Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: xxx - Vålerenga, 31.01.2015 15:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Daniel37 View Post
    Jeg vil gi deg bingo på den. Selv om det ikke er helt treff. For selv om det omhandler hans egen sønn, så har det mer med at I blandet seg inn i de taktiske disposisjoner til motstanderens trener.
    Men han som far må jo få lov til å mene det han vil om sin sønn uten at han skulle oppleves som "en idiot"...!? Han har mer enn nok erfaring til at han faktisk kan uttale seg.

Comment

Castro og Njie var de som utmerket seg best syns jeg. Kan en av dem eller kanskje begge få et lite gjennombrudd i år? Syns også han Sandrakumar virket lovende..

Comment

Originally posted by Trym View Post
        Syns også han Sandrakumar virket lovende..
        Veldig ung og uerfaren dog, men glad i å komme oppover og villig til å prøve. Men han har fortsatt en del jobb å gjøre før han blir klar for å si det sånn. Men absolutt spennende.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
          Veldig ung og uerfaren dog, men glad i å komme oppover og villig til å prøve. Men han har fortsatt en del jobb å gjøre før han blir klar for å si det sånn. Men absolutt spennende.
          Enig i det. Alltid spennende å se hvordan juniorene klarer seg. Juniorfeil må man nesten regne med, men som du sier så tør han å prøve. Blir spennende å følge utviklingen hans.

Comment

Niklas Castro kåret til kampens mest positive spiller. Vel fortjent.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...sitive-spiller

Comment

Er det noen sted man kan se høydepunkter? Finner det verken på klubbens sider, tv2.no eller på TV 2 Sumo.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                Er det noen sted man kan se høydepunkter? Finner det verken på klubbens sider, tv2.no eller på TV 2 Sumo.
                Du får sett hele kampen på sumo. De har en egen fane som heter treningskamper, under sport.

Comment

Jeg vil gi deg bingo på den. Selv om det ikke er helt treff. For selv om det omhandler hans egen sønn, så har det mer med at I blandet seg inn i de taktiske disposisjoner til motstanderens trener.
                  Snakk om å henge seg opp i småtull!

Husker jeg ikke helt feil fikk Reka spørsmål om hvordan junior gjorde det av intervjuer, og svarte hva han mente. Som han pleier å gjøre. Det er det du får med Reka. Hans ærlige mening, isteden for forsiktig synsing.

Comment

Dette blir for dumt. Hvor mange ganger legger ikke trenere og managere seg opp i de taktiske disposisjonene til andre lags trenere, både generelle og spesifikke disposisjoner. Til og med i pause hører man ofte trenere klage over at andre lag "parkerer bussen". Trenere som ikke har lag i kamp under hovedrunden sitter jo ofte på riksdekkende TV og kommenterer andre lags taktiske disposisjoner.

Hvem har fortalt deg om denne uskrevne regelen?
                    +++

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                      Du får sett hele kampen på sumo. De har en egen fane som heter treningskamper, under sport.
                      Møtte Chris igår og han fortalte meg at han skal få ut et knippe av høydepunkter, men tiden må strekke til.
                      Regner med at det foreligger om ikke alt for lang tid
                      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Så forøvrig høydepunkta fra kampen nå, og må si jeg er skuffa over Heltne Nilsen som ikke gidder å jobbe etter ball når han mister den og Kongsvinger scorer.
                        Dette er noe vi så mye av på slutten av forrige sesong, hvor Heltne Nilsen jogga istedenfor å gi jernet.
                        Spiller ingen rolle om han ikke rekker å komme i balanse eller hindre motspiller, det er innsatsen vi ønsker å se.
                        Han skal da være et forbilde for de yngste på laget, gå foran med et godt eksempel, vise at han blør for drakta.

Håper virkelig dette ikke er representativt for kommende sesong av godeste Heltne Nilsen, som må opp flere hakk.
                        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
                        X