Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AaFK - V I F, Søn, 2. nov kl. 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nå blir vi pissa på

Comment

Dårligste forsvaret i TL.

Comment

Har sluppet inn 4 mål, men lurer allikevel på om Langer var vår beste i dag.

Comment

Originally posted by Keyser View Post
          Reka hadde ikke sett ett dårligere trent lag når han kom for 2 år siden,men hva skyldes denne totale kollapsen på høstsesongen?
          For liten tropp. Er vanskelig å være i form fra mars til november. Når nøkkelspillere er ute av form er reservene for dårlige.

Samt motivasjon selvsagt. Vi har jo ikke noe å spille for. Er alltid mye kokkosresulater på slutten. De lagene som gidder kan fint ta en del poeng mot lag som ikke gidder.

Comment

Med 3 poeng hjemme neste helg så har vi hatt en progresjon på 6 poeng fra i fjor, langt under pari spørr du meg... Med forsterkninger, tippeligaens toppscorer, en god vårsesong m.m. så hadde jeg forventa meg mer.... Kan like godt tape på walkover neste helg, kjenner jeg ikke bryr meg
            "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

TREKK I LØNN,har ikke sett maken, skulle ikke tro det er mulig å være så liksele, det må skje noe drastisk i vinteren som kommer skal denne gjengen overleve tippeligaen neste år, tviler på at ørnen redder oss neste sesong.

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
                Dårligste forsvaret i TL.
                Ja, 53 minus er dårligst av alle. Likevel har vi fem i pluss på målforskjell.

Comment

Hvis det er noen trøst så er dommeren like dårlig som oss. Han blåser på alt av hender/kroppskontakt gjort av oss, men aldri den andre veien, og det har det vært mye av! Jøss hvor dårlig han er!
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Brann vant og...møkkarunde

Comment

Originally posted by Loke View Post
                      Med 3 poeng hjemme neste helg så har vi hatt en progresjon på 6 poeng fra i fjor, langt under pari spørr du meg... Med forsterkninger, tippeligaens toppscorer, en god vårsesong m.m. så hadde jeg forventa meg mer.... Kan like godt tape på walkover neste helg, kjenner jeg ikke bryr meg
                      Nå må du huske på at vi har gjennomført store kutt og redusert spillerstallen betraktelig siden i fjor. Mange av spillerne vi har hentet inn har ikke Tippeligaerfaring overhodet, og benken vår består nesten bare av unggutter. At vi tar flere poeng enn i fjor på tross av en mye mindre erfaren spillerstall og tilnærmet null økonomisk spillerom tror jeg vi skal være veldig fornøyde med, på tross av den elendige høstsesongen.

Comment

Dette var virkelig noe av det mest ræva jeg har sett, noen gang. Og sesongverste dette året.
                        Hva Rekdal har tenkt før kampstart aner jeg ikke, men dette var rett og slett forferdelige greier.
                        Skaper ikke akkurat entusiasme foran neste sesong.

Stakkars Langer, som er god, men som har et slikt forsvar foran seg. Han virker resignert og bør komme seg vekk så fort som mulig for å slippe å ødelegge ryktet sitt.

Dette er tidenes dårligste forsvar, og håper vi ikke tar med oss noen foran neste sesong. Med unntak av Gunnarsson og Kristiansen, selv om jeg håper at vi henter inn en bedre forsvarer enn Gunnarsson også. Men resten kan like gjerne legge opp for min del. De burde gå i skammekroken.

Og Max, fy faen så dårlig han er. Og han blir f... meg værende på banen i hele kampen til fordel for Blårud. En STOR tragedie fra ende til annen.

Og Rekdal, dette var ikke taktikk i verdensklasse. Ikke engang 8-divisjonsklasse i Norge. Kanskje til nød bedriftsliga. Å plutselig velge en annen taktikk og atpåtil sende ned DFH i forsvar. Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Dette svir, svir så innmari.

Årets største tap er et faktum, mot lille Aafk. Utrolig.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                          53 minus er dårligst av alle.
                          Det er faktisk ikke det, men tatt i betraktning av at vi har en solid keeper + en spiss som skårer mye, så er det sjokkerende dårlig. En forsvarssjef må inn.

Comment

Fy faen for en dritt kamp!! Eneste som får godkjent er Langer. Resten kan gå og legge seg. Og Grindheim da.... Mr Smiley!

Comment

Bjørsvik kan bare sendes hjem. Iqbal spiller jo bare svakere og svakere... Vi er i desperat behov av nesten en hel forsvarsrekke... Da mener jeg ikke talenter, men etablerte... Hvordan skal vi få til det? Forøvrig et merkelig valg å starte med Bjørsvik. Skjønte tegninga allerede da...

Comment

Originally posted by Dude View Post
                                Fy faen for en dritt kamp!! Eneste som får godkjent er Langer. Resten kan gå og legge seg. Og Grindheim da.... Mr Smiley!
                                så enig så enig,tror Grindheim snart må legge om stilen snart ja.

Comment

Working...
                                X