Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga-Odd fredag 24.10 kl.19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: Vålerenga-Odd fredag 24.10 kl.19:00

Nest siste kamp på hjemmebane for året og VIF kjemper med lsk om 5.plassen i serien.
    Slår vi Odd så tror jeg vi tar bønda på slutten. Vi spiller her om både penger og prestisje.

Dem har Jone Samuelsen utestengt med 3 gule kort, mens vi har ingen utestengte.
    Her gjelder det å stoppe Frode Johnsen og så satse på at Zahid/Ørn show gir oss 3 poeng.

Fredagskamp og en perfekt anledning for vorspiel til helga.
    ALLE til Ullevaal.
    EVIG VIF

Originally posted by Oslo-ess View Post
    Nest siste kamp på hjemmebane for året og VIF kjemper med lsk om 5.plassen i serien.
    Slår vi Odd så tror jeg vi tar bønda på slutten. Vi spiller her om både penger og prestisje.

Dem har Jone Samuelsen utestengt med 3 gule kort, mens vi har ingen utestengte.
    Her gjelder det å stoppe Frode Johnsen og så satse på at Zahid/Ørn show gir oss 3 poeng.

Fredagskamp og en perfekt anledning for vorspiel til helga.
    ALLE til Ullevaal.
    Samuelsen er ekstremt viktig for Odds, så det passer oss bra. Dette blir tøft nok dette, men vi SKAL forbi flishuene.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
      Samuelsen er ekstremt viktig for Odds, så det passer oss bra. Dette blir tøft nok dette, men vi SKAL forbi flishuene.
      Jone er viktig ja, men det er etter at Gashi kom hjem til Norge hvor Odd virkelig har tatt store steg i toppen.
      Men sålenge vi klarer å stoppe Johnsen, så tror jeg vi er safe. Dessverre så ser jeg ingen av våre midtstoppere klare det.

Jeg tipper en ny målrik kamp, hvor vi både scorer og slipper inn mye.
      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Passer veldig bra at Samuelsen er ute ja. Han har vel aldri vært bedre!
        Med forsvaret vårt blir jeg overraska om vi klarer å unngå Johnsen mål, men vi må også passe oss for Shala som har vært veldig god i år.

Her gjelder det altså å være bedre offensivt enn vi er ræva defensivt. Stenge igjen bakover klarer vi ikke så vi får satse på å putte fire mål eller noe i den dur..

Comment

Originally posted by j_robber View Post
          Passer veldig bra at Samuelsen er ute ja. Han har vel aldri vært bedre!
          Med forsvaret vårt blir jeg overraska om vi klarer å unngå Johnsen mål, men vi må også passe oss for Shala som har vært veldig god i år.

Her gjelder det altså å være bedre offensivt enn vi er ræva defensivt. Stenge igjen bakover klarer vi ikke så vi får satse på å putte fire mål eller noe i den dur..
          Det kan bli en lignende kamp som mot RBK, så nå må vi bare få stengt av disse kantene til Odd og nekte de å slå innleggene. Til tross for at Malec er 2 meter høy, så tror jeg jeg Johnsen er en enda farligere på hodet enn han.

Kanskje Næsberg får sjansen igjen som venstreback, etter innsatsen mot RBK.

Comment

Vårt siste lille halmstrå for å nå fjerdeplassen. Godset har et veldig tøft kamprogram igjen.

Haugesund borte. Molde hjemme. RBK borte. Her kan de maks ta ett poeng. Tror de taper begge bortekampene, og så spørs det mot Molde. At et Godset som ikke har imponert står igjen med ett poeng etter disse 3, er langt i fra umulig. Tar de 1 poeng, får de 48.

Så er det oss. Odds hjemme. Aafk borte. Start hjemme. Vi må selvsagt vinne alle for å nå 48 poeng. Her blir det verst førstkommende Fredag. De to andre tror jeg vi tar.

