Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvis forumet IKKE lever, hva da?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by lokalhelt View Post
    Jeg hadde fått inntrykk av at du er positiv til å nedlegge forumet. Ikke minst ved å skrive at du lei av å moderere, og misfornøyd med utviklingen av diskusjonskvaliteten/trolling. Ser at du åpner for diskusjon, det er positivt.

Samtidig får man det inntrykket ved forsvaring av Esp1 sine argumenter. Beklager hvis jeg tolket det feil.
    Erling startet en egen tråd hvor han vil kjempe for å holde forumet levende. Det var mine ord, ikke hans. Men han gjør i hvert fall en innsats for å finne ut om det er håp.

Døkk.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by McCabre View Post
      Jeg har spurt i en annen tråd om det går an å få en skikkelig redegjørelse på om det er sånn at dette er en endelig beslutning eller ikke. Hvis det er det, og forumet er tenkt å forsvinne 1. desember så bør vi aller først prøve å få saken opp på ett eller annet form for medlemsmøte som skal endelig bestemme det. Det at Erlink har starta en "hva-vil-du-at-forumet-skal-være" tråd betyr vel muligens at det fortsatt er mulighet for at Klanen driver forum videre på en eller annen måte. Erlink har også skrivi at saken skal opp på styremøte.

Da synes jeg det blir for tidlig å bruke mye tid på å bestemme oss for hvordan vi skal organisere et annet alternativ nå, sjøl om det kan være greit å ha noen tanker i bakhodet.

Om det ender opp med at Klanen ikke skal drive noe forum etter november (noe som vil være en veldig dårlig beslutning på alle måter etter min mening) så må vi ha noe nytt. Da er jeg sjølsagt med og bidrar så godt jeg kan til det.

Vi har tre muligheter for videreføring av forumet (i kronologisk rekkefølge):
      1. Styret beslutter at det ikke skal legges ned
      2. Vi får et årsmøte/medlemsmøte til å opprettholde det
      3. Det nedlegges og vi oppretter ett nytt.

Hvis vi hopper over de to første og går rett til punkt tre, så har vi svekka sjansene til å fortsette å ha et godt forum og samtidig gjort Klanen en bjørnetjeneste. Det vil jeg helst unngå.
      Jeg tenkte det samme. At de som har mulighet til å leve Enga på Bohemen og Valle sju dager i uka ikke skjønner at et forum har verdi for andre deler av Enga får være deres problem, men jeg synes ikke vi uten videre skal hjelpe dem med å hakke en arm av Klanen.

Gi styre og stell litt tid til å tenke seg om og komme med alternativer, og hvis ikke det blir til noe brukbart så får det bli tut og kjør på en plan B. Å få opp et nytt forum til en rimelig penge er ikke noen stor greie - det som er litt tøffere er å migrere trådhistorikk og brukerprofiler samt riste løs en organisering.

Dette løser vi uansett.
      "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Working...
      X