Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga vil ansette speider

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fortjener kanskje en egen tråd, men vi har da ansatt en speider på heltid.

Sikkert ikke dumt. Samtidig som man også skal huske at sist vi hadde en speider så endte vi opp med Sid Ossou, Fredrik Stoor og Konè. Men regner med at John Vik lett finner den neste Messi til oss.

Comment

Og da har John Vik signert en treårskontrakt. Spennende å se hva han får til. Rett vei å gå.

http://www.vg.no/sport/fotball/vaale...ga/a/23404010/

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
        Fortjener kanskje en egen tråd, men vi har da ansatt en speider på heltid.

Sikkert ikke dumt. Samtidig som man også skal huske at sist vi hadde en speider så endte vi opp med Sid Ossou, Fredrik Stoor og Konè. Men regner med at John Vik lett finner den neste Messi til oss.
        Kjempenyhet!

Liker spesielt det han sier om å få enda bedre oversikt over spillere i Oslo. Velkommen!

Comment

Jeg er også fan av å ha fast speider i klubben, men viktig å huske det ikke er enstydig med suksess signeringer..
          Jeg ser VG nevner Dæhli som en han tidlig mente ville bli god, men hvem andre ukjente har han funnet? Skulle likt å sett flere referanser.
          Også litt skeptisk til båndet mellom han og lugubre-Jim...

Comment

Originally posted by j_robber View Post
            Også litt skeptisk til båndet mellom han og lugubre-Jim...
            Se på intervjuet med han på vif-tv du.

Comment

Originally posted by enga14 View Post
              Se på intervjuet med han på vif-tv du.
              Visste ikke at det var der engang.. Men skal sjekke det ut når jeg har PC med lyd!

Comment

Hørest ut som en dyktig mann. "Begynne å rydde opp hjemme" virker som har den nøkterheten som skal til når midlene er begrensede!
                Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                  Hørest ut som en dyktig mann. "Begynne å rydde opp hjemme" virker som har den nøkterheten som skal til når midlene er begrensede!
                  bra det han sier om at han gjerne tar i mot tips også videre hvis man har spennende spillere og at han skal jobbe med og kvalitetssikre kjøp. Ut i fra det jeg hørte fra han så hørtes dette ut som en strålende signering.

Comment

Fornuftig kar virker det som.. jobbe med det nærmeste først
                    ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Haugevis av Engasupportere som frekventerer diverse fotballbaner rundt om i Oslo daglig, så at det kan være til hjelp for Vik, er garantert. Synes det er helt riktig at han nevner at tips kan sendes på mail f.eks.

Kult og endelig ha en fulltidsansatt speider. Det var på tide.

Comment

Originally posted by usbenga View Post
                        Håper at vi i første omgang kan skaffe oss oversikt over nærområdet. Vi klarte ikke å fatte interesse for Moa uten å bli tipset av kompisen hans, DFH. Man må ikke alltid gå over bekken etter vann.
                        Jøss, det var ikke en dag for tidlig!

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                          Wow. For et intervju av John Vik. Jeg er solgt.

Dette er virkelig en støttespiller som kan være viktig for ledelsen i Vålerenga.
                          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                            Wow. For et intervju av John Vik. Jeg er solgt.

Dette er virkelig en støttespiller som kan være viktig for ledelsen i Vålerenga.
                            Må si han gjør et veldig godt inntrykk på meg!

Comment

Interessant det han sier om så mange spillere med kontrakt ut 2015.

Det gjelder vel Daniel Fredheim Holm, Lars Hirschfeldt, Michael Langer, Morten Berre, Andre Muri, Alex Mathisen, Ivan Näsberg, Markus Nakkim, Kjetil Wæhler, Moussa Nije og Daniel Braaten.

Av de så kan vi vel regne med at Hirscfeldt, Berre og Muri ikke får tilbud om ny kontrakt. Wæhler blir vel hvis vi vil ha han, det samme gjør vel sannsynligvis DFH og Alex Mathisen også. Daniel Braaten er jeg litt mer usikker på. Har han en god sesong, så kan det hende han har lyst til å prøve seg ute igjen. Har han en dårlig så vil vi vel ikke ha han med videre. Langer også er vel trolig blant dem som trolig vil bli hvis det tilbys ny kontrakt.

Og så er det unggutta da. Näsberg, Nakkim, Nije, som alle må prestere for å få bli. Men her kommer det vel opp nye unggutter hvis de ikke slår til.

Så det vi står i fare for å miste er tre stykker som alle har blitt for gamle, tre unggutter som må prestere og fem mer eller mindre etablerte spillere der to er antatt nøkkelspillere i 2015 (KW og DB) og der tre (DFH, AM og ML) er mer erstattbare.

Men det er klart at om alle forsvinner så får John Vik nok å jobbe med når det gjelder å finne erstattere.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Men det er klart at om alle forsvinner så får John Vik nok å jobbe med når det gjelder å finne erstattere.
                                Jepp. De av disse som forsvinner må jo erstattes i troppen, uavhengig av hvilken status de har i dag. Det var sånn jeg forstod ham i hvert fall.

Comment

Working...
                                X