Melding nå nettopp.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Gudmund solgt til Tromsø
Collapse
X
-
Originally posted by maestro View PostJa vel... Da må vi se oss om etter en ny andrekeeper inn mot 2016, hvis ikke noen skulle finne på å forlenge Lars' kontrakt.....
Comment
-
Skjønner ikke hvorfor Gudmund skulle skvises. En hyggelig kar som er utviklet i klubben. Så for meg at vi skulle ha en trygg og god keeper i mange år fremover nå. Hadde han vært svak, eller en utpreget 2. keeper ala Bolten, så hadde det vært greit, men Gudmund holder god TL-standard, og har fortsatt noen år igjen før toppnivået er nådd. Og selvfølgelig er han mer enn god nok for Vålerenga.
Trist melding, men ikke helt uventet. Takk for innsatsen Gudmund og lykke til videre i karrieren.
Comment
-
Originally posted by Nico 8 View PostAt vi må finne en ny andrekeeper i 2016 ser jeg ikke på som noe stort problem. Det har man over ett år på å fikse, og å finne en andrekeeper er ikke akkurat der det trengs å speides mest.
Comment
-
Originally posted by usbenga View PostSkjønner ikke hvorfor Gudmund skulle skvises. En hyggelig kar som er utviklet i klubben. Så for meg at vi skulle ha en trygg og god keeper i mange år fremover nå. Hadde han vært svak, eller en utpreget 2. keeper ala Bolten, så hadde det vært greit, men Gudmund holder god TL-standard, og har fortsatt noen år igjen før toppnivået er nådd. Og selvfølgelig er han mer enn god nok for Vålerenga.
Trist melding, men ikke helt uventet. Takk for innsatsen Gudmund og lykke til videre i karrieren.
Comment
-
Originally posted by ziggy75 View PostTenker at det er jevnt på mange måter mellom Langer og Kongshavn, men at vi trenger den keeperen som sprer mest trygghet i forsvaret. Denne overgangen gjør forhåpntligvis at vi kan styrke en annen lagdel nå!
Men dette salget gjør at man får noen kroner i kassa, samt sparer lønnsutgifter og dermed kan sondere etter f.eks en høyrekant
Comment
-
Originally posted by Daniel37 View PostMen dette salget gjør at man får noen kroner i kassa, samt sparer lønnsutgifter og dermed kan sondere etter f.eks en høyrekant
Comment
Comment