Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: VIF - Start, søndag 9. nov kl. 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: VIF - Start, søndag 9. nov kl. 18

Årets siste seriekamp: Hjemmekamp mot Start.
    Gutta bør være revansjesugne etter den forrige kampen...

Satser på guts og vilje til å avslutte hjemme med stil og seier!
    Vi er klart bedre hjemme på Ullevaal enn borte...

Iqbal har blitt matcha tøft den siste tida. Rbk og Ålesund borte, så har han også Molde borte tidligere og Odd hjemme. Hjemme mot Start kan være en kamp han kan få vist seg skikkelig fram. Hjemme mot Start BØR vi dominere banespillet, og da burde det bli gode muligheter for backene å bidra mer fremover.
    Ellers burde Nije få sjansen til å komme innpå, slik han får litt føling og motivasjon foran den kommende sesongen, hvis han blir med videre da..

Håper på dette laget fra start:
    ------------------Langer-----------------
    Iqbal-Larsen-Næsberg-Ruben
    ----Heltne Nilsen-Grindheim---
    --------------------Zahid-----------------
    -----Holm-Kjartansson-Nije----

Comment

Skal vel stå 9. november?

Jeg er redd alt rakner nå på slutten og vi taper denne og ender på en 7. eller 8. plass (AaFK går forbi, kanskje også S08 eller Viking). Gutta virker umotiverte og ferdige med sesongen, mens Start fikk ett kick av ett poeng på overtid forrige runde.

Kanskje det kan være et bra grep å kaste inn en del unggutter så de får vist seg frem før neste sesong?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
        Iqbal har blitt matcha tøft den siste tida. Rbk og Ålesund borte, så har han også Molde borte tidligere og Odd hjemme. Hjemme mot Start kan være en kamp han kan få vist seg skikkelig fram. Hjemme mot Start BØR vi dominere banespillet, og da burde det bli gode muligheter for backene å bidra mer fremover.
        Ellers burde Nije få sjansen til å komme innpå, slik han får litt føling og motivasjon foran den kommende sesongen, hvis han blir med videre da..

Håper på dette laget fra start:
        ------------------Langer-----------------
        Iqbal-Larsen-Næsberg-Ruben
        ----Heltne Nilsen-Grindheim---
        --------------------Zahid-----------------
        -----Holm-Kjartansson-Nije----
        Holm er ute pga. 3 gule. Noen som vet hvor lenge Lindkvist er ute? Jeg savner togene på venstresida.

Comment

Originally posted by Askeladden View Post
          Holm er ute pga. 3 gule. Noen som vet hvor lenge Lindkvist er ute? Jeg savner togene på venstresida.
          Lindkvist har nettopp operert leste jeg på forumet her..Tror det var forrige kamptråd.
          Holm har skuffa meg denne sesongen her. Før sesongen så det ganske lovende ut! Med både Lindkvist og DFH ute, så kan man kanskje håpe på Nije. Blir antagligvis Berre fra start da.

Noen som vet noe om Ruben?

Comment

Hva med Brændsrød? Han og Nije på hver sin kant kan være morro å se, faren er at det blir for ungt på topp mtp at Zahid allerede er der.

Comment

Originally posted by Barry90 View Post
              Hva med Brændsrød? Han og Nije på hver sin kant kan være morro å se, faren er at det blir for ungt på topp mtp at Zahid allerede er der.
              Hadde vært gøy om begge kom på samtidig tidlig i 2 omgang, slik at de kan kjempe mot hverandre om å imponere oss på tribunen mest.
              Begge de to, bør være i stad til å skape litt røre i Startforsvaret sånn helt på tampen av sesongen. Ikke noe galt med farta og de tekniske ferdighetene ihvertfall.

Comment

http://m.vif-fotball.no/news/id/hm1r...51jb86bwqomotm

Litt for matchen. Vi trenger en opptur før oppkjøringa til 2015 i denne kampen.

