Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

18 feb 2015 AGF vs Vålerenga 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Lego View Post
    Sander Berge!!! Bare sett han denne ene omgangen, men der tror jeg vi har hentet gull!
    For meg som ikke fikk sett denne kampen, hvilken posisjon tok han når han kom inn? Han utmerket seg ja?

Positivt at vi holder nullen for tredje kamp på rad.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
      For meg som ikke fikk sett denne kampen, hvilken posisjon tok han når han kom inn? Han utmerket seg ja?

Positivt at vi holder nullen for tredje kamp på rad.
      Møkkakamp. Vi er klart dårligere enn Aalborg og burde tapt med to-tre mål. "Juniorlaget" som spilte andre omgang var hakket bedre enn førstelaget.

Sander Berge kom inn i pausen og spilte sittende midtbane sammen med Stengel. Veldig flink til å gjøre seg spillbar og vise at han vil ha ball (som eneste av våre midtbanespillere i dag). Rolig og trygg når han har ballen og sterk i dueller. Noen litt slurvete pasninger, men alt i alt veldig lovende.

Jeg synes Berge ser ut som han kan komme til å konkurrere ut Stengel som midtbanereserven for Grindheim og Nilsen.

Comment

Jeg tror det er Heltne Nilsen som må vike plassen i år. Han imponerte når han kom, men ble svakere ut over sesongen. Hittil i år har han fortsatt i det sporet.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
          Jeg tror det er Heltne Nilsen som må vike plassen i år. Han imponerte når han kom, men ble svakere ut over sesongen. Hittil i år har han fortsatt i det sporet.
          Tror du kan få rett i det. Stengel tråkka ihvertfall til i taklingene og virker tøffere enn i fjor. Har også bedre pasning- og ballferdigheter enn Heltne. Synes både Totland og Berge ser bra ut! Vi har noen talenter i klubben nå!!

Comment

Synes det er synd hvis Heltne Nilsen må vike, for jeg liker ham godt, men han er nødt til å heve seg et hakk for å være garantert plass på midtbanen i år. Regner imidlertid med at han kommer til å spille mye i år også, ettersom jeg ikke synes Stengel har imponert spesielt i treningskampene hittil. Han var ikke i nærheten av å fylle skoene til Zahid i dag, i mine øyne. Totland og Berge er også spennende, men jeg tviler på at de er klare for å spille fast på midten i år.

Comment

Er det slik at Berge er litt mer sittende midtbanespiller, mens Totland spiller i posisjonen bak spissen?

Comment

Når det gjelder Stengel tror jeg han kan bli fin å få innpå når motstanderen er god og mørna i andre omgang. Det sagt er det klart han må ta et par steg opp fra i fjor for å henge med.

Bilder fra kampen mot AGF er i grunn lagt ut, ligger her.
                www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                Glemmer passordet mitt...

Comment

Hørte Reka på Foppall-podcasten, og han sa at det vil overraske han om ikke Berge ikke kommer til å spille Tippeliga i år. Han omtalte også Berge som en yngre versjon av seg selv

Comment

Working...
                  X