Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AaFK - V I F, Søn, 2. nov kl. 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• maestro
    replied
    Min tanke er: stakkars ungutter som blir satt inn i forsvaret. Ikke lett å være Iqbal eller Näsberg uten en skikkelig sheriff bak der. Gunnarson og Larsen virrer jo rundt som høns, Langer beveger seg kun 30 cm utafor målstreken og kommunikasjonen er tydeligvis dårlig. Lettere å komme inn som offensiv spiller, dvs den gang vi så farlige ut. Brændsrud mot LSK, selv om nedturen da allerede hadde starta, er et eksempel på hvordan unggutta kan bidra. Å sette inn juniorer bak og tro at det skal holde er naivt. God læring er det sikkert, vi ender som nr.6 og gutta trenger erfaring. Tror Nakkim hadde tatt midtforsvaret med storm, håper å se han mot Start.

Leave a comment:

• Engafan
    replied
    Rekdal er ihverfall i flyt når det gjelder tippetips hos Tv2

Leave a comment:

• Engafan
    replied
    Max synes jeg ikke burde forsette videre. Tapte ikke han duell mot Barantes i det andre målet og faila med det fjerde målet med å stå på feil bein? Eller hvordan man skal si det. Ellers så jeg ikke mye av han igår.

Leave a comment:

• Engafan
    replied
    Iqbal fikk det tøft igår og spilte ikke bra. Ser potensial i han. Så det mot brann borte og Sogndal hjemme andre omgang. Men føler at han har fått tøffe borte kamper som RBK, Molde og Aafk. Alle lag som er gode hjemme.

Synes de unge burde få prøve seg som ofte hjemme kamper for å få en bra opplevelse. Der vi vi spiller bra.

Nije mot brandsrud så ville jeg valgt Nije. Selv om han er mye skadet så er han bedre. Håper begge for et år til. Og det ikke blir som å velge mellom kastrati og benmossa fordi på det valget bomma reka på.

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Det Rekdal skal ha kritikk for er rulleringa hans. Zahid skal spille bak ørnen, ferdig snakka.
    DFH skal spille ving eller bak ørnen, ikke back. Max skal være i midtforsvaret hvis han skal forsvare en plass.
    Iqbal SKAL spille høyreback, ikke venstre.
    Jeg kan ikke fatte hvorfor Rekdal dytter rundt på spillere. Har vi en skade eller karantene, tas erstatter fra benken eller juniortroppen/rekrutten. Man tar ikke å flytter folk rundt i håp om at puslespillet stemmer.
    Rekdal skal ha en stor del av skylden for tapet igår, det er det ingen tvil om.

Leave a comment:

• Engafan
    replied
    Næsberg burde bli satset på som midtstopper. Har talent kan bli god. Håper han holdr seg skadefri. Vil se merav han.

Blaaruud burde fått flere sjanser iår. Men ikke fått nok. Er litt langt bak i køen redd for at VIF kjøper en spiller til. Ds blir han enda bak i køen. Spilte faktisk greit igår

Leave a comment:

• Trym
    replied
    Originally posted by ziggy75 View Post
    Jeg er av en litt annen oppfatning. Uten at jeg veit hva som skjer i garderoben eller på treningsfeltet, så mener jeg at VIF kunne satsa på Ghayas ifjor og ikke lånt han ut til Ull/kisa. Men ifjor, så sa reka at vi ikke hadde kondis nok til å spille med noen i 10'er rollen. Og da falt muligens Ghayas ut av den grunnen.Vi spilte for det meste med en flat 3 på midten ifjor. Men i innhoppet til Ghayas mot f eks Liverpool, så så man at han hadde noen ferdigheter som vi ikke hadde i stallen.
    Iqbal synes jeg vi burde beholde, og heller dyrke han på høyrebacken. Næsberg er jeg enig i at vi må satse videre på..
    Blårud er jeg jeg litt usikker på. Han har ikke helt overbevist meg enda..
    Den eneste av disse jeg føler meg mest sikker på er Näsberg. Enig i at Blårud må ta noen steg i vinter, men det har jeg litt trua på. Iqbal syns jeg ikke har tatt vare på sjansen sin, sånn som Brændsrød, Näsberg osv. Mulig det er prestasjonsangst etc. og at han ikke klarer rollen som venstreback. Derfor syns jeg at han skal få en sesong til til å overbevise. Du kan godt si at det gjelder også Blårud.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by Trym View Post
    Håper i så fall på Näsberg og Blårud, mens Iqbal får en sesong til å overbevise på. Husker Zahid sleit lenge før det slo gnister.
    Jeg er av en litt annen oppfatning. Uten at jeg veit hva som skjer i garderoben eller på treningsfeltet, så mener jeg at VIF kunne satsa på Ghayas ifjor og ikke lånt han ut til Ull/kisa. Men ifjor, så sa reka at vi ikke hadde kondis nok til å spille med noen i 10'er rollen. Og da falt muligens Ghayas ut av den grunnen.Vi spilte for det meste med en flat 3 på midten ifjor. Men i innhoppet til Ghayas mot f eks Liverpool, så så man at han hadde noen ferdigheter som vi ikke hadde i stallen.
    Iqbal synes jeg vi burde beholde, og heller dyrke han på høyrebacken. Næsberg er jeg enig i at vi må satse videre på..
    Blårud er jeg jeg litt usikker på. Han har ikke helt overbevist meg enda..

