Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Drøbak-Frogn - Vålerenga 2, lørdag 18. oktober kl. 13:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Drøbak-Frogn - Vålerenga 2, lørdag 18. oktober kl. 13:00

Vi viser kampen - KWR kommenterer. Fin oppvarming til RBK-kampen søndag

3-2 til Enga. Ett mål av Nije, to av Nakkim. Putter ofte Nakkim.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
      3-2 til Enga. Ett mål av Nije, to av Nakkim. Putter ofte Nakkim.
      Begge på dødball. Bare 18 og allikevel en solid duellspiller. Så ikke hele kampen, men Nije virket frisk etter skaden og scoret et fint mål.

Comment

Vålerenga snudde kampen etter at treneren knuste taktikktavla. Se mål og høydepunkter. Eks Lyn-trener Teitur Thordarson: – Skandaledømming!

Comment

Originally posted by chr View Post
          Vålerenga snudde kampen etter at treneren knuste taktikktavla. Se mål og høydepunkter. Eks Lyn-trener Teitur Thordarson: – Skandaledømming!
          Ha ha, han virket ikke særlig happy :-D Men så glemmer han vel lett at vi skulle hatt mål som vi ikke fikk....
          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Godt å se at Nije endelig er på banen igjen!

Comment

Han var også relativt giftig. Burde vel ha scora minst ett mål til også.
              in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                Han var også relativt giftig. Burde vel ha scora minst ett mål til også.
                Fikk desverre ikke sett kampen, men så ut som han spilte spiss på høydepunktene?
                Tror du det kan bli noen innhopp på han på A-laget før sesongen er over?

Comment

haha. Bra temperatur ute på banen, håper noen av gutta tar steget oppover.

Nije og Brendsrød har jeg sansen for. Koss banens beste er også notert
                  Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Ja, det kan fort bli innhopp på Njie, men det kan fort også bli noen andre.
                    Ivan Näsberg spilte godt sist i tippeligaen, Mathias Blårud, Herman Stengel, Ali Iqbal og Markus Brændsrød trenger spilletid.
                    Samtidig fortjener Rino Falk Larsen og Markus Nakkim å få debuten sin etter gjentatte gode prestasjoner på rekruttlaget.
                    Men alle kan ikke spille samtidig, da blir det i overkant ungt og jeg ville prioritert Nakkim og Falk Larsen foran Njie sånn det har blitt på slutten av sesongen nå.

Jeg føler meg dog sikker på at både Ali Iqbal, Mathias Blårud, Markus Brændsrød og Moussa Njie får ny ettårskontrakt.
                    Derimot føler jeg meg ganske sikker på at Fitim Kastrati, Jesper Solli og Harmohan Singh finner seg en ny klubb i oddsenligaen.
                    Dodou Gaye ser jeg for meg i en adeccoligaklubb.

Vålerenga la om til 4 - 1 - 3 - 2 i andre omgang med meget offensive backer, det fungerte veldig bra. Farta til Njie og Tega George er en trussel av dimensjoner. Og når Marius Koss og Niklas Castro prikker inn skallen til Nakkim på dødballsituasjoner så er det nødt til å bli mål. Imponert over duellstyrken til Nakkim. Uansett hvor digert monster som går opp i duell med ham, så vinner han duella - og han er fortsatt bare atten år.
                    in Absinthia

Comment

Dodou Gaye ser jeg for meg i en adeccoligaklubb.
                      På utlån da?
                      Noe av det Gaye har vist denne sesongen har vært ganske imponerende. Så kopierte han Zahid i NTF med å bli turneringens beste spiller. God fysikk, god fart, god defensivt og god offensivt.

Comment

Utlån kan man alltids diskutere, men Vålerenga har ikke for vane å gi spillere kontrakter med tanke på å leie dem ut etter fylte 19 år. Unntaket er Riki Alba. Det er forholdsvis mange på omtrent det nivået Gaye har og han er definitivt den av nittenåringa som er nærmest å få en kontrakt; men jeg ser ikke at Vålerenga har plass til å utvikle ham videre.

Neste år har vi da seniorene: Niklas Gunnarsson, Ruben Kristiansen, Ali Iqbal, Aleksander Mathisen.
                        Neste år er Marius Koss og Edvin Grant Langseth sisteårs juniorer, de skal i utgangspunktet utvikles i oddsenligaen.
                        Mats Anderesen og Henning Tønsberg Andresen vil være 18 år.
                        Så er landslagsspiller Mathusan Sandrakumar og Simen Svenningsen Hjelle som blei henta i sommer 17.
                        Det er fire reine backer i a-stallen og seks backer i junioralder.

Jeg mener Gaye er for god for oddsenligaen neste år og må inn i en adeccoligaklubb, ellers vil han stagnere. Om man klarer å skaffe han en toårskontrakt i f.eks Follo, så kan man heller hente ham tilbake dersom utviklinga hans fortsetter på nest øverste nivå.
                        in Absinthia

Comment

Utlån kan man alltids diskutere, men Vålerenga har ikke for vane å gi spillere kontrakter med tanke på å leie dem ut etter fylte 19 år.
                          Håper VIF kan endre på dette, og leie ut flere spillere i fremtiden.

Comment

Working...
                          X