Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2 - Sesongen 2015

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Daniel37
    replied
    Det som blir spennende i 2015 er å se hvordan det går med "96-gjengen". Dette var gullgjengen fra guttelag, hvor veldig mange ble tatt opp på juniorlaget. Nå vil de være sisteårs juniorer. Kort fortalt: Hvor mange av disse vil følge i Zahids fotspor og hvor mange vil følge i Iqbal/Kastrati/Brændsrød/Blåruds fotspor. Og det er ingen kjære mor. Det er en klar prioritering: Enten viser spilleren et nivå samt innehar et potensiale som tilsier tippeliga innen utgangen av sisteårsjunior, eller så er det ut døra. Selv om jeg ikke liker at Brændsrød ikke fikk kontrakt så har jeg en viss forståelse. For nivået på rekruttlaget er meget høyt. For hvis man blir tatt opp på juniorlaget til Enga, så er det trolig slik at nivået er såpass at man etter junioralder trolig ihvertfall kan spille seg til adecco-nivå. Og det er nesthøyeste nivå i Norge.

Når det gjelder min vurdering av 96-generasjon så syns jeg det er vanskelig å konkludere på nåværende tidspunkt. Det skyldes at ulike spillere har på rekruttlaget vist ulik utvikling. En spiller som Rahmani syns jeg var en av de beste på rekruttlaget som 1.års junior. Derimot i sesongen som var, så stoppet det noe opp. Mulig at ting gikk noe til hodet på han. Derimot en spiller som Simen Hestnes som jeg syns avslørte betydelige mangler som 1.års junior. Sto klart bedre frem som 2.års junior. Den som har hatt jevnest utvikling er etter min mening Marcus Nakkim. Selv om i alder er en guttevalp, så sto han frem med pondus i forsvarsarbeidet. Hvis man skal koble 31 år gammel mann alternativt 18 år gammel guttevalp til henholdvis Høgh og Nakkim, så hadde jeg gitt Nakkim førstnevne og Høgh sistnevnte.

Leave a comment:

• Hjesus
    replied
    Sotahjørnets vurdering av ligaen her. Litt surt med Holmen, må jo ut med ekstra spenn for sone 2V. Vurderes dermed som langtur sammen med Tromsdalen, Mjølner, Harstad, Finnsnes og Senja.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by maestro View Post
    Bør jo bli publikumsrekord for 2.divisjon i matchene mot Lyn... Med så mange lokale lag blir det plenty med anledninger til å se rekruttene jevnlig.
    Hadde vært så digg å slå Lyn. De vil visst ikke møte oss har jeg hørt.De er så redde for at vi skal toppe laget vårt mot dem!

Leave a comment:

• maestro
    replied
    Bør jo bli publikumsrekord for 2.divisjon i matchene mot Lyn... Med så mange lokale lag blir det plenty med anledninger til å se rekruttene jevnlig.

Leave a comment:

• JohnF
    replied
    For en gullegod gruppe!

Gleder meg til alle lokaloppgjørene, og drømmer om at det er våre rekrutter som får æren av å sende Lyn ned i tredje

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Avdeling 1:

Tromsdalen
    Finnsnes
    Harstad
    Grorud
    Holmen
    KFUM
    Stabæk 2
    Lyn
    Kjelsås
    Skeid
    Vålerenga 2
    Ullern
    Mjølner
    Senja

Leave a comment:

• VIFpatriot
    started a topic Vålerenga 2 - Sesongen 2015

Vålerenga 2 - Sesongen 2015

Så på NFF-TV nettopp at vi er i avdeling 1. Møter Skeid, FC Lyn, Kjelsås og KFUM blandt annet. Heldige FC Lyn som får æren av å møte våre rekrutter.
Working...
X