Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VPN/Klanen-forumet legges ned!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by AkselHJ View Post
    Bra at forumet ikke legges ned. Når det er sagt så har vi det dyreste og dårligste forumet jeg har sett. Det er så rotete og uoversiktlig. Mye bedre sånn det var før. Sikkert billigere også...
    Kommenter gjerne hva du mener er rotete/uoversiktlig så vi vet hva du er misfornøyd med. Det er så mye enklere å gjøre grep om man vet konkret hva folk er misfornøyd med.

Comment

• Originally posted by Muppetkokken View Post
      Kommenter gjerne hva du mener er rotete/uoversiktlig så vi vet hva du er misfornøyd med. Det er så mye enklere å gjøre grep om man vet konkret hva folk er misfornøyd med.
      Et forslag jeg har er å legge tråden Vintervindu 2014-2015 - Rykte / ønsketråd inn under Vålerenga Fotball istedenfor Silly Season. Evt putte Silly Season som en underfane til Vålerenga Fotball på samme måte som Vålerengaspillere. Grunnen til at jeg ønsker dette er fordi det blir mye navigiering fram og tilbake for å komme til tråden, og jeg ser det som unødvendig å ha en egen fane når det så og si kun er en tråd i Silly Season som brukes. Det hender ofte jeg glemmer den tråden rett og slett fordi jeg for det meste henger i Vålerenga Fotball fanen.

Comment

Det enkleste hadde vært å gå tilbake til ett forum pr idrettsgren, da blir det lettere å finne det man leter etter.

Comment

• Originally posted by Greb View Post
          Det enkleste hadde vært å gå tilbake til ett forum pr idrettsgren, da blir det lettere å finne det man leter etter.
          Enig i det. Nå er det 23 forskjellige forum her inne, og det er i overkant. Når vi var i Europa f.eks, ble det opprettet et nytt forum kalt "Enga i Europa". Sånne ting er det mye bedre at ligger under hovedforumet for fotball.

Comment

• 1 tråd for ønsker og 1 tråd for rykter.... 😒

Comment

• Originally posted by oPsL View Post
              1 tråd for ønsker og 1 tråd for rykter.... ��
              Sist det var det ble det et salig kaos fordi folk blanda mellom de, og de overlappa hverandre. Plutselig kom det et rykte i ryktetråden, som folk da diskuterte rundt og som endte med at man kom med alternative forslag til det ryktet som da ble et ønske. Og motsatt i ønsketråden. Endte med at det samme ble diskutert i begge trådene. Det var vel i utgangspunktet meningen at man kun skulle poste rykter(helst med link) i ryktetråden, men det funka dårlig. Så jeg syntes det funker greit slik det er nå, bare at man flytter hele tråden inn i Vålerenga Fotball fanen som jeg nevnte lenger oppe.

Comment

• Skjønner at det er vanskelig å drive forumet når alle ønsker forskjellige ting.

For min del så kunne jeg ønske at underforumet Silly Season fortsetter å eksistere, men at hvert enkelt rykte for en egen tråd etter hvert som ryktene blir seriøse. Har sett det på andre supporterforum og jeg føler dette blir veldig mye mer ryddig.

For eksempel: "Rykte: John Carew", "Rykte: Daniel Braaten" osv. osv.

I tillegg må man ha en egen tråd for ønsker/rykter slik som i dag for vage mediespekulasjon og ønsker.

Vil anbefale de som klager på at det er vanskelig å finne frem å benytte denne linken:

http://forum.klanen.no/search.php?do...e=vBForum_Post

Da ser man en oversikt over alt som har blitt postet siden forrige besøk. Fungerer i hvert fall smertefritt for oss som alltid er innlogget og samtidig besøker forumet ofte.

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
                  Skjønner at det er vanskelig å drive forumet når alle ønsker forskjellige ting.

For min del så kunne jeg ønske at underforumet Silly Season fortsetter å eksistere, men at hvert enkelt rykte for en egen tråd etter hvert som ryktene blir seriøse. Har sett det på andre supporterforum og jeg føler dette blir veldig mye mer ryddig.

For eksempel: "Rykte: John Carew", "Rykte: Daniel Braaten" osv. osv.

I tillegg må man ha en egen tråd for ønsker/rykter slik som i dag for vage mediespekulasjon og ønsker.

Vil anbefale de som klager på at det er vanskelig å finne frem å benytte denne linken:

http://forum.klanen.no/search.php?do...e=vBForum_Post

Da ser man en oversikt over alt som har blitt postet siden forrige besøk. Fungerer i hvert fall smertefritt for oss som alltid er innlogget og samtidig besøker forumet ofte.
                  Hehe, nå veit ikke jeg om jeg er vanskelig, men jeg er helt motsatt av dette. Føler det blir for mange tråder, som kun har en eller to oppdateringer, og at det blir veldig spesifikt hva som kan diskuteres i en tråd. Hvis jeg for eksempel er i "Rykte: John Carew" så kan fort diskusjonen rundt Carew også dra inn Braaten ved at man veier de opp i mot hverandre osv. Som igjen gjør at man diskuterer videre om Braaten, da i Carewtråden mens Braatentråden står tom.

Jeg er forøvrig også alltid innlogget og besøker forumet ofte, men liker ikke den oversikten. Liker mye bedre å gå inn på den grenen som interesserer meg, for så å se hvilke poster som er blitt gjort siden sist. Så du har et godt poeng ved at det er vanskelig å drive forumet når det er så stort sprik.

Comment

• Og jeg er for Daniel sin versjon. Altså at Silly Season gjerne kan ha egne tråder for hvert rykte/ønske. Og når dette er nevnt, hører denne tråden hjemme i Hjelp, systemmeldinger og tilbakemeldinger-forumet.
                    in Absinthia

Comment

Alt for mye underforumer.

Comment

• Originally posted by AkselHJ View Post
                        Alt for mye underforumer.
                        Og det er lov å mene, men skal man gjøre noe konstruktivt ut av det ville det vært greit å vite hvilke underfora du mener er i veien.

Comment

Og det er lov å mene, men skal man gjøre noe konstruktivt ut av det ville det vært greit å vite hvilke underfora du mener er i veien.
                          Behold
                          fotball forum,
                          Hockey
                          Vpn/klans forum (som bottene kan få spamme i fred)
                          Silly season
                          Hadde jo vært kult med tribune også men, alt på den fronten skjer jo andre steder en her.

Damene kansje? Men no offence, hvem følger vell egentlig med der..?
                          Og et ot forum.
                          Det er etter min menig alt man trenger

Comment

Working...
                          X