Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tommy Berntsen ny G19-trener

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tommy Berntsen ny G19-trener

Originally posted by ziggy75 View Post

Hvem får ansvaret for G19?
    Ser ut som det blir det blir Tommy Berntsen
    Last edited by Hjesus; 23.12.2014, 09:53.

Hva synes folk om dette? Sikkert en flink fyr, men har jo et uendelig antall kamper for Fugla og Lyn. Sistnevnte har vel også fredet drakta hans etter at han la opp? Klarte jeg å svelge Martin og Bergdølmo, så klarer jeg vel Berntsen også kjenner jeg. I hvertfall hvis han gjør det bra.

Comment

Originally posted by Gladhaug View Post
      Hva synes folk om dette? Sikkert en flink fyr, men har jo et uendelig antall kamper for Fugla og Lyn. Sistnevnte har vel også fredet drakta hans etter at han la opp? Klarte jeg å svelge Martin og Bergdølmo, så klarer jeg vel Berntsen også kjenner jeg. I hvertfall hvis han gjør det bra.
      Han var (fotball) irriterende i hver eneste derby kamp, men den krigerske mentaliteten hans er jo gull verdt. Syns dette er strålende. Lurer på hva de tenker i liin leieren nå.. Hehe..

Comment

Har fått høre at det blir kjipt for dem å se han i engafarger når de møter rekruttene neste år ja, så sånn sett er det jo verdt det.

Comment

Originally posted by Trym View Post
          Han var (fotball) irriterende i hver eneste derby kamp, men den krigerske mentaliteten hans er jo gull verdt. Syns dette er strålende. Lurer på hva de tenker i liin leieren nå.. Hehe..
          Bra signering. Har man lyst til å drive med fotball på toppnivå i Oslo, er det kun Enga som gjelder. Når FC Lyn samler absolutt alt som kan krype og gå, er de et par tusen, ellers mellom 300-700 stk. Litt sånn som Hødd og Kristiansund.

Virker som om vi har samla et meget bra trenerteam både A-lag og rekrutt. Sjefen får tingene gjort.

Comment

Ting ser sannelig lysere ut på trenersiden, selv om man mistet Olsen. For man har fått inn en assistenttrener til Rekdal som er kjent for å finne talenter. Dernest så har Moesgaard som har gjort en meget god jobb med juniorlag som har blitt forfremmet til spillerutvikler i forhold til A-laget. I tillegg kommer Berntsen inn med sin erfaring (så kan man holde seg for nesen om hans "horeri" med de på togstasjonen og fisefine i vest)

Det eneste man mangler nå er egentlig en eller flere personer som er speidere eller har kompetanse som speidere som har hjerte i klubben som kan tipse klubben både om spillere som man bør si nei til og spillere som man bør prøve.

Kunne ikke noen overbevist denne karen http://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Arnesen om at han egentlig har hjerte i klubben og at han egentlig kunne ha brukt sitt nettverk om å ta en telefon på spillere som kanskje ikke er klar for hans arbeidsgiver på nåværende tidspunkt, men som kunne tenkt seg å spille "seg opp" i tippeligaen

Comment

Har han noen meritter som trener..?
              Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by eiks View Post
                Han har hatt samme jobb hos flisbønda, som han nå får her.

Comment

Originally posted by eiks View Post
                  I Lyn var han spillende trener en kort periode. Etter at han la opp som spiller har han vært sportssjef i Lørenskog, juniortrener i Lillestrøm og hovedtrener for Ull/Kisa i 1. divisjon.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...ke-etter-20-ar

Comment

Originally posted by Trym View Post
                    I Lyn var han spillende trener en kort periode. Etter at han la opp som spiller har han vært sportssjef i Lørenskog, juniortrener i Lillestrøm og hovedtrener for Ull/Kisa i 1. divisjon.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...ke-etter-20-ar
                    Det har jeg lest.. Men ingen seriegull? Eller fått frem noen kjempetalent..?!
                    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Working...
                    X