Målforskjellen har vi i lomme uansett hvis begge får 48.

Klamreklamreklamre......

Comment

http://www.klanen.no/blog/2014/10/al...oss-laga-show/

Herlig artikkel.
              Kom la oss laga show.
              EVIG VIF

Comment

http://m.vif-fotball.no/news/id/8d9u...f1p794zh99emyd

Litt statistikk før matchen. Tore Hansen dømmer.

Comment

Troppen:

Mangelen på fart er jo enorm med både Lindkvist og Kristiansen ute. Ikke bra. Ser gjerne Näsberg får prøve seg igjen. Syns ikke han gjorde seg bort sist. Tipper I går for Alex i stedet for.
                  Gjetter også vi får Zahid på kant og Stengel inn.

Tror:
                  Langer
                  Iqbal-Gunnarson-Larsen-Alex
                  Helnte-Grindheim
                  Stengel
                  DFH-Ørn-Zahid

Ønsketenkning:
                  Iqbal-Gunnarson-Larsen-Näsberg
                  Blårud-Grindheim
                  Zahid
                  Brændsrød-Ørn-DFH

Jeg syns Heltne kan stå over en kamp. Han har ikke vært god nok i høst til ikke å få kamp om plassen. Blårud har gjort det OK når han har kommet inn.
                  Mulig laget mitt er litt ungt, men faen heller når vi ligger der vi ligger så hvorfor ikke.

Comment

Troppen:

Ønsketenkning:
                    Iqbal-Gunnarson-Larsen-Näsberg
                    Blårud-Grindheim
                    Zahid
                    Brændsrød-Ørn-DFH

Jeg syns Heltne kan stå over en kamp. Han har ikke vært god nok i høst til ikke å få kamp om plassen. Blårud har gjort det OK når han har kommet inn.
                    Mulig laget mitt er litt ungt, men faen heller når vi ligger der vi ligger så hvorfor ikke.
                    Er enig at Heltne ikke har vært like bra i høst, men vi trenger fysikken hans på banen. Han bør ihvertfall starte og få en omgang, og gi Blårud spilletid i andre omgang.
                    Men skulle Heltne benkes, så ville jeg foretrukket Stengel i hans posisjon og heller Zahid som offensiv midtbane.

Starter Näsberg idag, så skal han få bryne seg på en annen dribler i Bentley! I og med at Näsberg temmet Helland, så ser jeg ikke noe i veien for at han skal klare det samme med Bentley.
                    Iqbal kan fort komme i samme situasjon som mot RBK, men da dueller mot Frode Johnsen som liker å luske på bakre stolpe.
                    Starter Iqbal, så har vi ihvertfall bedre muligheter til å styre spillet tenker jeg.

Comment

Tror:
                      Langer
                      Iqbal-Gunnarson-Larsen-Alex
                      Helnte-Grindheim
                      Stengel
                      DFH-Ørn-Zahid
                      Støtter deg i dette laget.
                      Noen av unggutta får nok sjansen utover i kampen.

Alle til Ullevaal.
                      EVIG VIF

Comment

kanskje Høgh starter som midtstopper og Gunnarson som back? pga duellstyrke

Comment

nooopp. da ble Mathisen foretrukket foran Iqbal da. er det noe bedre valg?

Comment

Latterlig at Heltne Nilsen starter. Han har vært skikkelig dårlig i det siste. Han er utrolig begrenset som fotball spiller, men duger som en ekstrem " harabikkje ". Han var god i begynnelsen av sesongen, men jeg tror gode kritikker og høye poeng på børsen muligens er gått til huet på han, slik at han trur han er bedre enn han er, og derved har slappet litt av på innsatsen. Hadde vært mye bedre å satsa på Blårud eller en annen av de gode lovende.

Comment

Fy faen... Kjenner at det skal bli godt å bli ferdig med denne sesongen, la den gå i glemmeboken og starte på nytt i 2015
                              "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Working...
                              X