Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Elias Már Ómarsson klar for Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Elias Már Ómarsson klar for Vålerenga

Melding nettopp. Velkommen til Oslo og Vålerenga Elias!

Originally posted by VIFpatriot View Post
    Melding nettopp. Velkommen til Oslo og Vålerenga Elias!
    Flott. Dette blir spennende...

Comment

Ser ikke kontraktslengde nevnt noe sted. Håper på 4 år.

Comment

Ser ikke kontraktslengde nevnt noe sted. Håper på 4 år.
        Det er vel det som de skal forhandle om i neste uke etter den medisinske testen.

Comment

Supert!
          Velkommen Elias
          In the beginning the Universe was created.
          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
          - Douglas Adams

Comment

Originally posted by Trym View Post
            Det er vel det som de skal forhandle om i neste uke etter den medisinske testen.
            Står 3 år på Keflavik sin hjemmeside. Ok. Ble for øvrig kåret til Pepsi-ligaens mest lovende spiller i fjor. Ikke et dårlig tegn.

Comment

Kan brukes på alle de tre fremste posisjonene.
              Rask og teknisk.

Ikke erstatter for Kjartansson,men den signeringen kommer etterhvert.

Velkommen Elias Mar.
              EVIG VIF

Comment

Står 3 år på Keflavik sin hjemmeside. Ok. Ble for øvrig kåret til Pepsi-ligaens mest lovende spiller i fjor. Ikke et dårlig tegn.
                Gjør det? Så bra. Kanskje en ny "Håvard Nielsen". Han minnet meg litt om han i den videosnutten som ligger ute.

Comment

Ligaens mest lovende spiller sier noe! Tror fort vi kan ha gjort et aldri så lite kupp her..

Comment

Spennende overgang. Tror neppe vi kan forvente 25 mål, men det er vel de fleste innforstått med.
                    ung og lovende, rask og teknisk, kan spille både på topp og på kant. akkurat det jeg ønska meg!
                    velkommen Elias!

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                      Spennende overgang. Tror neppe vi kan forvente 25 mål, men det er vel de fleste innforstått med.
                      ung og lovende, rask og teknisk, kan spille både på topp og på kant. akkurat det jeg ønska meg!
                      velkommen Elias!
                      Det er ikke han som er tiltenkt erstatter rollen for Vidar. Tipper han blir å se på høyrekant samtidig som han er backup på topp. Kanskje til og med backup for Zahid også..

Comment

Heia Elias!!

Comment

Dette er en veldig spennende spiller. Er sett på som en av Islands mest lovende spillere. Dette er en spiller som er perfekt for en trener som I. En spiller som har talent og som skal være veldig mulig å bruke på de fleste plasser offensivt, men som I kan ha mulighet til å forme. At man får en ny Kjartansson er for mye å be om. Men han her kan likevel bli meget bra, endog i år, selv om han er et langsiktig prosjekt.

Med Wæhler og Tollås Nation i midtforsvaret som trolig vil kunne tette forsvarsfeil og ikke minst med slike som Larsen, Nasberg og Nakkim som alternativ. Så har man han her på høyrekant og Lindkvist til venstre og Zahid sentralt så handler det bare om å finne en spiss som passer med spillestilen, så er det et helhetlig lag. Så har man slike som Stengel, Nije som kan fylle opp de offensive posisjoner.

Tenk hvis bare I kunne valgt Brændsrød i stedet for Nije og Olafsen i stedet for Nasberg og gitt kontrakt til Blårud over Berre, så kunne dette laget kjempet om seriegull i 2015. Nå vil de kjempe om 3.plass/europcup

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
                            Tenk hvis bare I kunne valgt Brændsrød i stedet for Nije og Olafsen i stedet for Nasberg og gitt kontrakt til Blårud over Berre, så kunne dette laget kjempet om seriegull i 2015. Nå vil de kjempe om 3.plass/europcup
                            Tja, mitt inntrykk er at både Nije har bedre potensial enn Brøndsrød og Näsberg bedre enn Olafsen. Berre fikk kontrakt ikke nødvendigvis istedtfor Blårud men fordi han er en viktig del av å implementere og vedlikeholde treningskulturen Rekdal setter høyt i hele laget og dette bidrar til et bedre lag.
                            Rekdal vet nok bedre enn oss hvem som er best å ha på laget, ettersom han ser gutta på trening hver dag, og har mange flere kamper i tippeligaen enn oss supportere sammenlagt.

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
                              Tja, mitt inntrykk er at både Nije har bedre potensial enn Brøndsrød
                              I denne kampen så man det tydelig. Moussa Njie er en spiller som jobber helhjerta begge veier. Markus Brændsrød jobba svært sjeldent hjem. I tillegg hadde Brændsrød dårlig treningsholdning. Etter Sandnes Ulf-kampen borte fikk han beskjed om at årsaken til at han ikke kom inn som innbytter når vi trengte mål på slutten var at han hadde vært dårlig på treninga denne uka. Når de så hadde løpeøkt dagen eller to dager seinere, så var Brændsrød den eneste som ikke ga jernet og som Kjetil Rekdal måtte pushe på. Der og da gikk nok toget for Brændsrød.

Så har du Njie. Full fart på kontring, gjennvinning og returløp - hver gang. Du slipper ikke inn et mål fordi Njie ikke gidder jobbe hjem, men vi tapte mot undulatene fordi Brændsrød ikke gadd å ta et returløp. Jeg veit hvem av dem jeg vil ha på laget i hvert fall.
                              in Absinthia

Comment

Working...
                              X