Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spørsmål til Rekaften på Bohemen tirsdag 24/3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spørsmål til Rekaften på Bohemen tirsdag 24/3

Det er tid for Rekaften på Bohemen i morgen og som vanlig ønsker vi innspill på hva vi skal grille Rekdal og Sandnes på. Morten Nydal skal lede det hele og vil gjerne kunne forberede seg en smule. Jeg samler spørsmålene og sender over til ham på mail i morgen rundt kl 12.

http://www.klanen.no/blog/2015/03/vi...-til-rekaften/

Ønsker du å stille spørsmål i eget navn send epost til espbjo[at]gmail.com.
    Vil du stille spørsmål i forumnavnet kan du poste i denne tråden.

Skriv gjerne om det er til Reka eller Stig-Ove dere vil spørsmålene skal stilles.

Espen Bjørneseth
    Redaktør Klanen.no
    Ei kasse, er passe!!

Har litt rundt stadion. Og det er vel først og fremst til Stig Ove.

1. Hvordan går det med finansiering?
    2. Vil klubben vurdere muligheten for å selge inngraverte murstein/heller, etc?
    3. Hvordan vil en ny stadion påvirke økonomien til VFE på kort og lang sikt når stadion skal eies av breddeklubben?

Comment

Kan følge opp stadionspørsmålet, selv om det er meningsløst da jeg ikke får vite svaret (kan ikke dra, ingen referat): Det ble sagt at enten settes spaden i bakken våren 2015 eller utsettes til våren 2016 pga skolestart. Nå er våren 2015 her, hva skjer?

Comment

Sånn mellom venner: hvor seriøst skal vi ta Rekas uttrykte pessimisme ang medaljer?

Comment

Reka: Ifjor sa du at man måtte vente til "neste år", før man kan forvente at Reka-effekten slår til. Mener du fremdeles at vi må vente til "neste år", eller tror du at vi vil se en "forløsning" i år?
          Stig-Ove: Kan du fortelle litt om hvordan dere har jobbet med spillerlogistikken i vinter - har det vært noen som har vært nære signering, men som vi mistet? Er du fornøyd med logistikken i dag?
          Blått og godt nyttår!

Comment

Kan vi forvente et Vålerenga som presser høyere i år?

Comment

Litt i samme båt som FrankO ettersom jeg ikke selv har mulighet til å delta, men stiller et spørsmål i håp om at noen vil dele et kort referat på PM i bytte mot et stjernepoeng

Dette spørsmål går egentlig til begge.

Under Martin Andresens tid i klubben ble det skrevet et dokument eller lignende om en rød tråd som gikk ut på at alle lag uansett alderstrinn skulle spille samme type fotball (ballbesittende, høytstående og gjenombruddshissig ala Vålerenga 2010). Dette skulle etter min hukommelse gjelde uansett hvilken trener vi hadde i klubben og i "overskuelig" fremtid, men vi har ikke hørt et døyt om dette etter at MA stakk sin kos. Hva er status her? Har vi lagt fra oss denne spillestilen?

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                Litt i samme båt som FrankO ettersom jeg ikke selv har mulighet til å delta, men stiller et spørsmål i håp om at noen vil dele et kort referat på PM i bytte mot et stjernepoeng

Under Martin Andresens tid i klubben ble det skrevet et dokument eller lignende om en rød tråd som gikk ut på at alle lag uansett alderstrinn skulle spille samme type fotball (ballbesittende, høytstående og gjenombruddshissig ala Vålerenga 2010). Dette skulle etter min hukommelse gjelde uansett hvilken trener vi hadde i klubben og i "overskuelig" fremtid, men vi har ikke hørt et døyt om dette etter at MA stakk sin kos. Hva er status her? Har vi lagt fra oss denne spillestilen?
                Gode spørsmål, men i og med at vi i fjor ikke viste noen tegn til å ville spille denne typen fotball vil jeg heller avslutte med "har vi gått bort fra ambisjonen om å rendyrke samme spillestil i alle alderstrinnene?"

Comment

Dette lurer jeg også på!

Og i tillegg, hva vil det ha å si for spillestilen/matchplanen at vi har byttet ut Kjartansson med en veldig annerledes type spiss?

Comment

Til Rekdal:
                    - Om Brown skulle være ute av kampen, hvem ser vi for oss kan steppe inn, hovedsaklig fra start, for ham på spissplassen?
                    - Hvilke unggutter har du mest forventninger til kommende sesong?
                    - Åssen står det til med Muri om dagen? (Antar vi ikke ser han på banen igjen, men håper det går greit sånn i hverdagen).

Comment

Til Sandnes/Rekdal: Kunne vi fått til en type testemonial-kamp for Muri? Antar at han er tatt vare på av det norske trygdesystemet, men å hylle og avslutte denne hedersmannen ville vært en ære.
                      Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                        Har litt rundt stadion. Og det er vel først og fremst til Stig Ove.

1. Hvordan går det med finansiering?
                        Etter de nedhøvlingene som har vært på dette forumet, når andre har stilt det samme spm, så skulle dette være nærmest som sløsing med kostbar tid for disse travle personene. Finansierieng av 350 mill var i boks for lenge siden, man ventet bare på det endelige vedtaket i bystyret, så dette går på skinner.
                        Regner med at gravemaskinene står klare nede på Valle nå som telen har gått.

Comment

Originally posted by maestro View Post
                          Til Sandnes/Rekdal: Kunne vi fått til en type testemonial-kamp for Muri? Antar at han er tatt vare på av det norske trygdesystemet, men å hylle og avslutte denne hedersmannen ville vært en ære.
                          Støtter denne. Han tok to stjernesmeller "på vakt" for oss, og har betalt dyrt for ettervirkningene.

Spørsmålet er: Får vi Annan til å stille?

Comment

Deshorn Brown kommer i kveld.

Det betyr at at har en drøy time på å meisle ut innspill til spørsmål til ham også.

Esp1
                            Ei kasse, er passe!!

Comment

Jeg stiler det til Rekdal, da jeg først og fremst oppfatter spørsmålet som et spm om spillestil.
                              Ei kasse, er passe!!

Comment

Working...
                              X