Melding nettopp. Velkommen til Oslo og Vålerenga Elias!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Elias Már Ómarsson klar for Vålerenga
Collapse
X
-
-
Originally posted by g-maZta View PostSpennende overgang. Tror neppe vi kan forvente 25 mål, men det er vel de fleste innforstått med.
ung og lovende, rask og teknisk, kan spille både på topp og på kant. akkurat det jeg ønska meg!
velkommen Elias!
Comment
-
Dette er en veldig spennende spiller. Er sett på som en av Islands mest lovende spillere. Dette er en spiller som er perfekt for en trener som I. En spiller som har talent og som skal være veldig mulig å bruke på de fleste plasser offensivt, men som I kan ha mulighet til å forme. At man får en ny Kjartansson er for mye å be om. Men han her kan likevel bli meget bra, endog i år, selv om han er et langsiktig prosjekt.
Med Wæhler og Tollås Nation i midtforsvaret som trolig vil kunne tette forsvarsfeil og ikke minst med slike som Larsen, Nasberg og Nakkim som alternativ. Så har man han her på høyrekant og Lindkvist til venstre og Zahid sentralt så handler det bare om å finne en spiss som passer med spillestilen, så er det et helhetlig lag. Så har man slike som Stengel, Nije som kan fylle opp de offensive posisjoner.
Tenk hvis bare I kunne valgt Brændsrød i stedet for Nije og Olafsen i stedet for Nasberg og gitt kontrakt til Blårud over Berre, så kunne dette laget kjempet om seriegull i 2015. Nå vil de kjempe om 3.plass/europcup
Comment
-
Originally posted by Daniel37 View PostTenk hvis bare I kunne valgt Brændsrød i stedet for Nije og Olafsen i stedet for Nasberg og gitt kontrakt til Blårud over Berre, så kunne dette laget kjempet om seriegull i 2015. Nå vil de kjempe om 3.plass/europcup
Rekdal vet nok bedre enn oss hvem som er best å ha på laget, ettersom han ser gutta på trening hver dag, og har mange flere kamper i tippeligaen enn oss supportere sammenlagt.
Comment
-
Originally posted by Mikkell View PostTja, mitt inntrykk er at både Nije har bedre potensial enn Brøndsrød
Så har du Njie. Full fart på kontring, gjennvinning og returløp - hver gang. Du slipper ikke inn et mål fordi Njie ikke gidder jobbe hjem, men vi tapte mot undulatene fordi Brændsrød ikke gadd å ta et returløp. Jeg veit hvem av dem jeg vil ha på laget i hvert fall.in Absinthia
Comment
Comment