Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AaFK - V I F, Søn, 2. nov kl. 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by wanderer View Post
    Fremdeles sjanse til å få femteplass og havne over bittelille.
    Så jeg mener vi bør kjøre toppa. Iqbal er greit, Näsberg er ikke greit. Usikker på Blårud, men Brændsrød bør kanskje få prøve seg før sesongen er over.

Jeg håper vi stiller slik:

Langer
    Iqbal - Gunnarsson - Larsen - Kristiansen
    Heltne Nilsen - Grindheim
    Stengel
    Brændsrød - Kjartansson - Zahid
    Heltne Nilsen har karantene, så han håper jeg ikke vi får se...
    Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by wanderer View Post
      Fremdeles sjanse til å få femteplass og havne over bittelille.
      Så jeg mener vi bør kjøre toppa. Iqbal er greit, Näsberg er ikke greit. Usikker på Blårud, men Brændsrød bør kanskje få prøve seg før sesongen er over.

Jeg håper vi stiller slik:

Langer
      Iqbal - Gunnarsson - Larsen - Kristiansen
      Heltne Nilsen - Grindheim
      Stengel
      Brændsrød - Kjartansson - Zahid
      Næsberg har da klart seg strålende i de to kampene. God defensivt mot RBK, god offensivt mot Odd i andre omgang. I og med at Ruben er ute, så satser jeg på at Næsberg spiller godt defensivt og offensivt nå.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
        http://m.vif-fotball.no/news/id/ts1e...r1e0n6k8rif59g

Både Nije og Brændsrød i troppen.
        Hadde vært interssant å sett VIF sånn her utover kampen:

--------------------Zahid-----------------
        Brændsrød-Kjartansson-Nije

Mye fart ihvertfall, og 3 av 4 har kommet via rekruttlaget. YEAH!!

Comment

Vi har liksom ikke all verdens å spille for nå, så hadde vært moro og sett noen nye unggutter i dag. Enten Nije eller Brændsrød fra start i hvert fall. Kan fort vokse på det.

Comment

Ingen store forventninger til denne. Vi er klart svekket uten Kristiansen, Lindkvist og Heltne Nilsen, og forsvaret vårt kommer til å få trøbbel med James og Barrantes. Håper litt på at Stengel får starte på midten og fungere som playmaker. Det er der han har størst potensial tror jeg. Tipper dog at det er Blårud som får plassen ettersom han er bedre defensivt. Ville også vært veldig kult om Nije fikk noen minutter. Satser på at han får en skadefri vinter så vi virkelig kan begynne å regne med han fra neste år.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
              Vi har liksom ikke all verdens å spille for nå, så hadde vært moro og sett noen nye unggutter i dag. Enten Nije eller Brændsrød fra start i hvert fall. Kan fort vokse på det.
              Nja, ikke helt sant. Det er en del penger å spille om. Jeg husker ikke summene konkret, men mener å huske det er tilnærmet 1 mill i forskjell på 6. og 4. plass.

Så er det noen kroner forskjell på 6. og 5. også.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                Nja, ikke helt sant. Det er en del penger å spille om. Jeg husker ikke summene konkret, men mener å huske det er tilnærmet 1 mill i forskjell på 6. og 4. plass.

Så er det noen kroner forskjell på 6. og 5. også.

Joda, det er noen kroner i differanse, og de pengene er viktige for oss. Vi har noen lag som kan ta oss igjen også. Blir en balansegang mellom å stille så sterkt som mulig, og å gi talenter sjansen.

Comment

Originally posted by Lego View Post
                  Vi er klart svekket uten Kristiansen, Lindkvist og Heltne Nilsen (...)
                  Nåja, Heltne Nilsen HAR svekket laget de siste 5-6 kampene, så vi kan ikke bli dårligere uten han - det tør jeg påstå.
                  Han trenger rett og slett en kamp på benken, og forhåpentligvis er han bedre neste sesong.
                  "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                    Nåja, Heltne Nilsen HAR svekket laget de siste 5-6 kampene, så vi kan ikke bli dårligere uten han - det tør jeg påstå.
                    Han trenger rett og slett en kamp på benken, og forhåpentligvis er han bedre neste sesong.
                    Vi får se. Enig i at han var bedre i våres, men synes fremdeles han er et solid hakk over Blårud og Stengel.

Comment

Originally posted by Lego View Post
                      Vi får se. Enig i at han var bedre i våres, men synes fremdeles han er et solid hakk over Blårud og Stengel.
                      Han har gjort noen tabber i høst, men han gjør mye bra, som man ikke legger merke til. Men han må helt klart fortsette å jobbe med nærteknikken.

Comment

Laget:
                        Langer
                        Iqbal - Gunnarsson - Larsen - Näsberg
                        Bjørsvik - Grindheim - Blårud - Zahid
                        DFH - Kjartansson

Spennende lag, men er red det blir litt tynt. Overraskende at vi starter med Bjørsvik. Han har ikke imponert noe særlig når han har vært på banen, og det er vel flere her som har rapportert om at han ikke har spilt noe særlig bra på reservelaget heller. Skulle kanskje heller sett at vi brukte Nije eller Brændsrød, men Rekdal er kanskje redd for at det blir for ungt?

Håper Iqbal og Näsberg fortsetter å imponere, og at Blårud griper sjansen når han får starte.

Comment

Laget; Michael Langer - Ali Iqbal, Niklas Gunnarsson, Simon Larsen, Ivan Näsberg - Max Jacob Bjørsvik, Christian Grindheim, Mathias Blårud, Ghayas Zahid - Daniel Fredheim Holm, Vidar Ørn Kjartansson. Så ikke helt den med Max Bjørsvik...han har ikke akkurat imponert de gangene jeg har sett han, men lykke til!
                          Vi er Vål'enga!!

Comment

Dette blir vel "være eller ikke være for Max". Gi jernet!

Comment

Max foran Stengel? Ikke bra...

Comment

Er ikke Max i utgangspunktet spiss/stopper? Rart at han blir brukt på kanten, ettersom det ikke er en posisjon han pleier å spille i det hele tatt (så vidt jeg vet).

Comment

Working...
                                X