Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Strømsgodset - Vålerenga (treningskamp)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: Strømsgodset - Vålerenga (treningskamp)

Strømsgodset - Vålerenga lørdag den 21.3 kl. 16:00

Kampen vises på sumo. Hvem som er kommentator vet jeg ikke, men regner med at TV2 stiller med kommentator.

Spennende å se hvem som blir spiss, siden Brown ikke spiller. Blir vel DFH eller Braaten. Synes Omarsson bør starte som spiss. Har spilt det tidligere, og har som Brown, fart som sin styrke.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
      Spennende å se hvem som blir spiss, siden Brown ikke spiller. Blir vel DFH eller Braaten. Synes Omarsson bør starte som spiss. Har spilt det tidligere, og har som Brown, fart som sin styrke.
      Ifølge intervjuet med Rekdal så blir det vel Braaten eller Berre, tror egentlig mest på Braaten i og med at vi har mange andre gode alternativer på kant.

Comment

Vålerengas lag mot Strømsgodset kl. 16.00: Langer - Gunnarsson, Nakkim, Wæhler, Kristiansen - Grindheim, H. Nilsen - Lindkvist, Zahid, Mathisen - Omarsson

Omarsson som spiss ja. Helt riktig valg når Brown ikke skal spille.

Comment

Skjer med Daniellene?

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
            Vålerengas lag mot Strømsgodset kl. 16.00: Langer - Gunnarsson, Nakkim, Wæhler, Kristiansen - Grindheim, H. Nilsen - Lindkvist, Zahid, Mathisen - Omarsson

Omarsson som spiss ja. Helt riktig valg når Brown ikke skal spille.
            Spent på Omarsson som spiss. Også veldig interessant at Nakkim starter på bekostning av både Larsen og Näsberg. Virker som de har skikkelig troen på han.

Comment

Pause. Jevn kamp hvor vi har produsert mest, mens godset vel har vært nærmest scoring. Vi mangler styrke og goalgetterferdigheter på topp, men jeg tror og håper at vi får det med Braaten og Brown. Forsvaret godkjent.

Omarsson må legge på seg 5-10kg muskler, men han er ung så det ordner seg. Ellers lovende takter fra ham.

Comment

Vi blir trøkka litt i en periode ellers er vi best. To "idiot" støttepasninger (hælflikker) fra Zahid som går til motstander, begge starter godset sine farligste sjangser.
                ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Morten Berre har blitt nokså ubrukelig ute på banen. Dersom man mente at det var behov for hans senioritet og erfaring så synes jeg de skulle ansatt han i støtteapparatet, for fotball spiller han ikke på Tippeliganivå lenger, spesielt ikke på spissplass.

Comment

Jevnt i første, skaper mange gode halvsjanser der vi burde få noe mer ut av. Godset med to farlige skudd.

Men det er tydelig at dette er treningskamp. Virker nesten som man ikke en gang gidder å prøve. Nivået på Andre var dårlig, med unntak av Stengel som jeg mener burde være en het kandidat til å starte hjemme kampen. Berre er berre burkelig til å lage frispark etter min mening. Synes det er litt trist at han tar opp en posisjon fra de unge, selv om holdningene hans og han kan være viktig i treningene. Kan ikke helt se hva han skal bidra med utover i sesongen.

Gleder meg til å se Brown, tror uansett ikke vi skal legge får mye vekt på disse treningkampene.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                      Nivået på Andre var dårlig, med unntak av Stengel som jeg mener burde være en het kandidat til å starte hjemme kampen.
                      Midtbanen kollapset da Stengel kom inn for Grindheim. Vi hang ok med i første, men ble rundspilt i andre. Stengel har klubbens beste pasningsfot, men sliter fremdeles med å ta skikkelig tak på midtbanen. Tror nesten at vi må endre formasjon for at han skal komme til sin rett.

