Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stabæk-Vålerenga 7/2/15 14.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Stingray View Post
    Etter 1 omg. er jeg mest overrasket over roen i forsvar. Simon Larsen har vært sjefen bak, gjort det enkelt små eller ingen feil av hva jeg kunne se. Når han kommer i kamp form blir han nok en god backup. Midtbanen har vært helt OK selv om Stabæk har styrt mest der. Elias hadde noen greie involveringer, Gary Martin virket litt ute av form og var en del stillestående, men var ett ok oppspillspunkt og fikk ett mål annulert hvor han var tre meter og dytta ballen inn.
    Syns vi virker for treige med ball, lite bevegelser og litt for passive på vei fremover.. Vi har hatt 2 gode sjanser, men det har jaggu Stabæk hatt også.. Hvis vi skal kjempe om medalje så må vi heve oss mange hakk offensivt! Vet at vi mangler lindkvist, Braaten hvis han signerer og en spiss. Men i en kamp som dette så ser man at de trengs. Syns Elias ser spennende ut, men man ser at han trenger tid. Fredheim har hatt en del gode innvolveringer, Gary har ikke overbevist så langt. Og zahid er zahid. Bakover syns jeg grindheim og stengel har vært litt borte.. Niklas slår bort ballen alt for lett alt for ofte. Simon har vært meget god, lett for han når stabæk spiller lange baller.
    Let's have it!

Comment

Dette burde vi vunnet. Så mange gigantiske sjanser vi brenner. Omarsson imponerer meg, og han har tross alt bare vært her noen dager. Kan bli morsomt med han fremover. Martin får nok ikke kontrakt tipper jeg.

Dagens beste Engagutt: Simon Larsen. Helt sjef bak der, og er det dette nivået han vil ha fremover, er det ikke gitt at Wæhler - Nation blir førstevalgene.

Comment

Burde ha klart å sette et par mål, men med litt mer nøyaktighet og en bedre spiss vil dette være lett match når sesongen starter.

Simon Larsen var veldig god i dag, enig i at han nok er nærme å kunne få en startplass. Ellers var Elias god, det samme var Fredheim Holm. Godt å se ham herje litt.
        Tror nok heller ikke Martin får kontrakt. Mye innsatsvilje og hard jobbing, men mangler det lille ekstra i avslutningsøyeblikkene.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
          Dette burde vi vunnet. Så mange gigantiske sjanser vi brenner. Omarsson imponerer meg, og han har tross alt bare vært her noen dager. Kan bli morsomt med han fremover. Martin får nok ikke kontrakt tipper jeg.

Dagens beste Engagutt: Simon Larsen. Helt sjef bak der, og er det dette nivået han vil ha fremover, er det ikke gitt at Wæhler - Nation blir førstevalgene.
          Med en god spiss hadde vi nok putta 2.. Heltne nielsen burde også putta..
          Let's have it!

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
            Budstikka kommenterer live i skriftlig form (lignende VG Live). Kan blant annet se at vi har fått et mål annullert.

Bedre enn ingenting.

LD.
            Annulert mål eller kommenteringa?

-jørn-
            (*´ェ`*)

Comment

Jeg kjenner jeg er veldig happy med at vi holder nullen. Ser ut som om Rekdal og gutta har jobbet godt med det defensive.
              Imponert over Ivan. Har trua på han om et par år.
              Er vel rimelig å oppsummere med at vi trenger en god spiss signering?
              Ingen som vet no ift status KW? Ikke på banen i dag.

Jaa.. da sees vi på ryktetråden da..

Comment

Originally posted by loco View Post
                Annulert mål eller kommenteringa?

-jørn-
                Hehe. Begge deler.

Døkk.
                Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Enig i dette, og føyer til Totland. Der Stengel aldri helt kommer oppi motstanderen er Totland limt på. Vi klarte ikke styre spillet gjennom midtbanen verken i første eller andre, men jeg synes Totland/Heltne var vel så bra som Stengel/Grindheim, og det var litt overraskende.

Og ja, beste jeg har sett av Larsen. Han var dominant. Veldig kult hvis han fortsetter sånn.

Comment

Sjefen om kampen.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...k-treningskamp

Skryt til Omarsson og Totland.

Comment

Sjefen om kampen.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...k-treningskamp

Skryt til Omarsson og Totland.
                      Kan hende vi snakkes på manda'n sa Rønsen. Ja, det gjør vi nok sa reka.

Er det naivt å tro at det dreier seg om intervju ifm ny spiller?? Hehehe...
                      -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Originally posted by donny View Post
                        Kan hende vi snakkes på manda'n sa Rønsen. Ja, det gjør vi nok sa reka.

Er det naivt å tro at det dreier seg om intervju ifm ny spiller?? Hehehe...
                        Det er det nok, og det er Braaten det er snakk om.

Comment

Omarsson var positiv og Larsen var som Cognac, god sammen med kaffe.

Comment

Hvorfor kommer det ikke noe sammendrag fra kampen? Tv2 sumo sendte jo kampen, så må da være noe materiale tilgjengelig. Tv2 ser forøvrig ut til å være mest opptatt av segunda b.
                            Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Fordi ødegaard selger bedre en det VIF - Stabæk gjør

Comment

Working...
                              X