Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2015

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sesongkort 2015

Salget starter i morgen klokka 10.00.

I tillegg;

<
    Og ikke nok med det: Alle som ligger med mailadresse i sesongkortdatabasen vil automatisk få tilsendt en mail fra billettservice på mandag, med tilbud om fornyelse av sesongkort. Dette gjør også prosessen mye enklere og raskere enn tidligere år.>>

http://www.vif-fotball.no/news/artic...ang-hos-sjappa

Alt som gjør det så enkelt som mulig å skaffe sesongkort, settes pris på.

Håper på et bra kortsalg.

Sesongkort 2015

All informasjon om sesongkort til 2015

http://www.vifsesongkort.no/

Løp og kjøp.
    EVIG VIF

Comment

Vestbredden: 2000,-

Bendit: 1700,-

Er det flere enn meg som vurderer å flytte tilbake til Gaza? Vestbredden er forbeholdt Klanen, og etter høstens idiotiske påfunn der man ville stenge forumet, samt avsløringen av kostnadene for drift av dette så er ikke lysta til å fornye medlemskapet spesielt sterk.

Jeg prater ikke om å stå i svingen med de alternative, men på 227, 228 og 229.

Comment

Originally posted by way_ View Post
        Vestbredden: 2000,-

Bendit: 1700,-

Er det flere enn meg som vurderer å flytte tilbake til Gaza? Vestbredden er forbeholdt Klanen, og etter høstens idiotiske påfunn der man ville stenge forumet, samt avsløringen av kostnadene for drift av dette så er ikke lysta til å fornye medlemskapet spesielt sterk.

Jeg prater ikke om å stå i svingen med de alternative, men på 227, 228 og 229.
        Det alternative feltet flyttes til 227 neste år. Velkommen!

Comment

Håper så mange som mulig blir med på 227 neste år, kommer til å bli kanon!

Comment

Vurderte flytting tilbake til bend-it i fjor, men ble værende på Bredden. Savner virkelig gamle Gaza, men likte da miksen av ultras, alternative og Klanen som gjorde at det ble rom for alle. Nå blir det litt lite Klanen, men flytter flere over er jeg lett med.

Comment

Originally posted by jerusalem View Post
              Vurderte flytting tilbake til bend-it i fjor, men ble værende på Bredden. Savner virkelig gamle Gaza, men likte da miksen av ultras, alternative og Klanen som gjorde at det ble rom for alle. Nå blir det litt lite Klanen, men flytter flere over er jeg lett med.
              jeg tenkte samme som deg for 2 sesonger siden.
              så ble jeg med på 223 i våres. har ikke angret et eneste sekund.
              er som gode gamle cola-feltet bare 10x mere trøkk.
              Er du glad i å synge og lage stemning, kom hvertfall 1 kamp sammen med oss. tviler på at du vill angre.

Comment

Er det fortsatt sånn at man kan kjøpe på langsiden, og komme inn i svingen?
                - LGRW

Comment

Originally posted by jerusalem View Post
                  Hele gjengen jeg pleier å dra på kamp med (7-10 stk) vurderer sterkt å flytte tilbake. Bredden har vært alt for død i alt for mange kamper de siste to sesongene...

Comment

Originally posted by oPsL View Post
                    jeg tenkte samme som deg for 2 sesonger siden.
                    så ble jeg med på 223 i våres. har ikke angret et eneste sekund.
                    er som gode gamle cola-feltet bare 10x mere trøkk.
                    Er du glad i å synge og lage stemning, kom hvertfall 1 kamp sammen med oss. tviler på at du vill angre.
                    Virkelig! Det var rett og slett skikkelig stas med 223 i år. 227 kommer om mulig til å bli enda bedre. Gleder meg som en elg til 2015-sesongen!

mvh Muja

Comment

Originally posted by Peter View Post
                      Hele gjengen jeg pleier å dra på kamp med (7-10 stk) vurderer sterkt å flytte tilbake. Bredden har vært alt for død i alt for mange kamper de siste to sesongene...
                      Har du prøvd å stå i nærheten av Enga Tifo og sangfeltet i år? Det har nesten ikke vært opphold i synginga, og det har vært mer flagging enn på mange år. Synes det er å fornærme folk å kalle det dødt. Men selvfølgelig hadde det vært mer fart hvis vi var flere. Håper derfor å beholde alle som helhjertet ønsker å bidra til å heve stemningen.

