Originally posted by wanderer
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: AaFK - V I F, Søn, 2. nov kl. 18
Collapse
X
-
Originally posted by wanderer View PostFremdeles sjanse til å få femteplass og havne over bittelille.
Så jeg mener vi bør kjøre toppa. Iqbal er greit, Näsberg er ikke greit. Usikker på Blårud, men Brændsrød bør kanskje få prøve seg før sesongen er over.
Jeg håper vi stiller slik:
Langer
Iqbal - Gunnarsson - Larsen - Kristiansen
Heltne Nilsen - Grindheim
Stengel
Brændsrød - Kjartansson - Zahid
Comment
-
Originally posted by VIFpatriot View Post
--------------------Zahid-----------------
Brændsrød-Kjartansson-Nije
Mye fart ihvertfall, og 3 av 4 har kommet via rekruttlaget. YEAH!!
Comment
-
Ingen store forventninger til denne. Vi er klart svekket uten Kristiansen, Lindkvist og Heltne Nilsen, og forsvaret vårt kommer til å få trøbbel med James og Barrantes. Håper litt på at Stengel får starte på midten og fungere som playmaker. Det er der han har størst potensial tror jeg. Tipper dog at det er Blårud som får plassen ettersom han er bedre defensivt. Ville også vært veldig kult om Nije fikk noen minutter. Satser på at han får en skadefri vinter så vi virkelig kan begynne å regne med han fra neste år.
Comment
-
Originally posted by VIFpatriot View PostVi har liksom ikke all verdens å spille for nå, så hadde vært moro og sett noen nye unggutter i dag. Enten Nije eller Brændsrød fra start i hvert fall. Kan fort vokse på det.
Så er det noen kroner forskjell på 6. og 5. også.
Comment
-
Originally posted by Muppetkokken View PostNja, ikke helt sant. Det er en del penger å spille om. Jeg husker ikke summene konkret, men mener å huske det er tilnærmet 1 mill i forskjell på 6. og 4. plass.
Så er det noen kroner forskjell på 6. og 5. også.
Joda, det er noen kroner i differanse, og de pengene er viktige for oss. Vi har noen lag som kan ta oss igjen også. Blir en balansegang mellom å stille så sterkt som mulig, og å gi talenter sjansen.
Comment
-
Originally posted by Lego View PostVi er klart svekket uten Kristiansen, Lindkvist og Heltne Nilsen (...)
Han trenger rett og slett en kamp på benken, og forhåpentligvis er han bedre neste sesong."I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"
Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.
Comment
-
Originally posted by Flem View PostNåja, Heltne Nilsen HAR svekket laget de siste 5-6 kampene, så vi kan ikke bli dårligere uten han - det tør jeg påstå.
Han trenger rett og slett en kamp på benken, og forhåpentligvis er han bedre neste sesong.
Comment
-
Originally posted by Lego View PostVi får se. Enig i at han var bedre i våres, men synes fremdeles han er et solid hakk over Blårud og Stengel.
Comment
-
Laget:
Langer
Iqbal - Gunnarsson - Larsen - Näsberg
Bjørsvik - Grindheim - Blårud - Zahid
DFH - Kjartansson
Spennende lag, men er red det blir litt tynt. Overraskende at vi starter med Bjørsvik. Han har ikke imponert noe særlig når han har vært på banen, og det er vel flere her som har rapportert om at han ikke har spilt noe særlig bra på reservelaget heller. Skulle kanskje heller sett at vi brukte Nije eller Brændsrød, men Rekdal er kanskje redd for at det blir for ungt?
Håper Iqbal og Näsberg fortsetter å imponere, og at Blårud griper sjansen når han får starte.
Comment
-
Laget; Michael Langer - Ali Iqbal, Niklas Gunnarsson, Simon Larsen, Ivan Näsberg - Max Jacob Bjørsvik, Christian Grindheim, Mathias Blårud, Ghayas Zahid - Daniel Fredheim Holm, Vidar Ørn Kjartansson. Så ikke helt den med Max Bjørsvik...han har ikke akkurat imponert de gangene jeg har sett han, men lykke til!Vi er Vål'enga!!
Comment
Comment