Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AaFK - V I F, Søn, 2. nov kl. 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JorgenH View Post
    Er ikke Max i utgangspunktet spiss/stopper? Rart at han blir brukt på kanten, ettersom det ikke er en posisjon han pleier å spille i det hele tatt (så vidt jeg vet).
    Kanskje han blir indreløper med DFH og Zahid på kantene. Tviler litt på at vi plutselig legger om til 442.

Comment

Er ikke Max i utgangspunktet spiss/stopper? Rart at han brukt på kanten, ettersom det ikke er en posisjon han pleier å spille i det hele tatt (så vidt jeg vet).
      Nå spiller vi ikke 4-4-2, men 4-2-3-1. Ser ut for meg som om han går inn som en direkte erstatter for Sivert som sittende midtbanespiller.

Comment

Er ikke Max i utgangspunktet spiss/stopper? Rart at han blir brukt på kanten, ettersom det ikke er en posisjon han pleier å spille i det hele tatt (så vidt jeg vet).
        Han har spilt ving før også. Tror det var ving han var, før han ble midtstopper.

Comment

Fy faen.... Vi er så søppel at jeg gleder meg til 5-6 måneders pause nå...
          "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Gunnarson forferdelig feil plassert ved flere annledninger, og det virker som Aafk er klar over forsvars svakhetene våre....
            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Blir litt puslete med så mye ungt på banen. Klarer ikke hisse meg opp alt for mye. Vi ønsker jo at unggutta skal få sjansen.

Comment

Innlegg er mål.

Savnet av Heltne er tydelig. Ingen struktur på midten.

Comment

2 dårlige/kjedelige lag!
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Lego View Post
                    Innlegg er mål.

Savnet av Heltne er tydelig. Ingen struktur på midten.
                    Det er jo ingen forskjell fra tidligere kamper i høst, Heltne har vært vår klart dårligste på midten.
                    Vi sliter fordi det er alt for mange "ferske" utpå samtidig, men det er greit når sesongen er "over" allikevel.

Edit: Har du sett noe struktur MED Heltne i det siste?
                    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Tja, Aafk er et bedre lag enn oss i dag. Vi er det desidert dårligste laget. Og Iqbal er dessverre ikke noe venstreback. Burde rokere i forsvar og sende Iqbal over på høyre og Näsberg over på venstre. Og så burde vi gå tilbake til 4231 i stedet.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                        Det er jo ingen forskjell fra tidligere kamper i høst, Heltne har vært vår klart dårligste på midten.
                        Vi sliter fordi det er alt for mange "ferske" utpå samtidig, men det er greit når sesongen er "over" allikevel.

Normalt, i høst, har vi vært marginalt dårligere på midtbanen. Nå blir vi rævkjørt. Savnet av "den vanlige" midtbanen er tydelig. Ergo, savnet av Heltne Nilsen er der. Vi blir AVKLEDD i dag.

Comment

Originally posted by Flem View Post

Ja, mye mer enn i dag.

Selvfølgelig ikke det eneste problemet vårt. Iqbal har feks vært grusom.

Comment

Sorry meg men, jeg begynner å bli lei av dei rare negative og deprimerende kommenarene til kaptein Grindheim,huff ta tak isteden,eller klapp igjen.

Comment

Tror ingen av spillerne i dagens backrekke spiller i 11ern vår neste år.

Største utfordringen er at man er for dårlig på innlegg i mot.
                              Da trengs det to nye stoppere og terping hele vinteren.

Håper på å se Nije i 2.omgang.
                              EVIG VIF

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
                                Sorry meg men, jeg begynner å bli lei av dei rare negative og deprimerende kommenarene til kaptein Grindheim,huff ta tak isteden,eller klapp igjen.
                                Enig i det. Du er kaptein, ingen hvemsomhelst. Skjønner at du er frustrert, men herre. Ta deg sammen for faen.

Comment

Working...
                                X