Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2015

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by way_ View Post
    Veldig godt poeng!
    Usikker på hvor mye tallene for "solgte sesongkort" egentlig sier oss. Det interessante er hvor mange vi selger til vanlige folk / privatpersoner, ikke totalen hvor flere tusen er bakt inn i div sponsoravtaler, VIP-pakker, klubbavtaler osv.

Uansett type salg er tallene som oppgis... tja, ofte litt merkelige. Eks: Artikkelen på NTF (linket over) sier at vi pr dato har solgt 2700 sesongkort og at tilsvarende tall for 2014 var 2950. Videre siteres E Knutsen på 1300 solgte pr 16. februar og at tilsvarende i fjor var 2500. Får ikke det helt til å rime med 4043 solgte pr 28.02.2014 (http://www.tv2.no/a/5357140)

Regnskapet forholder seg til billettinntektene i kroner og øre, og det er ingen hyggelig lesning:

År: billettinntekter / sesongkort / tilskuere
    2005: 22 mill / 7300 sesongkort / 15 658 tilsk
    2009: 21,3 mill / 7900 sesongkort / 10 788 tilsk
    2010: 17,4 mill / 7500 sesongkort / 13 646 solgte bill (ca 10 000 tilsk)
    2011: 14,5 mill / 7200 sesongkort / 13 331 solgte (ca 10 000 tilsk)
    2013: 11,2 mill / 6000 sesongkort / 9 900 solgte
    2014: 9 mill ?? / 5200 sesongkort / 9 780 solgte (ca 6 500 tilsk)
    2015: 9,2 mill (budsjett)
    (skal muligens trekkes fra for mva, ble innført i 2011 tror jeg)

Comment

En solskinnshistorie fra Sjappa
      Var et klansmedlem som vervet TOLV stk til å kjøpesesongkort!! Fantastisk godt gjort, hvem enn du er. :-)

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
        En solskinnshistorie fra Sjappa
        Var et klansmedlem som vervet TOLV stk til å kjøpesesongkort!! Fantastisk godt gjort, hvem enn du er. :-)
        Vanvittig bra. Noen gjør rett og slett litt ekstra for klubben sin. Respekt.

Comment

Jeg har endelig somla meg til å kjøpe sesongkort i Bendit "nedre".
          Hurra for meg!

Men; på kvitteringa jeg fikk tilsendt per epost står det at jeg må hente sesongkortet etter 10. april 2013. Litt usikker på hva dette betyr merker jeg. Regner ikke med at kortet mitt er klart til sesongstart, så veit noen hvordan jeg kommer meg inn på første match?

Mvh hele folkets Mujahedin

Comment

Originally posted by Mujahedin View Post
            Jeg har endelig somla meg til å kjøpe sesongkort i Bendit "nedre".
            Hurra for meg!

Men; på kvitteringa jeg fikk tilsendt per epost står det at jeg må hente sesongkortet etter 10. april 2013. Litt usikker på hva dette betyr merker jeg. Regner ikke med at kortet mitt er klart til sesongstart, så veit noen hvordan jeg kommer meg inn på første match?

Mvh hele folkets Mujahedin
            Mulig du kan vise kvitteringen din i billettluka helt høyre på Ullevål, så ordner de sikkert noe for deg der?!

Comment

"Etter 10 April 2013". Ja, det høres rart ut. De snakka jo nettopp om at kortene trykkes. Noen fra Sjappa eller andre med ansvar, bør jo svare.

Comment

Originally posted by Mujahedin View Post
                Er jo en stund siden 10.april 2013. Tolkes det bokstavelig så bør du kunne hente det når som helst.

Comment

Takk for svar, medmennesker! Satser på at jeg kommer inn og får se en fabelaktig seriestart.

Comment

Er solgt 4700 sesongkort pr 4/4 i følge Esp1.

http://forum.klanen.no/showthread.ph...l=1#post344952

Det er 2000 kort på 2,5 uke! Er vist flere som har sett lyset i påskesola!

Comment

Har helt glemt å hente ut sesong kortet… noen som vet om sjappa er åpen evt når den stenger?

Vi ses på Tullevåll uansett

Comment

Åpent i dag mellom 14-17.

Comment

Takker og bukker!

Comment

Har vært litt sein i avtrekkern mtp sesongkort i år, men bestemte meg at de blir Vestbredden i år også.

Dro derfor opp til sjappa, og tenkte jeg skulle være ute i litt god tid (10 min før åpning klokka 14), slik at ikke skuta sank, eller fortet falt mens jeg var bort. Det er litt risiko-sport å dra hjemmefra når man har 2 gutter i alderen 7 år alene hjemme, og vet at 9-åringen snart kommer hjem med 3 til 4 venner hvorav en løs kanon. Dvs, det er egentlig kun risiko å forlate skuta hvis han løse kanonen jeg må fotfølge hvert et sekund dukker opp..

Tenkte også før jeg dro at det fort skulle være mye om og men med å få fiksa både medlemskap og sesongkort, og ble nesten psyka ut da det allerede var laaang kø utafor sjappa da jeg kom.

Da klokka var 2 på 2 så åpnet et blidt fjes døra, og tok et bilde av den lange køen, før alle ble profesjonelt sluset inn i en avhenting-/shoppekø og en sesong-kjøpe-kort-kø.

Og sim sala bim; køen sklei unna på rekordtid, og da det var min tur rakk jeg så vidt å fylle ut skjema for klansmedlemskap (tok meg maks 20 sek) før jeg stod med både sesongkort og klansmedlemskap i hånda. Skulle til å si rykende ferskt, men det var faen meg avkjølt og kaldt da jeg fikk det i hånda. Magic!

Og det beste av alt; «no causalties or injuries» da jeg ankom heimen. Til tross for at både en ekstra 7-åring og 9-åring, i tillegg til han løse kanonen hadde inntatt fortet. 8 ville gutter alene hjemme mens han far er ute og ordner viktige ærender går helt bra. Må være et godt omen for kveldens kamp.

Og til de av dere som ennå ikke har fått fingern ut av brunøyet. Sjappa holder oppe til klokka 17, og å få fiksa «anything» er greiere enn et kakestykke.

Sees på match)))

Comment

Working...
                            X