Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongen 2015

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by arvegods View Post
    Hun ble vell forøvrig presset ut av de øvrige mafia gutta i nff da hun hadde egne meninger hun sto støtt på, noe guttaboys ikke likte
    Hu fikk ei svertekampanje mot seg og blei pressa ut bare noen måneder etter at hu som eneste i NFF ikke ville godkjenne lisensen til Lyn. På grunn av flertall i styret, så fikk Lyn allikevel lisens. Når man tenker på at Lyn som klubb gikk konkurs 16 måneder seinere og 11 måneder etter at Espelund ga seg, så kan man vel si at den eneste som gadd å se luftslottet i Lyns lisenssøknad var Espelund.
    in Absinthia

Comment

• For noen dager siden valgte Ingebrigt Steen Jensen å formidle etpar kommentarer på facebook som åpenbart skulle fremstå som en slags kampanje mot det Steen Jensen kaller for kjipe kommentarer og netthat. (som om Stjeen Jensen skal ha noen slags kompetanse på hva som er kjipe kommentarer og netthat)

Men uansett så har Steen Jensen fått svar på sitt innspill. http://www.dagbladet.no/2015/12/14/k...rter/42385227/

Men det som er absurd er at i en disputt mot Steen Jensen som har tilhørighet til Stabæk, så trekkes frem våre supportersanger

Og til denne Jarle Aabø som presterer å fremstille at supportersanger er en slags avart av netthat, hvor blåst er det mulig å være?

Comment

• Dagbladet er så PK at det er ikke vits å lese hva dem skriver en gang. Hadde de fått det som de ville hadde vi alle sitti og vifta med homoflagg mens vi sang at alle var vinnere og kvinner er sterke. Det er fotball for faen, og at det politisk korrekte toget skal kjøre inn på tribunen og bestemme hva som skal synges skjer ikke før Lenin snur seg i grava. Gud jeg blir lei.

Comment

• Originally posted by Septiktank View Post
          Dagbladet er så PK at det er ikke vits å lese hva dem skriver en gang. Hadde de fått det som de ville hadde vi alle sitti og vifta med homoflagg mens vi sang at alle var vinnere og kvinner er sterke. Det er fotball for faen, og at det politisk korrekte toget skal kjøre inn på tribunen og bestemme hva som skal synges skjer ikke før Lenin snur seg i grava. Gud jeg blir lei.
          Det er viktig å påpeke at det faktisk ikke er Dagbladet som har skrevet dette. Men det spiller ingen rolle for de har valgt å publisere dette og da går de god for det.

Men utover det, så er du ikke langt unna fasiten i din beskrivelse. Det er absurd å tenke på, men Dagbladets offisielle standpunkt vedr. menn er at samtlige heterofile menn i sin natur er konebankere og voldtektsforbrytere. Og grunnen til at det ikke skjer mer konebanking og voldtekter er at heterofile menn klarer å holde igjen instinkter. Derimot for homsene er det noe annet. Homser har som kjent ei greie at de ønsker å kjøre tissen sin opp i rompa til andre menn, alternativt å få en tiss opp i egen rompe. Og dette må jo selvfølgelig homsene ha full frihet til å gjøre, så lenge det er mellom samtykkende mennesker. Men i Dagbladets verden så blir denne greia nærmest sett idolisert.

Comment

• Jaja... Ingen er perfekte! Noe nytt om Enga eller?

Comment

• Originally posted by Rekaldo View Post
              Det er viktig å påpeke at det faktisk ikke er Dagbladet som har skrevet dette. Men det spiller ingen rolle for de har valgt å publisere dette og da går de god for det.

Men utover det, så er du ikke langt unna fasiten i din beskrivelse. Det er absurd å tenke på, men Dagbladets offisielle standpunkt vedr. menn er at samtlige heterofile menn i sin natur er konebankere og voldtektsforbrytere. Og grunnen til at det ikke skjer mer konebanking og voldtekter er at heterofile menn klarer å holde igjen instinkter. Derimot for homsene er det noe annet. Homser har som kjent ei greie at de ønsker å kjøre tissen sin opp i rompa til andre menn, alternativt å få en tiss opp i egen rompe. Og dette må jo selvfølgelig homsene ha full frihet til å gjøre, så lenge det er mellom samtykkende mennesker. Men i Dagbladets verden så blir denne greia nærmest sett idolisert.
              Steen-Jensens kampanje er grei nok. Det er ingenting i veien med å engasjere seg mot netthatet, selv om jeg tviler på at han kommer noen vei. Aabøs kronikk derimot, hvor han uttaler at Steen-Jensen skyter over mål, minner meg dog mest om dette.

Jeg får forøvrig inntrykk av at du selv ikke er homofil og neppe ekspert på deres varianter av seksuell praksis, og tenker fotballforumet uansett ikke er stedet å fremsette påstander om tisser i romper.
              "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                Jaja... Ingen er perfekte! Noe nytt om Enga eller?
                Det nye i Dagblad-saken var at våre supportersanger blir trukket inn i en disputt mellom to personer som ikke har noe med Enga å gjøre og indirekte hevder at våre supportersanger er en avart av netthat. En person skal ha veldig tungt for det, eller mangle et eller annet for å trekke våre supportersanger inn i en kontekst om netthat

Comment

• Originally posted by VVV View Post
                  Steen-Jensens kampanje er grei nok. Det er ingenting i veien med å engasjere seg mot netthatet, selv om jeg tviler på at han kommer noen vei. Aabøs kronikk derimot, hvor han uttaler at Steen-Jensen skyter over mål, minner meg dog mest om dette.