Comment

Originally posted by Farmor View Post
                        Har du prøvd å stå i nærheten av Enga Tifo og sangfeltet i år? Det har nesten ikke vært opphold i synginga, og det har vært mer flagging enn på mange år. Synes det er å fornærme folk å kalle det dødt. Men selvfølgelig hadde det vært mer fart hvis vi var flere. Håper derfor å beholde alle som helhjertet ønsker å bidra til å heve stemningen.
                        Ja, vi stod relativt sentralt, om enn noe nærmere banen (altså litt lenger ned enn selve kjernen av sangfeltet - men fortsatt på sangfeltet). Noen kamper var det bra, noen kamper var det greit, og noen kamper var det pinlig stille i lange perioder. Kanskje ikke for de som står midt i det midterste sangfeltet, men hvis de knapt nok eller overhodet ikke høres 30-50 meter unna, så..

En gang stod vi ett felt til høyre for sangfeltet. Der var det knapt nok noen som sang i det hele tatt, unntatt oss.

Det er jo ikke målet å fornærme noen, men man kan vel vanskelig bli fornærmet av at andre folk på feltet ikke har opplevd stemninga på samme måte som en selv.

Comment

Originally posted by Peter View Post
                          Ja, vi stod relativt sentralt, om enn noe nærmere banen (altså litt lenger ned enn selve kjernen av sangfeltet - men fortsatt på sangfeltet). Noen kamper var det bra, noen kamper var det greit, og noen kamper var det pinlig stille i lange perioder. Kanskje ikke for de som står midt i det midterste sangfeltet, men hvis de knapt nok eller overhodet ikke høres 30-50 meter unna, så..

En gang stod vi ett felt til høyre for sangfeltet. Der var det knapt nok noen som sang i det hele tatt, unntatt oss.

Det er jo ikke målet å fornærme noen, men man kan vel vanskelig bli fornærmet av at andre folk på feltet ikke har opplevd stemninga på samme måte som en selv.
                          Poenget mitt var ikke hvordan jeg opplevde stemningen, men at det er lurt å trekke såpass nær de mest aktive at man kan henge seg på og dermed bidra til bedre trøkk. Hvis alle som mener det er for lite aktivitet, hiver inn kreftene, så går det nok framover. Litt tålmodighet kan være på sin plass.
                          Men det er klart: får vi idiotiske baklengs midt i trynet, så faller stemninga ei stund. Synes nesten det blir rart om tribuneaktiviteten ikke påvirkes i det hele tatt av det som skjer på banen.

Comment

Originally posted by Farmor View Post
                            Poenget mitt var ikke hvordan jeg opplevde stemningen, men at det er lurt å trekke såpass nær de mest aktive at man kan henge seg på og dermed bidra til bedre trøkk. Hvis alle som mener det er for lite aktivitet, hiver inn kreftene, så går det nok framover. Litt tålmodighet kan være på sin plass.
                            Men det er klart: får vi idiotiske baklengs midt i trynet, så faller stemninga ei stund. Synes nesten det blir rart om tribuneaktiviteten ikke påvirkes i det hele tatt av det som skjer på banen.
                            Enig i det altså, det er absolutt viktig å samle de gode kreftene. Vi forsøkte kun en gang å trekke lenger oppover, men da ble det sur stemning fordi noen følte det ble for trangt. Etter det prøvde vi ikke igjen, men det burde vi for så vidt gjort, det var sikkert bare noen som hadde en dårlig dag.

Men poenget står seg: Vi vurderer å flytte fordi vi ønsker mer sang og mer liv. Det har ikke bare å gjøre med folka på Bredden, men også med logistikken. Bredden er for bred, og sangfuglene for spredt. Siden mange sanger kun synges (kraftfullt) to ganger, og de på sidene sjelden rekker å henge seg på før "vers" nr. 2, blir det ganske sped synging til tider. Det jeg likte godt da vi sto på Gaza var at vi var såpass konsentrert (og spredt i høyden, ikke i bredden), som gjorde det mye lettere å "konsentrere" synginga - og folk oppfattet lettere og raskere hvilken sang som ble startet slik at de kunne hive seg på tidlig. Når det er bra trøkk, synger også de som vanligvis er litt sjenerte, lettere med.

Comment

Jeg kan jo legge til at etter mitt syn er vi egentlig for få til å ha to tribuner - det er ikke 2004-2006 lenger. Vi burde fylt opp Gazasvingen alle mann og koordinert bedre mellom de alternative/ultras og gamle klanen - da hadde det blitt fart på sakene!

Comment

Working...
                              X