Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

RBK - VIF Søndag 19. Okt. Klokka 20.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Näsberg har vært grei ja. Hakke gjort seg bort.

Men nå, igjen, rundt på vår venstrekant, innlegg og to kjempesjanser!

Heldige som ikke ligger under der.
    Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Langer varter opp med klasseredninger på rekke og rad.

Comment

Fy faen. Hadde jeg utført arbeidsoppgavene på jobben like ræva som det Vålerenga-forsvaret har gjort i år, så hadde jeg fått fyken for lenge jævla siden. Helt patetisk at det der blir mål; er jo knapt en målsjanse

Comment

Jævelig ufortjent.

Comment

Ser ut som vi satser på rent juniorlag...

Comment

Og der slapp Vålerenga inn sitt 47 mål.
              Det sier seg selv at vi ikke har nubbesjans til noe Europa eller Medalje når vi lekker som ei sil.

Det som er så synd er at vi ikke møter et bra Rbk heller. Hadde alle tiders mor i dag for å ta poeng og kanskje frarøve seieren.

To rare bytter nå også; arbeidsjernet Stengel ut for Mathisen. Kunne heller flytta Näsberg inn i midtforsvaret, og tatt ut Larsen og Mathisen inn venstrebacken. Og så går kapteinen ut for Blårud.

Edit: Og hvorfor i h.... kan vi ikke klare å slå en j.... corner riktig? To stk på rad fra Zahid har gått rett i førsteforsvarer, hvor nr en såvidt gikk over bakken!!

Fagermo 2020

Comment

Faen ... At vi skal være så forbanna dårlig i forsvar ass...
                Men, men. Vi kan bare skylde oss sjæl. Vi har egentlig hatt noen muligheter til å score flere mål, men har ikke tatt dem.

Comment

Å folk er i tvil om vi skal signe Wæhler.....

Comment

Skjønner nå hvorfor Näsberg ble plassert til venstre.. Han er vel den eneste forsvareren vi hadde på benken som er venstrebeint.

Fagermo 2020

Comment

Originally posted by Ingar View Post
                      Akkurat nå signer jeg gjerne en kartong oransje pyloner De hadde gjort samme nytten for en MYE billigere penge.

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                        Fordi Iqbal har gjort en god jobb. Jeg er enig med Rekdal der.
                        Jeg er helt uenig. Ville heller beholdt Stengel byttet Iqbal med Mathisen. Iqbal blir foreløpig for lett på dette nivået, men Näsberg derimot... Han har virkelig hatt et flott innhopp, så langt i kampen.

Comment

Originally posted by Ingar View Post
                          Han fyller vel 39 neste år? Vi får inn Tollås Nation.
                          Men du kan ikke forstå at folk kanskje ikke mener Wæhler er mannen for oss?
                          Jeg tror de fleste mener pengene kan brukes på en bedre måte.
                          Hvis han spiller gratis, så er det ikke noe å lure på.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                            Han fyller vel 39 neste år? Vi får inn Tollås Nation.
                            Men du kan ikke forstå at folk kanskje ikke mener Wæhler er mannen for oss?
                            Jeg tror de fleste mener pengene kan brukes på en bedre måte.
                            Hvis han spiller gratis, så er det ikke noe å lure på.
                            Også? Alder er kun et tall.Dårlig argument...Han hadde forsterket de fleste lag i Tippeligaen.
                            Hva han har i lønn i Sverige er jo uinteressant.han er såpass keen på å spille for oss,å skjønner sikkert hva slags økonomiske rammer vi har.
                            Tollås Nation er ikke betinget suksess...

Comment

Høydaeren i dag er Näsberg og Stengel, at zahid er god er jeg vant til.

At forsvaret lekker sliter jeg litt med å bli vant til... Om det er spillerne, spillerkombinasjonen, taktikken, midtbanens skyld eller alt sammen veit jeg ikke, men etter sommern er det blitt tydeligere og tydeligere at det ikke holder.

Comment

Forhåpentligvis er denne sesongen snart over. Tidenes mulighet til å slå et av de verste RævBK-lagene jeg har sett på en stund, og vi går på en patentert kollaps. Vi må jo snart ha TL-rekord i å gi bort ledelser denne sesongen?

Näsberg med et positivt innhopp, og Ørnen nådde 25 mål. Langer også med noen feberredninger. Resten vil jeg glemme fortest mulig.

Comment

Working...
                                X