Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

RBK - VIF Søndag 19. Okt. Klokka 20.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• san Paolo
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    http://www.bt.no/100Sport/fotball/el...g-469206_1.snd

Mike Jensen. Det er jo bare piss. Det virker som om man mister alt som heter selvinnsikt når man kommer til Rosenborg. Det samme har denne Helland vist tidligere. Er noe med "kulturen" i den klubben.
    Litt mer (trøndersk) nøkternhet hos Svensson da, som mener de vant et 'etter en real kraftanstrengelse'... Ikke alle i RBK som er like sneversynte.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by Wild Touch View Post
    Øystein Hernes er fra Bodø og bor i Trondheim, tviler på at han angrer på terningkastet, og at det ligger en annen agenda bak! Skikkelig kødd!!!!
    Han skreiv at han hadde fortjent en 4 eller 5. Fikk minus, siden VIF slapp inn 3 og han var i forsvaret. Men nå var han kun på banen i 2 av dem.

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Originally posted by ziggy75 View Post
    Øystein Hernes i VG skriver tilbake til meg at han var for streng og at Näsberg burde fått en høyere karakter.
    Øystein Hernes er fra Bodø og bor i Trondheim, tviler på at han angrer på terningkastet, og at det ligger en annen agenda bak! Skikkelig kødd!!!!

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by wanderer View Post
    Enig i et Näsberg ikke burde fått en 3'er. Syns han burde fått en femmer, på lik linje med Iqbal.

Men børsen viser vel egentlig at det finnes flere som mener at Iqbal gjorde en ok jobb, og ikke en katastrofal jobb som mange her inne mener.
    Øystein Hernes i VG skriver tilbake til meg at han var for streng og at Näsberg burde fått en høyere karakter.

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Originally posted by Wild Touch View Post
    Iqbal gjør ingen katastrofe jobb, men han ble for lett i noen situasjoner. Han trenger mer spille tid på dette nivået for å heve seg. Hvis vi får inn Wæhler kan Gunnarson bekle høyre backen som han def. er best til, og da tror jeg at et utlån av Iqbal til Adecco, ihverfall første del av neste sessong, kan bli bra for han og oss.

P.s. Hadde vært fair å bytta terning på Iqbal og Näsberg
    Personlig mener jeg at både Gunnarsson, Larsen og Høgh blir for lette i dueller. De virker feige. Så å rullere på Gunnarsson og Iqbal neste sesong ser jeg på som mest nyttig. Gunnarsson trenger å heve seg flere hakk fra årets sesong, selv om han ofte bare har fått vist seg som midtstopper. Det å da ha en som banker på døra og erstatter han hvis det går dårlig ser jeg bare på som sunt.

Men økonomisk så ser jeg at Iqbal blir leid ut neste sesong.

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Originally posted by wanderer View Post
    Enig i et Näsberg ikke burde fått en 3'er. Syns han burde fått en femmer, på lik linje med Iqbal.

Men børsen viser vel egentlig at det finnes flere som mener at Iqbal gjorde en ok jobb, og ikke en katastrofal jobb som mange her inne mener.
    Iqbal gjør ingen katastrofe jobb, men han ble for lett i noen situasjoner. Han trenger mer spille tid på dette nivået for å heve seg. Hvis vi får inn Wæhler kan Gunnarson bekle høyre backen som han def. er best til, og da tror jeg at et utlån av Iqbal til Adecco, ihverfall første del av neste sessong, kan bli bra for han og oss.

P.s. Hadde vært fair å bytta terning på Iqbal og Näsberg

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Originally posted by Engafan View Post
    Hvordan fikk Ivan 3 på børsen

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Resten er vel egentlig uvesentlig. Vi var laget som ville mest og det er forskjell på sjanser og avslutninger.

Dette er en kamp vi burde vunnet og hadde vunnet hvis vi hadde hatt et mer rutinert forsvar. Og vi kan skylde på litt marginer også. Vi hadde mulighet til å gå opp til 3-1 og 3-2, men gjorde ikke det. I stedet fikk vi 2-3 i mot.

Vi hadde Iqbal (19), Gunnarsson (23), Larsen (26) og Näsberg (18) i forsvar.
    Heltne Nilsen (23), Stengel (19), Zahid (19), Grindheim (31), DFH (29) og Ørnen (24) fremover på banen.

