Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Schønberg ferdig i VIF.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• JohnF
    replied
    Originally posted by loLizm View Post
    Kent Bergersen kan bli ny assistenttrener

http://www.tv2.no/2014/10/22/sport/6149524
    Gode nyheter!
    Relasjonene mellom Reka og Kenta er allerede på plass, og hvem kan vel bedre lære de oppvoksende generasjoner Kentafinta?

Leave a comment:

• 1/2VorseN
    replied
    Håper vi kan få inn en som kan få orden på det offensive presset. Der mener jeg vi er får dårlig i forhold til Molde Strømsgodset og alle andre i tippeligaen.

Leave a comment:

• loLizm
    replied
    Kent Bergersen kan bli ny assistenttrener

http://www.tv2.no/2014/10/22/sport/6149524

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by lokalhelt View Post
    Kjempe bra tanke. Han er en tung kulturbærer i klubben, viktig person å ha med seg videre.

Håper det blir noe av neste sesong.
    Kjenner jeg er mer gira på en eller annen psycho engelskmann uten fortenner og med trenererfaring fra nivå to eller tre i England og som jager de til å løpe non stop fra 2.januar til seriestart.

Jeg liker jo Berre da, men det som slår meg er at norsk fotball er ganske dårlig, de beste norske trenerne feiler totalt i utlandet og norske spillere gjør det samme.

Blir det ikke da litt feil å ikke se etter impulser utenfra? Om ikke det blir han engelskmannen, så mener jeg vi kunne ha funnet en eller annen med erfaring fra store klubber i utlandet. En som vet hva som må til for å lykkes i Bayern München, Ajax, Real Madrid eller Juventus. Og ikke en som bare vet hva som må til for å lykkes i Tippeligaen og Vålerenga.

Skal norsk fotball utvikle seg og skal Vålerenga utvikle seg, så mener jeg vi må tenke på å lære av de som er bedre enn oss. Se hva utenlandske trenere som Bradley og Deane har fått til. Trenere som kommer utenfra og får lagene sine til å overprestere.

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Takk til Schønberg!
    En 'unsung hero' som jeg tror har gjort jobben lettere for Rekdal på mange måter.

Dessuten: Er jo ikke alle som fikser å jobbe tett på Reka to hele år på rad

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    Originally posted by Gladhaug View Post
    Nevnte det i en annen tråd, men Berre hadde vært en utrolig kul erstatter!
    Kjempe bra tanke. Han er en tung kulturbærer i klubben, viktig person å ha med seg videre.

Håper det blir noe av neste sesong.

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Kommer vel litt an på hva Rekdal vil ha. Basert på bakgrunnen hans tipper jeg Schønberg kunne være ganske selvgående, uten store behov for å bli veiledet av Rekdal. Altså ganske sidestilt med Rekdal på mange områder egentlig, mens Rekdal selvsagt hadde det formelle ansvaret.

Berre sitter jo selvsagt på en uendelig stor kompetanse om det å være fotballspiller i Vålerenga. Det er ikke dermed sagt han automatisk blir en stor trener og i hvert fall ikke med en gang. Hvis han ønsker en trenerkarriere i klubben så bør han bygge opp litt erfaring der også. Så enten som assistenten til assistenten, eller som trener for yngre spillere.

Leave a comment:

• McCabre
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    Ingen dum idé i det heletatt. Berre er helproff tvers i gjennom, og godt likt. Hvorfor ikke.
    Hvorfor ikke måtte jo eventuelt være hva han kan bidra med faglig. Det er på ingen måte sikkert at han kan mye om det, sjøl om han har holdt på på nivået i en kort mannsalder. Og så må han jo ville det sjøl, selvfølgelig.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Originally posted by Gladhaug View Post
    Ingen dum idé i det heletatt. Berre er helproff tvers i gjennom, og godt likt. Hvorfor ikke.

Leave a comment:

• Gladhaug
    replied

Leave a comment:

• eiks
    replied
    Han har jo lenge vært ønsket av flere landslag.. Og han hadde vel en klausul om at han fikk dra hvis en større utfordring skulle komme!

Lykke til mr S.

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Originally posted by Kverna View Post
    Penger. Så en oversikt over hva folk i Vålerenga tjente i 2013, men ikke hva Michael tjente.
    Men tror nok økonomi har en del av skylden her. Kanskje også ambisjoner. De har jo blitt enige med å avslutte samarbeidet.

Leave a comment:

• Kverna
    started a topic Schønberg ferdig i VIF.

Schønberg ferdig i VIF.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...er-i-valerenga

Hva tror dere grunnen er?
Working...
X