Comment

Skjønner ikke det med att vi skal bruke juniorspillere som ikke holder mål og samtidig ha håp om å vinne kamper, ser jo hvordan det går,greit å bruke juniorspillere i fleng men vi kan ikke gå og tro at vi vinner kamper,f..... assa. Det vi trenger er noen robuste erfarne forssvarsspillere med erfaring og vinnervilje, det er det vi trenger, og det tror jeg reka har funnet ut. Samtidig vil jeg si jeg er meget skuffet over vinnerviljen og gutsen til dei som egentlig skulle stått frem som ett godt eksempel på det jeg skriver om her,uten att jeg skal nevne navn. Håper gutta tar seg sammen i siste kamp,for det jeg såg på søndag var meget skuffende vil jeg si.

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
                    Skjønner ikke det med att vi skal bruke juniorspillere som ikke holder mål og samtidig ha håp om å vinne kamper, ser jo hvordan det går,greit å bruke juniorspillere i fleng men vi kan ikke gå og tro at vi vinner kamper,f..... assa. Det vi trenger er noen robuste erfarne forssvarsspillere med erfaring og vinnervilje, det er det vi trenger, og det tror jeg reka har funnet ut. Samtidig vil jeg si jeg er meget skuffet over vinnerviljen og gutsen til dei som egentlig skulle stått frem som ett godt eksempel på det jeg skriver om her,uten att jeg skal nevne navn. Håper gutta tar seg sammen i siste kamp,for det jeg såg på søndag var meget skuffende vil jeg si.
                    hvordan skal man vite om juniorspillerne holder mål eller ikke?
                    Skal de få en sjanse, kanskje to sjanser?
                    Skal vi bare kjøpe ferdigprodukter?
                    Det er snakk om å se potensialet og gi de muligheten til å teste seg mot de beste lagene i landet. JA, vi trenger erfarne spillere også, men erfarne spillere er også dyrt og kan være dårlige forretninger, i og med at man ikke kommer til å selge de videre.
                    Ta en spiller som Ivan Näsberg, som har spilt fast på yngre landslag i noen år nå.Skal vi matche han eller sende han vekk?
                    At en spiller er sulten er også en fordel. Yngre spillere er gjerne det, siden de vil opp og fram.
                    Ta våre to vinger på rekruttlaget, Nije og Brændsrød. Ferdighetsmessig er de nok bra nok, sammenlignet med de eldre i stallen. De er definitivt blant de kjappeste, utenom Ruben og Rasmus, og teknikken er på høyde, men mangler litt fysisk og de mangler erfaring. Heldigvis har Reka skjønt at de trenger erfaring, så får håpe han fortsetter med å satse ungt og lokalt fremover også.

Comment

Morten Berres siste kamp?

Comment

Originally posted by Lego View Post
                        Grunn nok til å ta med seg venner, venners venner, svigers, svigers venner og alle du vet om på Ullevaal

Comment

Er nok en stor sjanse for at han tar farvel som fotballspiller ja. Håper han kan få en eller annen rolle i klubben.

Legende.

Comment

Håper ikke det.
                            Berre fortjener en skikkelig avskjed - som den Freddy fikk!!

OM han ikke får kontrakt for 2015, bør det or'nes med en takkegreie i.l.a. neste sesong.
                            Spørs om Berre er bra nok til særlig mange kamper fra start neste år, men han kan kanskje gå inn i en hjelpetrener-funksjon + ha ett års kontrakt med lønn delvis avhengig av spilte kamper?

- evig ung og evig pen
                            visste du at Berre
                            var et evig fenomen?

Men denne kampen handler om mye mer enn Berre.
                            Som en sa tidligere, er denne kampen viktig for en ålreit oppladning til 2015...''

Og VI SKAL IKKE TAPE EN TIL HJEMME!!!

Comment

Håper virkelig vi klarer å avslutte med en liten opptur nå etter en elendig periode!

Jeg trenger en seier for å varme meg nå som kulda setter inn og neste kamp på Ullevål er bondemesterskapsfinalen...

Comment

Working...
                              X