Det gir en snittalder på 23,1 år på utespillerne. 21,8 når vi byttet Grindheim med Blårud.

Tror det var bra læring for dem å spille denne kampen. Neste år tar vi dem.
    Det var super læring, og dette ser bra ut for fremtiden. Vi merket desverre igjen at forsvaret vårt er fragilt, de ble knust i lufta nesten hver gang, bare flaks at vi ikke kom under 1 og 2 - null. Med Tollås Nation, og etter min mening forhåpentligvis Wæhler, blir vi MYE bedre neste år. For håpe vi får den "fair play" plassen. Noen som har mer info om den? Vi har jo vært veldig snille på både bane og tribune i det siste!!

Leave a comment:

• Gladhaug
    replied
    Originally posted by Daniel View Post
    Dette virker herlig provoserende for andre supportere. Så mye (på godt og vondt) som står i media om Vålerenga om dagen har ikke skjedd siden Siem/Rekdal og noe av det jeg har savnet mest. Rekdal må dog finne en balanse slik at det ikke blir for mye av dette.
    Hehe ja han har en morinhou-greie på gang. Hvis det funker til å ta presset av unggutta så sier jeg kjør på, men er jo den lille forskjellen at Morinhou har vunnet Champions League og div europeiske ligaer, så Reka må passe litt på at han ikke blir for kjepphøy. Det er kult at han provoserer, men kan fort bli litt stusselig hvis han ikke har reslutatene på banen til å backe opp det han sier.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Originally posted by lokalhelt View Post
    http://www.aftenposten.no/100Sport/f...r-469182_1.snd

Rekdal ble overrasket over at Ingebrigtsen gikk ut mot en kollega, og han synes at RBK-treneren er noe kjepphøy.

- Han har ikke gjort så mye. Han rykket ned med Bodø/Glimt for et par år siden og er kanskje litt kjepphøy etter å ha trent Rosenborg i ti kamper.

Haha. Man kan ikke unngå å like Rekdal, når han lirer av seg det ene snadderet etter det andre. En VIF trener etter min smak.
    Hehe, det er jo sant og. Husker godt det mugne trynet hans når det butta i mot i Bodø, rett før han fikk fyken. Gleder meg til å se det på nytt neste år.

Leave a comment:

• Daniel
    replied
    Originally posted by lokalhelt View Post
    Haha. Man kan ikke unngå å like Rekdal, når han lirer av seg det ene snadderet etter det andre. En VIF trener etter min smak.
    Dette virker herlig provoserende for andre supportere. Så mye (på godt og vondt) som står i media om Vålerenga om dagen har ikke skjedd siden Siem/Rekdal og noe av det jeg har savnet mest. Rekdal må dog finne en balanse slik at det ikke blir for mye av dette.

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    http://www.aftenposten.no/100Sport/f...r-469182_1.snd

Rekdal ble overrasket over at Ingebrigtsen gikk ut mot en kollega, og han synes at RBK-treneren er noe kjepphøy.

- Han har ikke gjort så mye. Han rykket ned med Bodø/Glimt for et par år siden og er kanskje litt kjepphøy etter å ha trent Rosenborg i ti kamper.

Leave a comment:

• Mikkell
    replied
    Helt latterlig å gi Näsberg en 3 - er. Han gjorde en solid jobb, og gjorde seg forhåpentligvis enda mer aktuell for videre spill, og så kan vi stryke denne overgangen til Sogndal som det går rykter om her på forumet.

Det eneste jeg kan tenke meg er at karaktersetteren ikke følger så nøye med under kampen, og når han i ettertid skal gå gjennom spillerne så er tankegangen litt som "Ivan Näsberg, hvem er det? Han har jeg ikke hørt om. Tror ikke jeg så han så mye. Han var sikkert dårlig"

Leave a comment:

• Trym
    replied
    En eller annen i vg som fikk i seg litt for mye karsk tenker jeg

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Jeg sendte han VG fyren som satt opp børsen en mail og spurte om akkurat det samme. Kommer tilbake til det om jeg får svar.

Leave a comment:

Working...
X