Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Deshorn Brown klar for Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deshorn Brown klar for Vålerenga

Er jo greit med en ny tråd om dette og ikke i vindutråden.

Welcome.

Originally posted by VIFpatriot View Post
    Er jo greit med en ny tråd om dette og ikke i vindutråden.

Welcome.
    Velkommen! Blir spennende dette. Betryggende når en jeg stoler litt på når det kommer til fotball sier at "han vil ta Tippeligaen med storm".

Comment

Rundt 4 mill har vi, med hjelp av Trøim, bladd opp for Mr. Brown iflg VG.

http://www.vg.no/sport/fotball/vaale...ss/a/23416585/

Presentasjon av spilleren på klubbens sider: http://www.vif-fotball.no/news/artic...-deshorn-brown

Comment

Welcome "Dee"..

Comment

Kjenner jeg er veldig fornøyd nå. Tror vi har truffet igjen.

Comment

Veldig spennende signering!
            Da var siste brikke på plass i denne sesongens puslespill og jeg må innrømme at jeg er meget fornøyd med hvordan stallen ser ut.
            Bare å glede seg til seriestart

Comment

Hmm.. Det har blitt ettertrykkelig understreket at overgangen er fullt og helt betalt av en tredjepart - Tor Olav Trøim. Er det ikke nettopp dette som har blitt ettertrykkelig understreket av FIFA at er ulovlig fom. 1. januar 2015?

Ok, bestemte meg for å google dette litt ekstra, og det viser seg at nye avtaler kan avtales innen 1. mai 2015.. dersom noen andre satt med det samme spørsmålet... jmf. http://www.lawinsport.com/articles/i...arty-ownership

"TRANSITIONAL PROVISIONS

Agreements covered by 18ter (1) that predate 1 May 2015 may continue until their contractual expiration, though their duration may not be extended.13

New economic rights agreements may continue to be entered into until the end of April 2015; however, they may not have a contractual duration of more than one year.14"

Comment

Originally posted by erik1985 View Post
                Hmm.. Det har blitt ettertrykkelig understreket at overgangen er fullt og helt betalt av en tredjepart - Tor Olav Trøim. Er det ikke nettopp dette som har blitt ettertrykkelig understreket av FIFA at er ulovlig fom. 1. januar 2015?

Ok, bestemte meg for å google dette litt ekstra, og det viser seg at nye avtaler kan avtales innen 1. mai 2015.. dersom noen andre satt med det samme spørsmålet... jmf. http://www.lawinsport.com/articles/i...arty-ownership

"TRANSITIONAL PROVISIONS

Agreements covered by 18ter (1) that predate 1 May 2015 may continue until their contractual expiration, though their duration may not be extended.13

New economic rights agreements may continue to be entered into until the end of April 2015; however, they may not have a contractual duration of more than one year.14"
                Dette dreier seg om tredjeparts eierskap. Slik jeg forstår det spytter Trøim her inn penger uten at han får noen eierandel i spilleren, slik som han gjorde med Kjartansson.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                  Dette dreier seg om tredjeparts eierskap. Slik jeg forstår det spytter Trøim her inn penger uten at han får noen eierandel i spilleren, slik som han gjorde med Kjartansson.
                  Det er sånn jeg oppfatter det også.

Veldig kult at vi endelig har en spiss. Gleder meg til å se mannen i aksjon. Skal man tro Rekdal, og det gjør vi jo, så er dette en skikkelig god spiller. Vi får håpe vi kan lære ham litt killer-instinkt foran kassa da, så kan vi selge ham for 20-30 om et par-tre sesonger.

Comment

Takk Tor-Olav
                    Velkommen Deshorn
                    ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Som melodi til sang for Mr. Brown så stemmer jeg for Frank Zappa m/Bobby Brown
                      "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Noen er skeptiske til at fyren ikke får mye tid til å tilpasse seg tippeligaen etc. Vi må huske at diverse forsvar ikke får så god tid til å forberede seg mot han heller :-)

Comment

Bruk denne tråden for sang-forslag og andre Deshorn Brown-relaterte diskusjoner.

Comment

Working...
                          X