Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spørsmål til Rekaften på Bohemen tirsdag 24/3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by oPsL View Post
    For min del er klanen = rølpefylla og blue lagune.
    ingen under 30 syntes det er fett. (hvis ikke du er fra nittedal da)
    Ikke så mange over 30 heller. Desperate familiemenn- og kvinner som bruker Vålerenga som unnskyldning for å gjenoppleve russetida på grunn av deres dørgende kjedelige liv ellers i uka.

Comment

Originally posted by way_ View Post
      Da ligger det et utfyllende, men ikke uttømmende, referat på Klanen sine sider: http://www.klanen.no/blog/2015/03/re...5-er-historie/Ellers vil jeg si meg enig med Espen om at det er skuffende at ikke Bohemen ikke er fult på et slikt møte. På en annen side så var vel snittalderen på møtet igår faretruende nærme pensjonsalder.
      Ved å ha det på Bohemen utelukker man jo automatisk ut alle under 20. MEN, hadde det kommet flere om det var en annen plass uten servering? Neppe...

Comment

Kan noen utdype hva REka sa om spillestil (spesielt mitt spørsmål) på PM?

Comment

Noen her som hadde giddi å sende meg et referat, hadde tenkt meg avgårde men pga sjuk kjærring og sjuke barn så ble jeg lenket til hjemmet... Hadde satt utrolig pris på en liten oppdatering
          "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Tar også gjerne imot ett referat. Virket som man var gjennom mange spennende temaer i går, skulle gjerne vist litt mer om akkurat hva det var.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
              Tar også gjerne imot ett referat. Virket som man var gjennom mange spennende temaer i går, skulle gjerne vist litt mer om akkurat hva det var.
              Dette ville jeg også satt stor pris på.

Comment

Er det noen som har fått referat eller spør man forgjeves?

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
                  Kan noen utdype hva REka sa om spillestil (spesielt mitt spørsmål) på PM?
                  Hadde satt pris på en slik PM selv.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                    Er det noen som har fått referat eller spør man forgjeves?
                    Jeg har ikke fått noe. Personlig hadde jeg dessverre ikke anledning til å gå i går kveld.

Comment

Som nevnt lenger opp så ligger det referat på Klanen sine sider.

Det er ikke mye som ble sagt på møtet som ikke står i referatet.

Comment

Originally posted by way_ View Post
                        Som nevnt lenger opp så ligger det referat på Klanen sine sider.

Det er ikke mye som ble sagt på møtet som ikke står i referatet.
                        Jeg føler det er tydelig at det var mange interessange spørsmål som ikke ble besvart, man sier jo bare hva slags spørsmål man var gjennom men ingen konkrete svar på noen av dem. Det er først og fremst disse som er interessante ikke nødvendigvis at vi vet at det ble stilt spørsmål.

Comment

Working...
                        X