To kamper på rad uten baklengs. Deilig. Viking putta nettopp 5 mot AGF. Moro at Elias putter.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Vålerenga - Viking. Klokka 18.30
Collapse
X
-
Så høydepunktene nå. F... for en svimmel gjennomgang av kampen. Hadde dem ikke skikkelig kamera fra siden i kampen? Så noen høydepunkter fra U19 Landslaget i sted. Samma ulla da også.
Men men, så da greit ut. To scoringer som vel keeper var borti. Null baklengs mot et lag som scoret 5 sist er også bra. Godt med Wæhler tilbake ja. Og Omarsson må ta håret til sesongstartVAR, nei takk!
Comment
-
Originally posted by wanderer View PostOg Omarsson må ta håret til sesongstart
Vurdering i dag:
- mål
- jobber meget bra uten ball
- nesten like god på små flater som Ghayas.EVIG VIF
Comment
-
-
Originally posted by FrankO View PostJeg klaget på sendingen i går og fikk en voucher fra dem nå som jeg kan bruke på en annen kamp (VIF - AGF). Andre som har fått dette?"Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."
Comment
-
Jeg ba om å få en kamp gratis av dem, men hvis du ikke har tenkt å se AGF-kampen er det kanskje best å be om penga tilbake.
Comment
-
Da fikk jeg også voucher code. Jeg skreiv en klage i går på siden lamangatv.com "hjelp", der kunne du kontakte hvis det var problemer med streamen. Ser at Viking - AGF ligger ute til offentlig bespottelse, kanskje vi kan få de første 20 min fra gårsdagen "om igjen"Han kom ble svett og dett var dett
Comment
Comment