Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Cola siste seriekamp

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cola siste seriekamp

Vi er en gjeng som har ses.kort på vestbredden. Vi syns det bare er trist å stå der, så vi tenkte at vi får kjøpe vanlige billetter til cola siste kampen.

Er det sånn at om vi kjøper der, får vi ikke stå inne i midten?

Hørt noe om det.. Vi vil gjerne stå på felt F/G og delta mer enn det er mulig å gjøre på bredden.

Er vaktene såpass strenge, eller er det akseptabelt så lenge vi synger?
    IKAROS

Re: Cola siste seriekamp

Felt F/G er kun for sesongkort
    You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Vi har sesongkort da, bare på feil sted! hehe neida..

Men hvordan er det videre ut mot sidene a?
      IKAROS

Comment

Felt E er også sesongkort. Cola nedre er åpent for alle....

Comment

Gi da mannen et skikkelig svar, enn å påpeke hvor han og gutta hans ikke skal stå. Har de noe å bidra med er det ikke noe som er bedre enn det. Come on over, boyz!

Cola øvre, altså ikke sesongkort-feltene, er da også åpne for alle.

En gjeng som vil til cola for å synge seg hese er da hjertelig velkomne! Bare å skaffe seg billett det, og plassere seg etter hvor det er plasser.

----------------
          Pilsner og slagsmål.
          Ille tilredte agronomer.

Comment

Vel, det folk gjør i dag er å gå opp ved trappa til kiosken (Mot ring3) også vandrer de enkelt og greit bort langs seteradene til sangfeltene. slik unngår de vaktene i trappeoppgangene. Så har dere lyst å stå blandt sangerne i siste hjemmekamp er det "luretrikset".

(Dette håper jeg Klanen setter en stopper for neste år hvisomatte tribuneorginga blir den samme. Det er alt for mange folk som ikke skal være på sangfeltet, som opptar "sang plasser" i dag)

https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Sitat: Den man, 23 oktober 2006 11:54 skrev vif_supporter:

> Vel, det folk gjør i dag er å gå opp ved trappa til kiosken (Mot ring3) også vandrer de enkelt og greit bort langs seteradene til sangfeltene. slik unngår de vaktene i trappeoppgangene. Så har dere lyst å stå blandt sangerne i siste hjemmekamp er det "luretrikset".

>

>

> (Dette håper jeg Klanen setter en stopper for neste år hvisomatte tribuneorginga blir den samme. Det er alt for mange folk som ikke skal være på sangfeltet, som opptar "sang plasser" i dag)

>

>

...og det er en del som "sniker" slik du beskriver som VIL synge men ikke har billett til de midterste feltene. Kjedelig å stå alene å synge på felt A.

Comment

Jeg kan garantere deg at vi ikke sniker oss bort ditt for å stå å se på!

Er jo ikke uten grunn vi vil betale for å stå der når vi har sesongkort på bredden.

Og til du som nevnte det... Cola nedre er ikke aktuelt..
                IKAROS

Comment

Sitat: Den man, 23 oktober 2006 12:39 skrev superman:

> Jeg kan garantere deg at vi ikke sniker oss bort ditt for å stå å se på!

> Er jo ikke uten grunn vi vil betale for å stå der når vi har sesongkort på bredden.

> Og til du som nevnte det... Cola nedre er ikke aktuelt..

Det er plass til minst 30-40% flere enn det er solgt kort til i cola F-G.

Comment

Folk som er hypp på å synge trekker jo mot midten, så jeg tviler sterkt på at det står noen ute på sidene som egentlig ville stått og sunget i midten.

Tror den påstanden som flere har kommet med tidligere også, det at folk forviller seg inn i sang-området for å stå der og holde kjeft og oppleve stemninga, er ganske så feil. Hadde med fattern i går jeg, han sang med som faan han, stemninga smitter jo!

Utfordringa må jo gå på å få flere med på sangene..

----------------
                    Pilsner og slagsmål.
                    Ille tilredte agronomer.

Comment

Vi trenger folk på Vestbredden også. Jeg blir her. Håper flere gjør som meg.
                      E.Grøstad. Vål\'enga i mitt hjerte.

Comment

Diskusjonen har jo gått i flere fora før, men at folk heller vil bite seg fast slik at det blir to halvveis-syngetribunder i stedet for en tribune med max trøkk er litt rart spørru meg..

Få alle som vil synge til kola, så kan de resterende på bredden synge mot miniklanen mens kola lager show.
                        ----------------
                        Pilsner og slagsmål.
                        Ille tilredte agronomer.

Comment

Det blir helt håpløst på bredden neste år. Er jeg ganske sikker på. For det er vel ingen fra cola som går over ditt for å synge?

Men det er mange som går fra bredden til Cola for å synge. Så dem som holder igjen på bredden burde vel tenke seg om to ganger på om dem vil stå der, eller delta for å lage eenda bedre liv i cola. Tenk om alle som synger hadde kjøpt sesongkort i cola. kommet ditt hver gang. Som dem ble skrevet over her, så smitter stemninga. Så til slutt tror jeg vi hadde fått hele cola øvre til å synge. Når det er sånn halvveis skal det mer til for å dra med dem som ikke vil, mens om det er helt sykt trøkk der, så blir flere med.
                          IKAROS

Comment

Sitat: Den man, 23 oktober 2006 12:46 skrev Kjellsen:

> Det er plass til minst 30-40% flere enn det er solgt kort til i cola F-G.

Hvordan vet du det? Jeg er rimelig sikker på at det er solgt sesongkort for alle plasser på midtfeltene. At kanskje ikke alle kommer til hver kamp, er en annen sak. Eller mener du at folk skal stå tettere?
                            Beaker

Comment

Sitat: Den man, 23 oktober 2006 14:29 skrev Beaker:

> Sitat: Den man, 23 oktober 2006 12:46 skrev Kjellsen:

> > Det er plass til minst 30-40% flere enn det er solgt kort til i cola F-G.

>

> Hvordan vet du det? Jeg er rimelig sikker på at det er solgt sesongkort for alle plasser på midtfeltene. At kanskje ikke alle kommer til hver kamp, er en annen sak. Eller mener du at folk skal stå tettere?

Bredden er ferdig. Det kommer til å bli masseflukt av folk som synger neste år. En god del av oss som ble ser at dette ikke nytter lengre(selv om førsteomgang i går var bra). Alle sanger startes nå fra Cola og vi henger oss nesten utelukkende kun på de som virkelig høres. Ser også rundt meg på felt G at det er blitt store åpne områder. Nå var det et forsøk i går med å samle folk på gamle konge igjen, men det hadde vel varierende virkning. Nei bredden blir nok for de eldre, og familiene (de er der i fult monn allerede), mens mange andre trekker nok over. får bare håpe at det ikke blir noe fasplass system der og at man heller satser på som i bisletts glansdager trykke flest mulig inn og førstemann til mølla.
                              When the facts change, so does my opinon

Comment

Working...
                              X