Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Strømsgodset - Vålerenga (treningskamp)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ziggy75 View Post
    Var ikke så stor forskjell på laga igår egentlig. Forskjellen var Iver Fossum..2 av måla hans var veldig bra! Faller litt sammen i 2 omgang,men synes vi viser gode tendenser i perioder.
    Vi har heldigvis flere i bakhånd, så er fortsatt optimistisk om 1 serierunde.
    Nja, i første omgang mener jeg kanskje at vi var litt bedre totalt sett, men i andre omgang var det total overkjøring. Vi fikk ikke til noen ting, og midtbanen vår ble alt for svak. I tillegg mistet vi alt for mye av den farten vi hadde offensivt i første omgang da vi satt inn Berre på topp. Gleder meg til Lindkvist blir klar til å spille 90 minutter, og til vi får på plass Brown på topp.

Comment

Hva er egentlig greia med Braaten? Han burde jo trenge kamptrening, men jeg har inntrykk av at han spiller lite. Skade? Er han ikke i form? Eller hva er greia?

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
        Hva er egentlig greia med Braaten? Han burde jo trenge kamptrening, men jeg har inntrykk av at han spiller lite. Skade? Er han ikke i form? Eller hva er greia?
        Fikk en smell på Marbella.
        Skal i utgangspunktet bli klar til seriestarten.
        EVIG VIF

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
          Nja, i første omgang mener jeg kanskje at vi var litt bedre totalt sett, men i andre omgang var det total overkjøring. Vi fikk ikke til noen ting, og midtbanen vår ble alt for svak. I tillegg mistet vi alt for mye av den farten vi hadde offensivt i første omgang da vi satt inn Berre på topp. Gleder meg til Lindkvist blir klar til å spille 90 minutter, og til vi får på plass Brown på topp.
          Ja, blir litt prega av at Godset scorer 2 mål ut av ingenting. Men vi hadde er par store sjanser på samme tidspunkt som vi burde ha utnytta bedre.

Comment

Working...
          X