Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Seriepremiere: Vålerenga-Strømsgodset 6/4 kl.19:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Må innrømme at jeg ble ikke helt imponert over Larsen bak der. Var flere ganger hvor han ikke er i nærheten av å tråkke til i dueller og i tillegg alt for enkel å dra av. Han kommer busende på og vips ,ett steg til siden av motstander så er han borte. Gang på gang fikk han tydelig beskjed av Wæhler bak der om enten posisjonering eller duellspill, var ikke vanskelig å skjønne det. ..men får håpe han lærer noe . Ellers var midtbanen rå i dag, spes 1 omg. Brown vil bli bedre etterhvert og han blir sikkert smartere i bevegelsene .

Comment

• Okey, Aperopet har en fin nyhetsoversikt i dagens Engamorgen, men ettersom jeg startet på denne allerede i går og det blir skrevet veldig mye pent om Vålerenga i mediene i disse dager så poster jeg denne her:

Vålerenga - Strømsgodset 3-1 (høydepunkter vif-fotball.no)

Vålerenga vant i serieåpningen (referat vif-fotball.no)

- Scoring i verdensklasse (Niklas Gunnarsson til vif-fotball.no)

- Jeg bare setter den jeg (Christian Grindheim til vif-fotball.no)

- Fantastisk god førsteomgang (Kjetil Rekdal til vif-fotball.no)

Hør jubelropet fra garderoben (vif-fotball.no)

DNB ga 50.000 kroner til gatefotballaget (vif-fotball.no)

Jubelkvelden i bilder (vif-fotball.no)

Kampreferat Vålerenga – Strømsgodset 3-1 (VPN)

Tabelltopp i tippeligaen og omkamp (Sotahjørnet)

Kampreferat: Vålerenga – Strømsgodset 3-1 (Aperopet)

Grobunn for feiring (klanen.no)

- De har ingenting bortsett fra selvmålet mitt! (Kjetil Wæhler til Nettavisen)

Vålerengatalent: - Det er et mål å komme seg dit i år (Ghayas Zahid til Nettavisen)

Kjartansson-erstatteren skuffet, men Vålerenga har flere som kan score (kampreferat, Dagbladet)

- Han hadde en sesong der alt gikk inn. Hvem vet, det kan jeg også få (Deshorn Brown til Dagbladet)

Wæhler mener VIFs keeper kunne hindret selvmålet. - Om han hadde stått mellom stengene (Kjetil Wæhler til Dagbladet)

- Du finner ikke mye finere scoring enn det (Kjetil Rekdal til Dagbladet)

- Mine spillere skal ikke falle, uten at det er skikkelig kontakt. Ghayas glemte kanskje det (Kjetil Rekdal og Ghayas Zahid til Dagbladet)

Rekdal: - Rosenborg spilte mot Aalesund, så jeg er ikke skremt (Kjetil Rekdal til VG)

Hent inn Grindheim, Høgmo/ (Svegaarden med kommentar i VG)

Rekdal: – Mange kan spille seg inn på et lag som taper 1-5 (Kjetil Rekdal til NRK)

– Vålerenga kan fort bli et lag å regne med i år (Karl Petter Løken til NRK)

Rekdal: - Målet var i verdensklasse (Kjetil Rekdal og Christian Grindheim til Aftenposten)

Vålerenga imponerte (referat, Dagsavisen)

Perlescoringer sikret Vålerenga drømmestart på sesongen (Niklas Gunnarsson, Kjetil Rekdal, Jørgen Horn og Egil Olsen til TV2)

Spillerbørs VG:
      M. Langer 4
      N. Gunnarsson 6
      K. Wæhler 5
      S. Larsen 5
      R. Kristiansen 5
      S. Heltne Nilsen 6
      C. Grindheim 6 BB
      D. Fredheim Holm 6
      G. Zahid 5
      R. Lindkvist 4
      D. Brown 4
      A. Mathisen 4

Spillerbørs altomfotball.no:
      M. Langer 4
      N. Gunnarsson 7
      K. Wæhler 5
      S. Larsen 4
      R. Kristiansen 4
      S. Heltne Nilsen 5
      C. Grindheim 8 BB
      D. Fredheim Holm 4
      G. Zahid 6
      R. Lindkvist 5
      D. Brown 4
      A. Mathisen 3

PS! Husk at desto flere unike klikk mediene får på Vålerengarelaterte saker desto mer vil de skrive om oss

Comment

• Originally posted by nico70 View Post
        Må innrømme at jeg ble ikke helt imponert over Larsen bak der. Var flere ganger hvor han ikke er i nærheten av å tråkke til i dueller og i tillegg alt for enkel å dra av. Han kommer busende på og vips ,ett steg til siden av motstander så er han borte. Gang på gang fikk han tydelig beskjed av Wæhler bak der om enten posisjonering eller duellspill, var ikke vanskelig å skjønne det. ..men får håpe han lærer noe . Ellers var midtbanen rå i dag, spes 1 omg. Brown vil bli bedre etterhvert og han blir sikkert smartere i bevegelsene .
        Helt, grunnleggende uenig. Han gjorde en god kamp, og stod for mange viktige brytninger, og hadde ellers godt stopperspill og gjorde mange gode dueller. Synes han var bedre enn Wæhler (som også gjorde en ok kamp), som gjorde flere feilvurderinger og var en del treigere.

Hadde vært interessant å møtes over en pils og en PC med kampen på opptak for å gå gjennom hele for å telle opp plusser og minuser.

Comment

• Originally posted by McCabre View Post
          Helt, grunnleggende uenig. Han gjorde en god kamp, og stod for mange viktige brytninger, og hadde ellers godt stopperspill og gjorde mange gode dueller. Synes han var bedre enn Wæhler (som også gjorde en ok kamp), som gjorde flere feilvurderinger og var en del treigere.

Hadde vært interessant å møtes over en pils og en PC med kampen på opptak for å gå gjennom hele for å telle opp plusser og minuser.
          some i gamle dager, bare utenfor skype?

Comment

Begynner å bli trøtt. Leste først " Hadde vært interessant å møtes over en pils og en PC med kampen på opptak for å gå gjennom det hele for å pusse tenner". Han lever opp til nick'et, tenkte jeg :-)
            Vi er Vål'enga!!

Comment

• Originally posted by maestro View Post
              Begynner å bli trøtt. Leste først " Hadde vært interessant å møtes over en pils og en PC med kampen på opptak for å gå gjennom det hele for å pusse tenner". Han lever opp til nick'et, tenkte jeg :-)
              Alle møtes hos meg i morra for tannpuss og kampanalyse!

Comment

Må si meg enig i Nico70. Synest Wæhler var en del bedre enn Larsen, som etter min mening kunne ha forhindret innlegget som førte til selvmålet, han blir lurt alt for lett der. Ellers var han bedre enn jeg har sett han på lenge (sytinga og kjeftinga har han ikke lagt av seg). Skal bli spennende å se Nation og Wæhler i tospann. Tror det blir tøft og møte dem! I hvert fall kunne man glede seg over Wæhlers duellstyrke, og timing. Han støtte og brøt i riktig sekund (noe som var helt fjernt fra vår danske Ifjord). Hvis vi er ydmyke og lure borte mot Særp burde vi få 3 poeng der også. Vi har et bedre lag!!
                Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
                X