Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Moesgaard ny spillerutvikler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moesgaard ny spillerutvikler

Johannes Moesgaard blir ny spillerutvikler på a-laget og kompletterer med det trenerteamet.
    Synes det er bra at trenere som kjenner klubben og unggutta er de som løftes opp når de viser til så klare resultater, i stedet for at alle hentes uten i fra.
    in Absinthia

Originally posted by Hjesus View Post
    Johannes Moesgaard blir ny spillerutvikler på a-laget og kompletterer med det trenerteamet.
    Synes det er bra at trenere som kjenner klubben og unggutta er de som løftes opp når de viser til så klare resultater, i stedet for at alle hentes uten i fra.
    Noe sier meg at dette var noe man måtte finne på for å tåkelegge at klubben f up når det gjelder Moesgaard. For når Olsen forsvant, så var det närliggende at Moesgaard ville rykke opp. For man må huske på at alle de talenter som Olsen har kunne forvalte på rekruttlaget har kommet fra juniorlaget til Moesgaard. Men da klubben gikk utaskjärs for å finne erstatter til Olsen, så var det mindre sympatisk i forhold til Moesgaard. Og dermed har man svart med å finne noe til Moesgaard nå.

Jeg for min del forsto veldig lite med å hente kompetansen "utaskjars" i forhold til rekruttlaget. For Olsen og Moesgaard jobbet tett. Så sunn fornuft skulle tilsi at da Olsen forsvant så ville Moesgaard rykke opp

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
      Men da klubben gikk utaskjärs for å finne erstatter til Olsen, så var det mindre sympatisk i forhold til Moesgaard. Og dermed har man svart med å finne noe til Moesgaard nå.
      Jeg er ikke så sikker på at Vålerenga gikk utaskjærs for å finne erstatteren til Olsen. Så vidt jeg forsto på slutten av sesongen i fjor, så var Olsen en høyst reell kandidat til spillerutvikler på a-laget. At han fikk samme tilbud hjemme i Fredrikstad og valgte det, gjorde sannsynligvis at de da valgte Moesgaard i stedet og dermed måtte ha inn en ny mann på rekruttlaget.

Disse nyhetene kommer jo i utgangspunktene dagene etter hverandre. Mye sier meg at dette har vært i orden en stund, men at Vålerenga slipper nyhetene dag for dag.
      in Absinthia

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
        Noe sier meg at dette var noe man måtte finne på for å tåkelegge at klubben f up når det gjelder Moesgaard. For når Olsen forsvant, så var det närliggende at Moesgaard ville rykke opp. For man må huske på at alle de talenter som Olsen har kunne forvalte på rekruttlaget har kommet fra juniorlaget til Moesgaard. Men da klubben gikk utaskjärs for å finne erstatter til Olsen, så var det mindre sympatisk i forhold til Moesgaard. Og dermed har man svart med å finne noe til Moesgaard nå.

Jeg for min del forsto veldig lite med å hente kompetansen "utaskjars" i forhold til rekruttlaget. For Olsen og Moesgaard jobbet tett. Så sunn fornuft skulle tilsi at da Olsen forsvant så ville Moesgaard rykke opp
        Å bli spillerutvikler for a-laget er vel ikke en mindre ettertrakta jobb enn sjef for rekruttene, eller er det bare meg? Og erstatteren for Olsen har jo flere år bak seg på valle...

Comment

Originally posted by Gladhaug View Post
          Å bli spillerutvikler for a-laget er vel ikke en mindre ettertrakta jobb enn sjef for rekruttene, eller er det bare meg? Og erstatteren for Olsen har jo flere år bak seg på valle...
          Virker som jobben som sjef for rekruttene er kombinert med jobben på Wang.
          Holme tok over den jobben også, ikke bare sjef for rekruttene.
          Enig med deg, spillerutvikler for A-laget er enda et steg høyere opp, så Moesgaard tok to steg fremover.

Hvem får ansvaret for G19?

Comment

Working...
          X