Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Daniel Braaten klar for Vålenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Daniel Braaten klar for Vålenga

Mer info her

1-års kontrakt er nok greit, så får vi håpe Daniel kan vise at de gamle er eldst
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Originally posted by Flem View Post
    Mer info her

1-års kontrakt er nok greit, så får vi håpe Daniel kan vise at de gamle er eldst
    Jeg kjenner at selvom det har liggi i korta så er jeg sinnsykt glad for at det nå er offisielt. Jeg mener Braaten er en kongesignering og gleder meg til å se han herje med venstrebacka i Tippeligaen!

Comment

Originally posted by Flem View Post
      Mer info her

Hyggelige (og forventede) nyheter på morgenkvisten.

Nå begynner snittalderen å bli litt vel høy i troppen, men vi har samtidig en fin blanding av rutine og ungdommelig pågangsmot.

Medalje 2015!

Comment

Fin måte å starte uken på, med gode nyheter.

Velkommen til Vålerenga Daniel!

Comment

Finfint. Dette blir bra.

Velkommen.

Comment

Originally posted by Daniel View Post

Nå begynner snittalderen å bli litt vel høy i troppen
            Er det en ting jeg har sluttet å bekymre meg for så er det det. Alder har null betydning rent sportslig, og hvis man tenker at lav snittaldre betyr at man har et stort forbedringspotensiale, så stemmer ikke det så veldig bra heller.

Vi hadde jo en slags stamme i laget for noen år siden, dvs en gjeng spillere som skulle bli stammen i årene som kom, og sikre VIF heder og ære. Fellah, Singh, Nielsen, Kongshavn, de er alle borte nå. Så jeg har ingen illusjoner om at spillere skal bli her så veldig lenge. De blir til de ikke er gode nok, eller til de er for gode.

Når en så god spiller som Daniel Braaten kommer og banker på, da er det bare å åpne opp, da tar man ikke hensyn til at snittalderen går opp. Fokuset på alder må ikke ta overhånd, husker bussreklamene til Lyn om at de hadde det yngste laget i TL, hjalp ikke stort det.

Comment

Originally posted by usbenga View Post
              Er det en ting jeg har sluttet å bekymre meg for så er det det. Alder har null betydning rent sportslig, og hvis man tenker at lav snittaldre betyr at man har et stort forbedringspotensiale, så stemmer ikke det så veldig bra heller.

Vi hadde jo en slags stamme i laget for noen år siden, dvs en gjeng spillere som skulle bli stammen i årene som kom, og sikre VIF heder og ære. Fellah, Singh, Nielsen, Kongshavn, de er alle borte nå. Så jeg har ingen illusjoner om at spillere skal bli her så veldig lenge. De blir til de ikke er gode nok, eller til de er for gode.

Når en så god spiller som Daniel Braaten kommer og banker på, da er det bare å åpne opp, da tar man ikke hensyn til at snittalderen går opp. Fokuset på alder må ikke ta overhånd, husker bussreklamene til Lyn om at de hadde det yngste laget i TL, hjalp ikke stort det.
              Det blir kanskje litt vanskelig å diskutere når du siterer halve setningen jeg skrev.

Er enig med deg i at snittalder har lite å si for sportslig suksess, men klubben skal drives av oppfostring og salg av talenter.
              Jeg skriver videre at jeg nå synes vi har en fin blanding av rutine og ungdommelig pågangsmot.

Veldig off-topic. Som sagt, superhyggelige nyheter!

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                Det blir kanskje litt vanskelig å diskutere når du siterer halve setningen jeg skrev.

Er enig med deg i at snittalder har lite å si for sportslig suksess, men klubben skal drives av oppfostring og salg av talenter.
                Jeg skriver videre at jeg nå synes vi har en fin blanding av rutine og ungdommelig pågangsmot.

Veldig off-topic. Som sagt, superhyggelige nyheter!
                Var ikke rettet mot deg personlig, beklager at jeg ikke presiserte det. Vet bare hva som kommer av kommentarer andre steder etter dette, så det ble en liten øvelse i motargumentering. Helt enig med deg i alt.

Comment

Konge!
                  Denne nyheten, enn så ventet den var, var fantastisk å få en trøtt mandagsmorra

Velkommen Daniel!
                  In the beginning the Universe was created.
                  This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                  - Douglas Adams

Comment

Flotte greier, gleder meg til å få se intervju hvor han a noe kanskje forklarer motivasjon osv.

Comment

Spennende!
                      Er jo lov å være litt skeptisk i utgangspunktet, når en typisk "av og på-spiller" som ikke har spilt fotball på nesten et år kommer etter lengre betenkningstid..
                      Han har tydeligvis imponert på trening, men dette er vel også han når han er på. Spørsmålet er om han er like på i alle kamper.

Velger allikevel å tro på at sjefen har kontroll og at vi har sikra oss en klassespiller på vingen!

Comment

Jeg har også et håp om at dette vil føre til at Fredheim blomstrer litt igjen. Han og Braaten trives jo å spille sammen og det kan jo fort føre til at de spiller hverandre gode.

Comment

Glimrende. Godt å få dette bekreftet. Velkommen, Daniel...!

Comment

En profil! Den spillergruppa som Reka setter sammen nå er sykt spennende. Håper det gir utslag på sesongkortsalget.

Comment

Originally posted by Askeladden View Post
                              En profil! Den spillergruppa som Reka setter sammen nå er sykt spennende. Håper det gir utslag på sesongkortsalget.
                              ang sesongkort, ser allerede at med dette oppsettet at det nesten ikke lønner seg for meg med ses.kort...
                              takk NFF

Comment

Working...
                              X