Pluss til Omarsson som jeg synes gjorde en bra innsats som spiss. Nije blir også bedre og bedre, og i perioder i første omgang spiller vi ganske bra. 3-0 er stygt, men det var ikke helt bekmørkt. Vi tar dem på Ullevål!

Comment

Originally posted by Lego View Post
                        Midtbanen kollapset da Stengel kom inn for Grindheim. Vi hang ok med i første, men ble rundspilt i andre. Stengel har klubbens beste pasningsfot, men sliter fremdeles med å ta skikkelig tak på midtbanen. Tror nesten at vi må endre formasjon for at han skal komme til sin rett.

Pluss til Omarsson som jeg synes gjorde en bra innsats som spiss. Nije blir også bedre og bedre, og i perioder i første omgang spiller vi ganske bra. 3-0 er stygt, men det var ikke helt bekmørkt. Vi tar dem på Ullevål!
                        Det var ikke bare Midtbanen som kolapset, synes forøvrig første 10min var ok av oss. Med Stengel på banen fikk vi endelig spilt oss gjennom midten og fikk inn en spiller som bare ikke spilte på nærmeste.

De målene vi slipper inn i dag er hva jeg kaller drittmål. Ikke så mye mer som skal til enn å være litt emr på så blir det ikke mål. Utspilt ble vi i hvertfall ikke, men synes det var flere som var litt negative i dag. Synes til tider ballen forflytter seg for sent, for lite tempo i pasningene og litt for mye tid på nedtak før man sender ballen videre. Hjelper ikke og vende ballen hvis det går for sakte.

Men det jeg fortsatt er mest kritisk til er at vi er for dårlig i offensiv press. Det har vi vært under hele perioden med Rekdal.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                          Det var ikke bare Midtbanen som kolapset, synes forøvrig første 10min var ok av oss. Med Stengel på banen fikk vi endelig spilt oss gjennom midten og fikk inn en spiller som bare ikke spilte på nærmeste.

De målene vi slipper inn i dag er hva jeg kaller drittmål. Ikke så mye mer som skal til enn å være litt emr på så blir det ikke mål. Utspilt ble vi i hvertfall ikke, men synes det var flere som var litt negative i dag. Synes til tider ballen forflytter seg for sent, for lite tempo i pasningene og litt for mye tid på nedtak før man sender ballen videre. Hjelper ikke og vende ballen hvis det går for sakte.

Men det jeg fortsatt er mest kritisk til er at vi er for dårlig i offensiv press. Det har vi vært under hele perioden med Rekdal.
                          Vi ble utspilt i store perioder av andre. Selvfølgelig ikke bare pga Stengel, men jeg synes han fremdeles er for dårlig til å komme opp i motstander sånn at vi ikke klarer å vinne ballen tilbake. Tror han ville fått bedre vilkår om vi spilte med tre på midten og han kunne fått noe mer av en dirigentrolle.

Helt enig i at vi trenger bedre flyt i spillet når vi skal tråkle oss gjennom midten. Dessverre har vi ikke noen store ballspillere verken sentralt i forsvaret eller på midtbanen, og jeg synes ikke Stengel er så mye bedre på dette enn Grindheim. Allikevel klarte vi det brukbart i fjor, så vi trenger kanskje bare mer terping.

Føler at om sesongen i år blir en opptur eller ikke avhenger helt av Brown og hvordan vi får han integrert i laget.

Comment

Urovekkende at ikke vi er bedre. Forhåpentligvis lærte vi mer om Godset enn Godset lærte om oss.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                              Urovekkende at ikke vi er bedre. Forhåpentligvis lærte vi mer om Godset enn Godset lærte om oss.
                              Var ikke så stor forskjell på laga igår egentlig. Forskjellen var Iver Fossum..2 av måla hans var veldig bra! Faller litt sammen i 2 omgang,men synes vi viser gode tendenser i perioder.
                              Vi har heldigvis flere i bakhånd, så er fortsatt optimistisk om 1 serierunde.

Comment

Working...
                              X