Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ang. VPN, Aperopet, Sotahjørnet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ang. VPN, Aperopet, Sotahjørnet

finner ikke tilbake til dagbok/diskusjontråd om hvor mange vålenga-sites vi trenger, men tenkte å komme med litt velfortjent skyt til de gamle grinete gubbene i VPN, og forsåvidt aperopet og sotahjørnet også. Etter den vennligsinnede kjeklingen rundt aperopets inntreden vil jeg si at VPN har hevet seg og at det absolutt er plass til de tre nevnte sider. VPN synser om ting i media og sitter på et vell av gammalt snask, som serien om gamle spillere, aperopet må enten være i pokerlaget til reka eller egentlig skrives av en undercover juniorspiller i troppen, og sotahjørnet dekker de med litt over middels interesse for vålerenga som klubb. Det hjelper jo at det skjer mye om dagen, men jeg må innom alle tre til kaffen om morran; for grinebiting, inside information, og referat om up-and-coming juniorer. Veldig bra, fortsett sånn alle tre!

(om det allerede er en tråd på dette i andre steder i forumet får heller mod flytte denne)

Aperopet er et hemmelig prosjekt drevet av styret i Enga

... ikke sant?

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
      Aperopet er et hemmelig prosjekt drevet av styret i Enga

... ikke sant?
      Vakke så vanskelig å finne ut hvem som har starta Aperopet, men om han styres av klubben er selvsagt vanskeligere å finne ut. Velger å ikke røpe noe da Aperopet er et artig påfunn som skaper litt blest
      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Synes disse 3 bloggene utfyller hverandre godt. VPN kanskje litt mer politisk og satirisk, Sotahjørnet mer i dybden mens Apehjørnet har vært mer dag for dag. Kan ikke få nok an Enga, så Apehjørnet er en veldig fin tilvekst skrevet av folk som er tett på.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
          Synes disse 3 bloggene utfyller hverandre godt. VPN kanskje litt mer politisk og satirisk, Sotahjørnet mer i dybden mens Apehjørnet har vært mer dag for dag. Kan ikke få nok an Enga, så Apehjørnet er en veldig fin tilvekst skrevet av folk som er tett på.
          Navnet på siden deres blir bare verre og verre. Apehjørnet

Men enig, tre flotte sider.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
            Ouch! Haha sorry! Det er seint. Aperopet selvsagt!

Comment

Slenger meg med på hyllesten! Jeg leser alt som publiseres fra de tre bloggene + klanen.no. Takk for at dere orker!

Kan forøvrig avsløre at fanzinene =Enga og Østkantpakk kommer med nye utgaver i papirform til våren, med nye innfallsvinkler og mer lesestoff.

Comment

Må innrømme at det der er min humor

Men enig, tre flotte sider.
                Enig

Comment

Insidere refererer bare til Apehjørnet På Nett.

Comment

VPN er jo traveren som virkelig har holdt på i mange mange år. Synes de ofte skriver godt og har artige stikk i de fleste retninger. Aperopet har den fordelen at de sitter på mye insidestoff. Mest spennende i disse dager etter min mening.

Slenker meg selvsagt på takkekoret. Dere gjør en flott jobb skribenter og webmakere. Stå på.

Comment

Working...
                    X