Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Viking. Klokka 18.30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wtf, har jeg betalt 90 kroner for dette?

Comment

Herlig Elias!

Comment

1-0 enga, og vi presser. Omarsson etter hva jeg fikk med meg på laggete lamanga tv.

Comment

Makan til drit, streamen er helt ubrukelig. Skal ha pengene tilbake.
          Kommentarfeltet sier at Omarsson limte den i krysset, får stole på det.

Comment

Håper noen kan opdatere litt her, for på Lamanga tv, får man ikke sett en dritt. Fy faen for en ræva sending.
            enga for alltid.

olenga.

Comment

Kommentator: "Jeg synes det Vålerenga driver med ser veldig spennende ut".

Hyggelig sagt. Vanskelig å være verken enig eller uenig.

Comment

Originally posted by olenga View Post
                Håper noen kan opdatere litt her, for på Lamanga tv, får man ikke sett en dritt. Fy faen for en ræva sending.
                Typisk det. Sånn er det alltid med nye prosjekter. For liten båndbredde for å sjekke interessen, for så å justere etterhvert, men blir aldri helt bra hele tiden. Nettsendinger er stort sett møkk i forhold til tv-sendinger. Derfor jeg har Sport Premium i stedet for Sumo.
                Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Funker fint her.

Comment

Zahid 2-0! Lekent angrep.

Comment

Nydelig gutta.

Comment

Så høydepunktene nå i pausen, målet til Omarsson var ikke i krysset, men derimot
                        lavt nede i høyre hjørne under keeperen!

Streamen var stabil siste halvdel av omgangen, og jeg må si jeg er jævlig imponert av
                        det jeg fikk se av Omarsson! Han herjer med tekniske finesser ute på høyrekanten. Braaten
                        har også vist at han i det minste har den gode fysikken intakt. Sterk og eksplosiv!

Underholdende omgang, og veldig lovende fra vår side!

Comment

Nå funker det fint her også, men gikk 40 min, før det blei bra. Men er fortsatt ingen HD sending. Hahahaha
                          enga for alltid.

olenga.

Comment

Elias + Braaten + Zahid ser bra ut. Trenger man egentlig den superspissen tru.....???

Comment

Originally posted by Store View Post
                              Elias + Braaten + Zahid ser bra ut. Trenger man egentlig den superspissen tru.....???
                              Ja, vi trenger en rendyrket målscorer imo. Vil heller ha Baathen på kant i stedet for DFH.

Comment

Deilig med KW tilbake også. Har ikke sett oss bedre i forsvar siden 2010.

Comment

Working...
                                X