Originally posted by JorgenH
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: AaFK - V I F, Søn, 2. nov kl. 18
Collapse
X
-
Originally posted by JorgenH View PostEr ikke Max i utgangspunktet spiss/stopper? Rart at han brukt på kanten, ettersom det ikke er en posisjon han pleier å spille i det hele tatt (så vidt jeg vet).
Comment
-
-
Originally posted by Lego View PostInnlegg er mål.
Savnet av Heltne er tydelig. Ingen struktur på midten.
Vi sliter fordi det er alt for mange "ferske" utpå samtidig, men det er greit når sesongen er "over" allikevel.
Edit: Har du sett noe struktur MED Heltne i det siste?"I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"
Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.
Comment
-
Originally posted by Flem View PostDet er jo ingen forskjell fra tidligere kamper i høst, Heltne har vært vår klart dårligste på midten.
Vi sliter fordi det er alt for mange "ferske" utpå samtidig, men det er greit når sesongen er "over" allikevel.
Edit: Har du sett noe struktur MED Heltne i det siste?
Comment
-
Originally posted by Flem View PostDet er jo ingen forskjell fra tidligere kamper i høst, Heltne har vært vår klart dårligste på midten.
Edit: Har du sett noe struktur MED Heltne i det siste?
Selvfølgelig ikke det eneste problemet vårt. Iqbal har feks vært grusom.
Comment
-
Originally posted by dalagubbe View PostSorry meg men, jeg begynner å bli lei av dei rare negative og deprimerende kommenarene til kaptein Grindheim,huff ta tak isteden,eller klapp igjen.
Comment
Comment