos oss.

Rart det der...

Forøvrig, Shelton var heller ikke god med en gang, ble sendt på lån, og kom tilbake som en ny mann. Kanskje vi var for raske på avtrekkeren med mange av de andre også. Muri har vel en liknende historie.
        Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by wanderer View Post
          Forøvrig, Shelton var heller ikke god med en gang, ble sendt på lån, og kom tilbake som en ny mann. Kanskje vi var for raske på avtrekkeren med mange av de andre også. Muri har vel en liknende historie.
          Nåja.. Tar jeg ikke helt feil har vel Muri bare vært god i en sesong for oss. Den sesongen alle var gode. Altså i 2010.
          Men ikke umulig vi bør sende flere på lån!
          Zahid var jo ikke dominerende i Ull/kisa engang, men så kom han tilbake og plutselig er han en av våre viktigste!

Comment

Ragnar Klavan var kaptein for Estland mot England igår. Ble utvist tidlig i 2. omgang, men spilte bra de første 45. Ifølge komentatoren så spiller han i Augsburg i Bundesliga, og må vel med det være en av tidligere engaspillerene som har gjort det best karrieremessig? Ihvertfall som fortsatt er aktive. Skandaløst at vi ikke beholdt han!

Comment

Working...
            X