Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AaFK - V I F, Søn, 2. nov kl. 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wanderer
    replied
    Fremdeles sjanse til å få femteplass og havne over bittelille.
    Så jeg mener vi bør kjøre toppa. Iqbal er greit, Näsberg er ikke greit. Usikker på Blårud, men Brændsrød bør kanskje få prøve seg før sesongen er over.

Jeg håper vi stiller slik:

Langer
    Iqbal - Gunnarsson - Larsen - Kristiansen
    Heltne Nilsen - Grindheim
    Stengel
    Brændsrød - Kjartansson - Zahid

Leave a comment:

• nyegymsko
    replied
    Originally posted by ziggy75 View Post
    Heltne Nilsen har karantene har han ikke?
    Uansett, dersom VIF skal ha like dårlig tempo i spillet sitt som mot Odd, da kan vi bare starte med hele rekruttlaget for min del.
    Håper Iqbal får starte denne kampen her! Näsberg må gjerne starte igjen han også, men hadde gjerne sett han som midtstopper snart. Jeg savner farta til Ruben bak der, da han er den eneste i firern med stor fart.

Håper på dette laget:

------------------Langer-----------------
    Iqbal-Gunnarsson-Näsberg-Kristiansen
    -----------Blårud-Grindheim------------
    -----------------Zahid--------------------
    ---Brændsrød-Kjartansson-Lindkvist---
    Lindkvist er nyoperert og spiller ikke..

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by maestro View Post
    Virker som om Nije fikk seg en skikkelig trøkk i skulder/kravbeinet mot Moss, det samme området han nettopp var skadet i. Vet ikke om han trener igjen, men tviler litt på at de slipper han utpå. Men ja; han er nok hakket vassere og rykket hans er helt ekstremt.
    Synd at den gutten der er så skadeplaga.. Hadde store forhåpninger til Nije før denne sesongen her. Er vel bare en i stallen vår som har bedre rykk, og det er Zahid.

Leave a comment:

• maestro
    replied
    Kan håpe på Nije også. Hadde vært bra om han kunne fått noen minutter nå på tampen av sesongen.. Føler at Nije er hakket vassere enn Brændsrød til å rykke og skape noe.
    Virker som om Nije fikk seg en skikkelig trøkk i skulder/kravbeinet mot Moss, det samme området han nettopp var skadet i. Vet ikke om han trener igjen, men tviler litt på at de slipper han utpå. Men ja; han er nok hakket vassere og rykket hans er helt ekstremt.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Han var fryktelig svak mot Moss i siste rekruttkamp. Gikk seg bort gang på gang, fikk en gratismulighet som han uselvisk nok ga videre til Tega George.
    Kan håpe på Nije også. Hadde vært bra om han kunne fått noen minutter nå på tampen av sesongen.. Føler at Nije er hakket vassere enn Brændsrød til å rykke og skape noe.

Leave a comment:

• Trym
    replied
    Han var fryktelig svak mot Moss i siste rekruttkamp. Gikk seg bort gang på gang, fikk en gratismulighet som han uselvisk nok ga videre til Tega George.
    Ja. Det er sånn det er med juniorer, men han hadde et bra innhopp mot lsk på åråsen. Det er ofte sånn at de hever seg når de kommer opp på a-laget.

Leave a comment:

• maestro
    replied
    Originally posted by Trym View Post
    Håper virkelig vi for se Brændsrød.

Leave a comment:

• Trym
    replied
    Synes Stengel var ganske svak mot Odd desverre..
    Men kanskje det går bedre når han spiller litt dypere på midtbanen.
    Enig i at han var litt svak mot Odds, men dødballene hans er jo veldig bra. Mulig du har rett i at det går bedre hvis han ligger litt dypere i banen. Blårud kjemper bra, men føler Stengel er et lite steg foran han akkurat nå i alle fall. Håper virkelig vi for se Brændsrød.

Leave a comment:

• Rino
    replied
    Uansett, dersom VIF skal ha like dårlig tempo i spillet sitt som mot Odd, da kan vi bare starte med hele rekruttlaget for min del.
    Håper Iqbal får starte denne kampen her! Näsberg må gjerne starte igjen han også, men hadde gjerne sett han som midtstopper snart. Jeg savner farta til Ruben bak der, da han er den eneste i firern med stor fart.

Håper på dette laget:

Jaggu, er jeg som har sovet i timen, får skylde på forkjölelsen eller no sånt :P

Spennende lag med mye fart og sprut, håper dog att Stengel får noen minutter om ikke fra start så iallfall 20-30 minutter.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by Trym View Post
    Det er riktig at Heltne må stå over. Kristiansen er vel fortsatt ute med skade. Syns Mathisen klarer seg bra på høyre backen. Enig i at Näsberg burde få sjansen i midtforsvaret nå. Bytter du ut Blårud med Stengel og Mathisen med Iqbal så er jeg enig i laget ditt, men på venstrebacken er jeg veldig usikker...
    Synes Stengel var ganske svak mot Odd desverre..
    Men kanskje det går bedre når han spiller litt dypere på midtbanen.

Leave a comment:

• Trym
    replied

Håper på dette laget:

Det er riktig at Heltne må stå over. Kristiansen er vel fortsatt ute med skade. Syns Mathisen klarer seg bra på høyre backen. Enig i at Näsberg burde få sjansen i midtforsvaret nå. Bytter du ut Blårud med Stengel og Mathisen med Iqbal så er jeg enig i laget ditt, men på venstrebacken er jeg veldig usikker...

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by Rino View Post
    Viktig og få en god avslutning på sesongen nå, både for klubben, de unge og ikke minst med tanke på neste år. Håper flere av unggutta for sjansen da jeg synes en del begynner og se slitne ut. Heltne Nilsen bör få en kamp på benken nå.

Gleder meg til kamp

Håper på dette laget:

Leave a comment:

• Rino
    replied
    Viktig og få en god avslutning på sesongen nå, både for klubben, de unge og ikke minst med tanke på neste år. Håper flere av unggutta for sjansen da jeg synes en del begynner og se slitne ut. Heltne Nilsen bör få en kamp på benken nå.

Gleder meg til kamp

Leave a comment:

• san Paolo
    started a topic Kamptråd: AaFK - V I F, Søn, 2. nov kl. 18

Kamptråd: AaFK - V I F, Søn, 2. nov kl. 18

Nest siste serierunde: Bortekamp mot Aalesund - og på normal-tidspunktet Søndag kl. 18. (alle kampene starter da i de to siste rundene, for dem so ikke visste det...)

Vi har æren og drakta å spille for - det bør holde til en god kamp!!
    Rekdal er nok fortsatt ikke så glad i klubben som sparka han...
    Tipper han gjør en god jobb med å peppe opp gutta før kamp!
Working...
X