Nå blir vi pissa på
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: AaFK - V I F, Søn, 2. nov kl. 18
Collapse
X
-
Originally posted by Keyser View PostReka hadde ikke sett ett dårligere trent lag når han kom for 2 år siden,men hva skyldes denne totale kollapsen på høstsesongen?
Samt motivasjon selvsagt. Vi har jo ikke noe å spille for. Er alltid mye kokkosresulater på slutten. De lagene som gidder kan fint ta en del poeng mot lag som ikke gidder.
Comment
-
Med 3 poeng hjemme neste helg så har vi hatt en progresjon på 6 poeng fra i fjor, langt under pari spørr du meg... Med forsterkninger, tippeligaens toppscorer, en god vårsesong m.m. så hadde jeg forventa meg mer.... Kan like godt tape på walkover neste helg, kjenner jeg ikke bryr meg"When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"
Comment
-
Originally posted by Loke View PostMed 3 poeng hjemme neste helg så har vi hatt en progresjon på 6 poeng fra i fjor, langt under pari spørr du meg... Med forsterkninger, tippeligaens toppscorer, en god vårsesong m.m. så hadde jeg forventa meg mer.... Kan like godt tape på walkover neste helg, kjenner jeg ikke bryr meg
Comment
-
Dette var virkelig noe av det mest ræva jeg har sett, noen gang. Og sesongverste dette året.
Hva Rekdal har tenkt før kampstart aner jeg ikke, men dette var rett og slett forferdelige greier.
Skaper ikke akkurat entusiasme foran neste sesong.
Stakkars Langer, som er god, men som har et slikt forsvar foran seg. Han virker resignert og bør komme seg vekk så fort som mulig for å slippe å ødelegge ryktet sitt.
Dette er tidenes dårligste forsvar, og håper vi ikke tar med oss noen foran neste sesong. Med unntak av Gunnarsson og Kristiansen, selv om jeg håper at vi henter inn en bedre forsvarer enn Gunnarsson også. Men resten kan like gjerne legge opp for min del. De burde gå i skammekroken.
Og Max, fy faen så dårlig han er. Og han blir f... meg værende på banen i hele kampen til fordel for Blårud. En STOR tragedie fra ende til annen.
Og Rekdal, dette var ikke taktikk i verdensklasse. Ikke engang 8-divisjonsklasse i Norge. Kanskje til nød bedriftsliga. Å plutselig velge en annen taktikk og atpåtil sende ned DFH i forsvar. Vet ikke om jeg skal le eller gråte.
Dette svir, svir så innmari.
Årets største tap er et faktum, mot lille Aafk. Utrolig.
Comment
-
Bjørsvik kan bare sendes hjem. Iqbal spiller jo bare svakere og svakere... Vi er i desperat behov av nesten en hel forsvarsrekke... Da mener jeg ikke talenter, men etablerte... Hvordan skal vi få til det? Forøvrig et merkelig valg å starte med Bjørsvik. Skjønte tegninga allerede da...
Comment
Comment