Leave a comment:

• Trym
    replied
    Originally posted by lokalhelt View Post
    Enig i at kampen var elendig, selvom vi hadde perioder med greit spill i førsteomgang. Men, sesongen 2014 er egentlig ferdig. Noen spillere har kollapset kvalitetsmessig på tampen av sesongen, nå ønsker Rekdal å teste spillere før neste sesong og forhandlinger i vinter.

Bytte av formasjon, teste ut spillere. Hvem tar steget. Spillere som fikk vist seg frem er:

- Näsberg
    - Iqbal
    - Bjørsvik
    - Blårud

Nå fikk Rekdal et svar, i en skikkelig match hvem som skal være med videre eller ei. Vondt for supporterne å tape brutalt, godt i forhandlingene for ledelsen.

For meg er det vanskelig å si hvem som skal trekkes frem som beste spiller blant disse fire, men synes Blårud og Ivan hadde grei match. Mens Max Bjørsvik og Iqbal hadde svakest runde.

Det gjenstår å se hva Rekdal beslutter, men av disse fire beholder vi maks 2.
    Håper i så fall på Näsberg og Blårud, mens Iqbal får en sesong til å overbevise på. Husker Zahid sleit lenge før det slo gnister.

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Sant, er jo ikke nødvendigvis samme personer som klager begge veier. Men alltid noen som er misfornøyde.

Mange motsatte meninger blant supporterne, noen vil at vi alltid skal stille med sterkeste tropp og andre at man skal bygge unggutta. Igår klinte reka til med full pakke med unggutter, de lærte masse og vi fikk testet de skikkelig. Dessverre ble syretesten dårlig, og noen falt gjennom og trenger mer tid på VIF2.

Hvis de får mer tid på VIF2, tiden er snart oppbrukt for fler.
    Vet ikke hva man skal legge i gårsdagens kamp. Å teste unggutter handler ikke bare om å stille med flest mulig på en gang. Tror flere av unggutta kunne klart seg bedre hvis de var omgitt av litt mer rutine. Men bra læring for dem som fikk spille.

Nå gjelder det bare å vise seg fram fra en bedre side i siste hjemmekamp og ta juleferie.

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Er jo egentlig litt rart det her. Folk maser jo på at unggutta skal få slippe til, men når de får slippe til så hyler man da også, fordi man taper.
    Sant, er jo ikke nødvendigvis samme personer som klager begge veier. Men alltid noen som er misfornøyde.

Mange motsatte meninger blant supporterne, noen vil at vi alltid skal stille med sterkeste tropp og andre at man skal bygge unggutta. Igår klinte reka til med full pakke med unggutter, de lærte masse og vi fikk testet de skikkelig. Dessverre ble syretesten dårlig, og noen falt gjennom og trenger mer tid på VIF2.

Hvis de får mer tid på VIF2, tiden er snart oppbrukt for fler.

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Enig i at kampen var elendig, selvom vi hadde perioder med greit spill i førsteomgang. Men, sesongen 2014 er egentlig ferdig. Noen spillere har kollapset kvalitetsmessig på tampen av sesongen, nå ønsker Rekdal å teste spillere før neste sesong og forhandlinger i vinter.
    Er jo egentlig litt rart det her. Folk maser jo på at unggutta skal få slippe til, men når de får slippe til så hyler man da også, fordi man taper.

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    Originally posted by wanderer View Post
    Dette var virkelig noe av det mest ræva jeg har sett, noen gang

Og Max, fy faen så dårlig han er. Og han blir f... meg værende på banen i hele kampen til fordel for Blårud. En STOR tragedie fra ende til annen.

Og Rekdal, dette var ikke taktikk i verdensklasse. Ikke engang 8-divisjonsklasse i Norge. Kanskje til nød bedriftsliga. Å plutselig velge en annen taktikk og atpåtil sende ned DFH i forsvar. Vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Bytte av formasjon, teste ut spillere. Hvem tar steget. Spillere som fikk vist seg frem er:

- Näsberg
    - Iqbal
    - Bjørsvik
    - Blårud

Nå fikk Rekdal et svar, i en skikkelig match hvem som skal være med videre eller ei. Vondt for supporterne å tape brutalt, godt i forhandlingene for ledelsen.

For meg er det vanskelig å si hvem som skal trekkes frem som beste spiller blant disse fire, men synes Blårud og Ivan hadde grei match. Mens Max Bjørsvik og Iqbal hadde svakest runde.

Det gjenstår å se hva Rekdal beslutter, men av disse fire beholder vi maks 2.

Leave a comment:

• Lego
    replied
    Synes ikke dette er så mye å hisse seg opp over. Forferdelig kamp, helt klart. Men vi manglet flere sentrale spillere fra start, vi hadde vel tilsammen 6 (5 hvis Zahid har fylt 20) tenåringer på banen, og et veldig lite samspilt lag. Det kunne jo ikke gå bra, men det er ikke beskrivende for hvor godt dette laget er.

Tror vi blir mye bedre allerede mot Start.

Leave a comment:

• dalagubbe
    replied
    Originally posted by Dude View Post
    Fy faen for en dritt kamp!! Eneste som får godkjent er Langer. Resten kan gå og legge seg. Og Grindheim da.... Mr Smiley!
    så enig så enig,tror Grindheim snart må legge om stilen snart ja.

Leave a comment:

Working...
X