Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Jobbe som selger for Vålerenga?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jobbe som selger for Vålerenga?

Hei!
    Er det noen her som kan tenke seg å jobbe som selger for VIF?
    Jobben går ut på å selge pakker til bedrifter. Pakken(e) inneholder billetter, sesongkort og mer.

Hvis noen er interessert i dette, send meg en PM så skal jeg gi dere kontaktinfo.

Bare så alt er på det rene: Hvem er du og jobber du med ansettelser i VIF? Finnes det en stillingsutlysning noen plass?

Comment

Originally posted by FrankO View Post
      Bare så alt er på det rene: Hvem er du og jobber du med ansettelser i VIF? Finnes det en stillingsutlysning noen plass?
      Det er gjennom Proffice. Hun som rekrutterer er en gammel kollega av meg, så det var sånn jeg fikk vite om det. Jeg foreslo å spørre her på forumet, i og med at folka her har hjertet på rette plassen. :-)

Comment

Originally posted by FrankO View Post
        Pass på blodtrykket!! :-)
        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Ganske spess at VIF ikke tenker tanken på å annonsere denne selv, både her og i "egne rekker" i stedet for å bruke en svinedyr annonsetjeneste fra Proffice, men mindre de (Proffice) er så kåte på å markedsføre seg at de kjører no cure no pay.

Comment

Originally posted by Morten 1019 View Post
            Ganske spess at VIF ikke tenker tanken på å annonsere denne selv, både her og i "egne rekker" i stedet for å bruke en svinedyr annonsetjeneste fra Proffice, men mindre de (Proffice) er så kåte på å markedsføre seg at de kjører no cure no pay.
            Nå er jo Proffice en av våre samarbeidspartnere, så mulig det er grunnen (og gratis). Håper vi får noe ut av dette.

Comment

Working...
            X