Jeg får forøvrig inntrykk av at du selv ikke er homofil og neppe ekspert på deres varianter av seksuell praksis, og tenker fotballforumet uansett ikke er stedet å fremsette påstander om tisser i romper.
                  Men det som var hovedpoenget med Dagblad-saken hvorfor blir våre supportersanger trukket inn og helt klart gi et inntrykk å være en avart av netthat. Hvis noen ble støtt over formuleringen om homofil samliv, så har jeg ingen problemer med å beklage, for det var ikke meningen. Men jeg vil hevde at det ikke er påstand. Men det er lite relevant for forumet

Comment

Men det som var hovedpoenget med Dagblad-saken hvorfor blir våre supportersanger trukket inn og helt klart gi et inntrykk å være en avart av netthat. Hvis noen ble støtt over formuleringen om homofil samliv, så har jeg ingen problemer med å beklage, for det var ikke meningen. Men jeg vil hevde at det ikke er påstand. Men det er lite relevant for forumet
                    Har vel vært sånn i alle år at mange har kritisert sangene og oppførselen til VIF-supportere opp gjennom åra, mens de samtidig napper seg i løken etter engelske fotballsupportere som er flere reiser voldelige og vulgære enn vi noengang kommer til å bli.
                    Ellers så er det bra at flere tar et oppgjør med nettroll! Stakkars folk..

Comment

Har vel vært sånn i alle år at mange har kritisert sangene og oppførselen til VIF-supportere opp gjennom åra, mens de samtidig napper seg i løken etter engelske fotballsupportere som er flere reiser voldelige og vulgære enn vi noengang kommer til å bli.
                      Ellers så er det bra at flere tar et oppgjør med nettroll! Stakkars folk..
                      Men så er jo spørsmålet om mye av kritikken mot våre sanger i virkeligheten omhandler missunnelse. For våre supportersanger har både snert og humor. Og det blir ikke samme for andre å komme med en dårlig kopi etpar år etter

Comment

Men så er jo spørsmålet om mye av kritikken mot våre sanger i virkeligheten omhandler missunnelse. For våre supportersanger har både snert og humor. Og det blir ikke samme for andre å komme med en dårlig kopi etpar år etter
                        både og kanskje..
                        Tror nok de er misunnelig på det trøkket vi har hatt, men samtidig er det legitimt å si at vi har et par harry låter...
                        Synes selv det blir litt kleint når jeg synger "vi skal pule deres horer"..(men så er jeg en typisk "politisk korrekt" type! Eller har kanskje bare blitt voksen )

Comment

både og kanskje..
                          Tror nok de er misunnelig på det trøkket vi har hatt, men samtidig er det legitimt å si at vi har et par harry låter...
                          Synes selv det blir litt kleint når jeg synger "vi skal pule deres horer"..(men så er jeg en typisk "politisk korrekt" type! Eller har kanskje bare blitt voksen )
                          Du har vel rett at idag så blir endel låter, selv av våre egne, sett på som harry. Men husk på da de kom så var det for stemning og humor. Men i det moderne feminiserte Norge så er det nye øyne.

Og om vi synger "vi skal pule deres horer" Setter vi det ut i handling? I en annen tid, så var det kanskje ikke like ukjent. Idag. Med større innslag av damer blant oss supportere og det fins t.o.m avholdsfolk, så er det noe helt annet

Jeg syns ikke at vi skal være flau over sangene våre. De er endel av sjela

Comment

Du har vel rett at idag så blir endel låter, selv av våre egne, sett på som harry. Men husk på da de kom så var det for stemning og humor. Men i det moderne feminiserte Norge så er det nye øyne.

Og om vi synger "vi skal pule deres horer" Setter vi det ut i handling? I en annen tid, så var det kanskje ikke like ukjent. Idag. Med større innslag av damer blant oss supportere og det fins t.o.m avholdsfolk, så er det noe helt annet

Jeg syns ikke at vi skal være flau over sangene våre. De er endel av sjela
                            "Vi skal voldta deres horer" er så kleint som det får blitt i 2015. Jeg ville antagelig synes det var like kleint i 1915, men det er kanskje bare meg. Sangene våre er en del av kulturen til Klanen, og det er lite jeg ville endret på om I var sjef, men akkurat den sangen er en av dem. Vi hadde en runde på det i sommer, men det ble sagt av flere at "det er ironi", "det er i overført betydning" og dessuten "bare en bortesang". Den mumles nå fortsatt på hjemmekamp fra tid til annen, og jeg tenker flertallet kanskje mener det er på tide å gå videre. Savner egentlig den fandenivoldske, selvironiserende og rett ut morsomme sangtradisjonen vi var kjent for før om årene. Tekstforfattere - hvor er dere!?
                            "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

• Originally posted by VVV View Post

Pffftttt... Vi kjører anal nå
                              "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Følte meg plutselig veldig gammel fordi jeg faktisk har hørt om en klubbhore- og at å rævkjøre i idretten liksom betydde å vinne. Stammet fra nabolandet her. Aldri brydd meg noe om den, men var uannsett noe i den retningen jeg alltid har tolka det i hvert fall.

Comment

Working...
                                X