Forslag til bytte: Nije inn - Blårud ut. Zahid inn som hengende spiss
Edit: Der kom visst Stengel inn i stedet. Liker Stengel, men akkurat nå ville jeg hatt inn noen som kunne endret kampbildet med fart på kant. Og der ble det 4-1.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: AaFK - V I F, Søn, 2. nov kl. 18
Collapse
X
-
Reka hadde ikke sett ett dårligere trent lag når han kom for 2 år siden,men hva skyldes denne totale kollapsen på høstsesongen?
Leave a comment:
-
Originally posted by JorgenH View PostHvordan er det egentlig mulig at vi ikke viser spor av defensiv progresjon? Vi slipper inn mål på nøyaktig samme måte i hver kamp, totalt uavhengig av hvem forsvarsfireren vår består av. Det er nesten parodisk.
Leave a comment:
-
Go natt altså, dette er tragisk¨å sitte å se på, fy f... det må jo gå an å prøve ihvertfall
Leave a comment:
-
Hvordan er det egentlig mulig at vi ikke viser spor av defensiv progresjon? Vi slipper inn mål på nøyaktig samme måte i hver kamp, totalt uavhengig av hvem forsvarsfireren vår består av. Det er nesten parodisk.
Leave a comment:
-
Iqbal spilte faktisk helt greit. Bortsett fradet som skjedde i siste minutt. .men ja. Uvant å spilte venstreback når man egentlig er høyre. Aalesund spillerne løper jo rett gjennom fra midten. Så vil si vi sliter i midten.
Første målet Gunnarson sin skyld. Mål nr to larsen. Næsberg er bedre som midtstopper enn venstre back
Leave a comment:
-
Jeg spør igjen. Noen som sier nei til Wæhler? Nå vinner vel Brann, og gjør kvelden enda kjipere.
Leave a comment:
-
Helt horibelt det vi driver med utpå der, skjønner ikke at noen kan få betalt for å suge så jævlig
Leave a comment:
-
Får vel trøste oss med at vi har 3 poeng mer enn vi hadde i 2013 sesongen med en og en halv kamp mindre spilt...
Leave a comment:
-
Originally posted by dalagubbe View PostSorry meg men, jeg begynner å bli lei av dei rare negative og deprimerende kommenarene til kaptein Grindheim,huff ta tak isteden,eller klapp igjen.
Leave a comment:
Leave a comment: