Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongen 2015

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sesongen 2015

Rekdal og Grindheim om neste sesong:
    Rekdal sikter høyere neste sesong

Disse spillerne MÅ overbevise Rekdal

Interessant artikkel.

Bjørsvik, Engebretsen og Kastrati definitivt ut før neste sesong. Spillere som Calvo, Blårud, Iqbal, Njie og Brændsrud usikre. De to sistnevnte sloss om kontrakten.

Comment

Det viktigste nå er å få på plass samarbeidsavtalen med Trøim, og nye kontrakter til våre to viktigste spillere, Vidar og Ghayas.

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post

Disse spillerne MÅ overbevise Rekdal

Interessant artikkel.

Bjørsvik, Engebretsen og Kastrati definitivt ut før neste sesong. Spillere som Calvo, Blårud, Iqbal, Njie og Brændsrud usikre. De to sistnevnte sloss om kontrakten.
        Jeg synes det er galskap å ikke signere både Brændsrød og Nije. Begge to har opplagte forutsetninger for å bli TL-spillere. Signér begge to, og få evt den ene av de på utlån for en sesong.

At de vairierer litt i prestasjon fra kamp til kamp, er forståelig i og med at de er begge under 20. Maksnivået dems er såpass bra at de bør få kontrakt.

Comment

Veit ikke helt hvordan VIF blir neste år.

Men jeg regner BRANN som favoritter til å være seriemestere - i Februar!

(Dvs. Om de vinner kvaliken)

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
            Det viktigste nå er å få på plass samarbeidsavtalen med Trøim, og nye kontrakter til våre to viktigste spillere, Vidar og Ghayas.
            Enig i det.

Men hva skjer egentlig med den samarbeidsavtalen?

Så sitter vel egentlig og venter på at en del ting i 2014 også skal bli klart.

- Utleie av skole tilknyttet ny stadion. Det er vel bare den som mangler nå.
            - Ny samarbeidsavtale med Trøim (eventuelt avklaring om det ikke blir noe)
            - Ny kontrakt til Rekdal

Comment

Reka og Trøim er avhengig av hverandre tydeligvis, og etter signalene jeg har plukka opp de siste par månedene ser det ut som det nærmer seg. Skal ikke ta noe for gitt, men håper vi får en avklaring ila. mnd.

Er veldig spent på hvem av unggutta som får ny kontrakt. Smårykter har gått om at Näsberg skal til Sogndal. Satser på dette er feil siden har har fått starte noen kamper på tampen nå. Selv hadde jeg gjerne sett både Nije, Brændsrød, Näsberg og Blårud videre, men tipper fort 2 eller max 3 er her neste år.

Hvem blir førstekeeper neste år? Langer? Kongshavn? Hirsch er vel låst, og trolig bankers andrevalg..

Nye kontrakter til både Zahid og Kjartansson blir selvfølgelig også utrolig viktig!

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                Smårykter har gått om at Näsberg skal til Sogndal.
                Med tanke på hvor rasende Ivan Näsberg blei da Vålerenga prøvde å leie ham ut til Sogndal rett før sommervinduet stengte, så trur jeg du kan ta dette med knusende ro. Mulig Sogndal vil ha Näsberg, men Näsberg vil ikke ha Sogndal.
                in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                  Med tanke på hvor rasende Ivan Näsberg blei da Vålerenga prøvde å leie ham ut til Sogndal rett før sommervinduet stengte, så trur jeg du kan ta dette med knusende ro. Mulig Sogndal vil ha Näsberg, men Näsberg vil ikke ha Sogndal.
                  Hehe, en forumhelt ville ha det til at informasjonen kom direkte fra moren hans. Kanskje hun og Ivan er uenige?

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                    Hehe, en forumhelt ville ha det til at informasjonen kom direkte fra moren hans. Kanskje hun og Ivan er uenige?
                    Stemmer, var der det kom fra ja!
                    Og det du sier Hjesus kan jeg ikke huske, så da antar jeg han er en av de som skal satses på.. Ivan er jo gammel nok til å bo alene, så moren kan jo godt flytte om det er der det ligger

Comment

Fikk høre at blaarud ikke får kontakt videre. Om det er sant. Er det skuffende å høre det. Synes han gjorde sakene sine bra når han spilte. Hvem som sa det spiller vel ikke så stor rolle.

Comment

Noen posta dette på vgd. Om det er riktig virker det spennende:

Morten Tandberg ryktes å bli presentert som nytt tilskudd i teamet til Rekdal på torsdag.

Intervju fra tidligere i høst:
                        http://www.vg.no/sport/fotball/1-div...pp/a/23285483/

Comment

Helt utrolig hva han har fått til i Bærum i hvert fall. Spennende fyr.

Comment

Originally posted by Lego View Post
                            Noen posta dette på vgd. Om det er riktig virker det spennende:

Morten Tandberg ryktes å bli presentert som nytt tilskudd i teamet til Rekdal på torsdag.

Intervju fra tidligere i høst:
                            http://www.vg.no/sport/fotball/1-div...pp/a/23285483/

Er han ikke A-lagstrener for Bærum? Da vil jeg i hvert fall tro at dette avhenger av at Brann slår Bærum. Sportslig sett er det en nedtur å gå fra å være hovedtrener til assistenttrener i samme liga. Men så var det disse pengene da.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                              Er han ikke A-lagstrener for Bærum? Da vil jeg i hvert fall tro at dette avhenger av at Brann slår Bærum. Sportslig sett er det en nedtur å gå fra å være hovedtrener til assistenttrener i samme liga. Men så var det disse pengene da.
                              Nå slo jo Mjøndalen Bærum da, så Bærum er i første uansett.
                              Last edited by VIFpatriot; 16.11.2014, 17:06. Reason: Fylle ut

Comment

Working...
                              X