Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Elias Már Ómarsson klar for Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Juro View Post
    Hva er det med Vålerenga-fans?

Positiv spalteplass for Vålerenga er jo bra, og her er det masse strålende. Rekdal sier jo at han kan bli en favoritt hos publikum, for eksempel. All positiv PR er god PR, for å parafrasere.

Man kan ikke lage hva man vil som journalist, og folk kan ikke forvente at riksavisene skriver rett-frem saker om mindre VIF-signeringer. «Mulig publikumsyndling ligner på superstjerne» er en bedre sak enn «Oslo-lag kjøpte islending».
    Var det ikke Tobias Grahn som egenhendig sørget for litt flere jenter blant publikum?

Mer publikum er bra!

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
      Trodde nesten at det var en Stokstad-artikkel, men han er jo nede i Madrid for å plage han 15-åringen.
      Tror vel det meste som skrives kan er skrevet om han i Madrid. Det eneste jeg føler jeg ikke har fått svar på er om han må ha jeg reiser alene-skilt hvis han skal hjemom en tur.

Hvis han i tillegg blir stalket av Morten Stokstad kan jeg ikke annet enn å synes synd på han. Men det var vel litt off topic.

Comment

Selv blåser jeg i hårsveiser, men jeg tipper en viss Kjetil har meninger om det.
        For meg kan mannen ha "Gervinho gardiner" så lenge han jobber og spiller bra.
        Velkommen til ENGA Legolas

Comment

Working...
        X