Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

RBK - VIF Søndag 19. Okt. Klokka 20.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mikkell View Post
    Näberg har spilt godt som venstreback før han, dette går nok bra. Veldig gøy når vi kan si vi vant på Lerkendal tenåringer på nesten halve laget.
    Dette blir hardt for Ivan. Håper dette blir gjennombruddet hans på laget.

Også Iqbal. Vi trenger at de mestrer disse kampene
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Da var vi like langt...

Comment

Helvete, dritt å få den der imot rett før pause.

Iqbal ble en lettvekter i den hodeduellen dessverre

Comment

Innlegg fra vår høyre og vips, 2-2. Vi er jo helt elendige på å støte ved innlegg. Er vel ente innlegg fra den siden i denne kampen, og så utrolig dårlige vi er til å forsvare oss på innlegg.
          Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Jævelig synd med den utlikningen.

Synes vi klarer å spille oss til mye og forsvaret deres henger ikke med. Dessverre henger ikke vårt eget med heller.

Vi har to tenåringer på back. Frykter det blir mangelen på rutine som ødelegger for oss her. Tipper vi scorer minst ett til. Spørsmål er hvor mange vi slipper inn.

Comment

Bare å beklage men Iqbal blir for junior her. Vært en katastrofe omgang av han bak der.

Comment

Det er jo mye positivt offensivt hvertfall. Zahid, Ørnen, DFH og Stengel (en av hans bedre omg.) har jo tidvis spilt RBK på ræva fremover. Men vi er jo fortsatt hjelpesløse defensivt. Med eller uten tenåringsbacker.

Tror ikke vi har scoret siste mål i denne kampen. Dessverre ikke sluppet inn siste heller

Comment

Originally posted by nico70 View Post
                  Bare å beklage men Iqbal blir for junior her. Vært en katastrofe omgang av han bak der.
                  Unnskyld? Hvorfor kritisere Iqbal? Han har jo vært god på høyrebacken. Er ikke mye de har fått til i løpet av første omgang på høyresiden vår. At han taper hodeduellen ser jeg på som en juniorfeil, men det har jeg sett både Gunnarsson, Larsen og Høgh gjøre gjennom hele sesongen også.

Vi kan jo ta med Zahid i diskusjonen også da? Som på 1-2 ikke klarer å henge med motspiller som tråkler seg gjennom oss. Og som på 2-2 ikke støter nok opp og får avverget innlegget. Det er jo mye av det som har vært feilen med venstresiden vår. At Zahid ikke har hjulpet nok til i forsvar. Han er guddommelig angrepsmessig, dog! Men urettferdig å bare ta med Zahid her, for jeg syns midtbanen er for passive og lar Rbk føre og holde på ball. Støter for dårlig.

Fagermo 2020

Comment

Hvorfor er det sånn at det første jeg tenkte da vi gikk opp i 2-0 ledelse var "det klarer vi aldri å holde på"?
                    Syns vi skulle hatt frispark på 2-2 scoringa. Dorsin holder så inni gamperæva hardt i trøya til Iqbal. Se nøye på reprisene. Han "dytter" trøya til Iqbal ned, så han ikke får hoppa samtidig som han selv får en ekstra boost. Holding og klatring med en hånd. Avansert juksemakeri, men der er jo Dorsin i en egen liga. Usympatisk rasshøl som slipper billig unna altfor ofte.

Ellers syns jeg kampen er morsom. Vi spiller en del veldig flott fotball fremover på banen. Bakover.... Not so much...

Comment

Originally posted by nico70 View Post
                      Dette blir for dumt. En feil og det er en katastrofe, gutten er 19år og du forventer noe annet. Han har spilt veldig bra.

Tror du virkelig VIF har planer om å legge inn bud på en spiller med internasjonalt snitt? Noe du ikke har fått med deg angående økonomien til klubben?

Comment

Jeg syns ikke kampen er morsom. Å lede 2-0 var moro, men etter det har det vært en tragedie.

Da vi holdt på å gå under 1-0 så hadde jeg ikke nerver, da vi gikk opp til 0-1, så hadde jeg heller ikke nerver. Nervene kom først på 2-0, for dette var jeg rimelig sikker på at vi kom til å kløne vekk!

Gud som jeg gleder meg til en ny sesong og et forhåpentligvis bedre forsvar! Skal ikke så mye til.

PS: Nervene er vekke nå igjen. Rart. Men er forbanna!

Fagermo 2020

Comment

Synd vi ikke har rutine i forsvaret... Iqbal har tapt samtlige dueller han har vært involvert i. Kommer veldig sent på overlapp. Dessverre ingen god kamp så langt... Var redd for at dette kunne skje, selv om vi ledet 2-0. Det er jo farlig uansett hvordan rbk angriper oss... Håper vi signerer Wæhler og at Nation blir helt frisk fra skaden sin...

Comment

Näsberg har hvertfall hatt et bra innhopp hittil.

Comment

Näsberg har vært ganske solid etter innhoppet. Syns det er litt merkelig at vi nå bytter stengel med Mathisen og ikke tar av Iqbal isteden...

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                                Näsberg har vært ganske solid etter innhoppet. Syns det er litt merkelig at vi nå bytter stengel med Mathisen og ikke tar av Iqbal isteden...
                                Fordi Iqbal har gjort en god jobb. Jeg er enig med Rekdal der.

Comment

Working...
                                X