Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF - Odd. Fredag 27. Februar Kl. 13/15. A-lag/rekrutt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIF - Odd. Fredag 27. Februar Kl. 13/15. A-lag/rekrutt

http://www.vif-fotball.no/news/artic...d-test-for-oss

Vi sliter visst litt med sykdom og skader. Får håpe det ikke er noe alvorlig.

kolliderer litt med VM stafetten, men PC og TV kan vel kjøre samtidig?
    Slipper vi inn 0 i denne kampen er det kanskje en super bekreftelse på at det har blitt jobbet godt med forsvaret i vinter.

Comment

Forventer defensiv trygghet og bedre ballbesittelse

Comment

Jeg skulle igjen ønske at når treneren blir intervjua før disse treningskampene, så kunne han bli pressa litt på hva de konkret prøver å få til i den kommende kampen. Reka sier jo litt generelt om at de vil se framgang osv, men jeg tipper at de i alle fall noen ganger har fått ganske konkrete ting de skal jobbe med

Det er egentlig den eneste måten for meg å vurdere hvorvidt ting funker og om spillet utvikler seg i riktig retning.

Rønsen og resten av VIF-media hvis dere leser dette: Fint om dere kan spørre om han kan være litt mer konkret på hva han vil ha ut av kampen.

Comment

Originally posted by McCabre View Post
          Jeg skulle igjen ønske at når treneren blir intervjua før disse treningskampene, så kunne han bli pressa litt på hva de konkret prøver å få til i den kommende kampen. Reka sier jo litt generelt om at de vil se framgang osv, men jeg tipper at de i alle fall noen ganger har fått ganske konkrete ting de skal jobbe med

Det er egentlig den eneste måten for meg å vurdere hvorvidt ting funker og om spillet utvikler seg i riktig retning.

Rønsen og resten av VIF-media hvis dere leser dette: Fint om dere kan spørre om han kan være litt mer konkret på hva han vil ha ut av kampen.
          Det gir vel Reka en trygghet og ikke gå ut med dette i media, slik at vi aldri vet hva de har trent på den siste uka og derfor heller ikke kan se hvilken fremgang det har vært.

men er helt enig med deg, det blir nesten bare så vi kan se fremgangen på resultatene og hvor mye ballinnhav vi har. Blir vanskelig å bedømme noe uten å vite hva man skal bedømme ut ifra.
          Let's have it!

Comment

Ser også at Odd enda har tilgode å vinne en treningskamp denne sesongen.

Odd har spilt seks kamper så langt, og står med følgende resultater:

Odd – Mjøndalen (2 – 2)
            Dinamo Zagreb – Odd (4 – 0)
            Odd – Vestsjælland (1 – 2)
            Randers – Odd (2 – 1)
            Aalborg – Odd (0 – 0)
            Hønefoss – Odd (1 – 1)
            Let's have it!

Comment

Originally posted by McCabre View Post

Men nå er ikke VIF TV sin jobb å være kjempekritiske mot eget lag. Om du skal ha kritisk journalistikk så må du nesten be noen andre gjøre den jobben.

Comment

De trenger ikke være kritiske, men de må gjerne være interesserte og nysgjerrige

Comment

Laget, i følge nrk:

Michael Langer, Niklas Gunnarsson, Kjetil Wæhler, Simon Larsen, Ivan Nasberg, Sivert Heltne Nilsen, Sander Berge, Herman Stengel, Daniel Fredheim Holm, Daniel Braathen og Ghayas Zahid.

Gøy med Berge fra start!

EDIT: Så at Wæhler manglet fra nrk sin lagoppstilling, men han er selvsagt med.

Comment

Vålerengas lag:

Michael Langer

Niklas Gunnarsson - Simon Larsen - Kjetil Wæhler - Ivan Näsberg

Sander Berge - Sivert Heltne Nilsen - Herman Stengel

Daniel Fredheim Holm - Daniel Braaten - Ghayas Zahid

Benken:
                    Lars Hircheld, Morten Berre, Mattias Totland, Niklas Castro, Marius Koss, Elias Mar Omarsson, Markus Nakkim.

----------

Odds lag:

12 S. Rossbach

E. Ruud - 23 L. Eriksen - 21 S. Hagen - 5 T. Grøgaard

8 J. Samuelsen - 20 F. Jensen - 14 F. Nordkvelle

7 O. Halvorsen - 10 O. Occean - 22 H. Storbæk

Comment

Dritspennende at Sander Berge starter.

Comment

Se kampen her: http://www.nrk.no/telemark/se-odd-_-...kte-1.12230286

Notodden-sang over høytaleranlegget. Fengende

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                          Dritspennende at Sander Berge starter.
                          Han ble vel 17 år forrige uke. Det tilsvarer vel andreklasse på videregående? Skal følge litt ekstra med på unggutten, forstår at Grindheim ikke er i form men likevel. Være med i startoppstilling er ganske tøft. De må ha troen på gutten.
                          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
                            Eeeeller så kan du se den på varden.no med kommentatorer: http://www.varden.no/sport/odd-moter...-her-1.1381363

NRK og Varden har faktisk hver sin produksjon.... Jævla råflått...

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                              Han ble vel 17 år forrige uke. Det tilsvarer vel andreklasse på videregående? Skal følge litt ekstra med på unggutten, forstår at Grindheim ikke er i form men likevel. Være med i startoppstilling er ganske tøft. De må ha troen på gutten.
                              1. klasse på videregående faktisk. Alltid spennende med unggutter som får prøve seg!

Comment

Working...
                              X