Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Daniel Braaten klar for Vålenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Daniel View Post
    Hyggelige (og forventede) nyheter på morgenkvisten.

Nå begynner snittalderen å bli litt vel høy i troppen, men vi har samtidig en fin blanding av rutine og ungdommelig pågangsmot.

Medalje 2015!
    Jeg ble litt nysgjerrig på hva snittalderen i troppen faktisk er etter jeg leste om dette, og med utgangspunkt i spillerne på klubbens sider+Braaten så er snittet på 26,47. Om det er høyt eller lavt veit sikkert noen som har mer peiling enn meg. Snittalderen uten Muri og Lars, som jo mest antagelig ikke kommer til å spille, er på 25,63.

Vil for øvrig nevne at jeg syns det er litt kult at av de 21 spillerne i klubben, så har 9 av de vært i klubben i over 5 år(ikke nødvendigvis sammenhengende), noe som etter min logikk må bety at det er jævla kult å spille for klubben vår.

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
      Jeg ble litt nysgjerrig på hva snittalderen i troppen faktisk er etter jeg leste om dette, og med utgangspunkt i spillerne på klubbens sider+Braaten så er snittet på 26,47. Om det er høyt eller lavt veit sikkert noen som har mer peiling enn meg. Snittalderen uten Muri og Lars, som jo mest antagelig ikke kommer til å spille, er på 25,63.

Vil for øvrig nevne at jeg syns det er litt kult at av de 21 spillerne i klubben, så har 9 av de vært i klubben i over 5 år(ikke nødvendigvis sammenhengende), noe som etter min logikk må bety at det er jævla kult å spille for klubben vår.
      Tar vi vekk Berre i tillegg så begynner snittalderen å bli lav
      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
        Jeg har også et håp om at dette vil føre til at Fredheim blomstrer litt igjen. Han og Braaten trives jo å spille sammen og det kan jo fort føre til at de spiller hverandre gode.
        Det var spontant det første jeg tenkte på, og jeg gleder meg til å se Daniel og Daniel spille sammen. Tror DFH kan få et løft og hvis han for en gangs skyld kan gå skadefri en hel sesong tror jeg det kan bli veldig bra. Når han spilte i RBK tvang jeg meg til å se en del kamper med de og han var faktisk veldig god der så det er fremdeles mye fotball i de bena.

Relatert håper jeg Skeid endelig kan få skikk på klubben sin igjen og ta den opp ihvertfall til 1 div. Utrolig hvor mange gode spillere vi har hentet derfra og det er et tap for Oslofotballen at de ligger nedi gjørma som de gjør nå.
        Serimester 2018!

Comment

Originally posted by wanderer View Post
          Tar vi vekk Berre i tillegg så begynner snittalderen å bli lav
          Kan vi ikke bare ta bort alle over 30, og regne snittet av resten, så blir det nok fint....

Comment

Originally posted by usbenga View Post
            Kan vi ikke bare ta bort alle over 30, og regne snittet av resten, så blir det nok fint....
            Nå tok jeg bare med snittet uten Lars og Muri fordi de mest antagelig ikke kommet til å spille i det hele tatt, og at det derfor vil gi en indikasjon på hva snittalderen blant spillere som faktisk kommer til å spille blir....

Comment

Tok ett kjapt regnestykke og snittalder ligger på 26-27 år med Braaten. Litt gammelt og en del ungt. Perfekt kombinasjon. bare spent på å se hvem neste spiller blir.

Comment

http://www.vif-fotball.no/news/artic...itle/braaten--

Intervju med Daniel. Like rolig som vanlig.

Comment

Av Daniel Bråthen forventer jeg ingenting, så blir jeg i hvert fall ikke skuffet hvis han tilbringer mesteparten av sesongen på benken på reservelaget.

Comment

Originally posted by Belhaven View Post
                    Av Daniel Bråthen forventer jeg ingenting, så blir jeg i hvert fall ikke skuffet hvis han tilbringer mesteparten av sesongen på benken på reservelaget.
                    Så pessimistisk og negativ da? Mannen har jo spilt bra og gjort seg populær både i Touluse og FCK. Jada han er kjent for å være litt mer av og på en noen andre, men husk at Kjetil klarte å få "Pizza Steffen" i form. Merk også det DB sier i intervjuet på hjemmesidene om treningene. Jeg gleder meg iallefall. Kanskje vi får litt underholdning også? Slik som dette: https://www.youtube.com/watch?v=NF4_-gauxes

Comment

http://www.aftenposten.no/100Sport/f...e-490876_1.snd

Braaten er gira på landslagsspill. Stor fordel for oss.

Comment

- Han er som et kraftverk.

http://www.vg.no/sport/fotball/vaale...rk/a/23396466/

Streamen var ikke lett å følge med på i første omgang, men Daniel får mye skryt.

Comment

Working...
                        X