Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Scoringsmusikk etter mål. En fin greie eller ...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Scoringsmusikk etter mål. En fin greie eller ...

Ser at flere nevner dette i kamptråden til sesongåpninga, men føler at det krever en egen tråd for å lodde stemninga.
    Hva synes vi. Er det bra med scoringsmusikk eller ikke.

Personlig synes jeg det ødela veldig. Var klar til å dra i gang den vanlige jubelsangen, men måtte vente til etter scoringsmusikken var ferdig. Få det vekk er min mening.

For meg er det helt greit. Synes det ikke forstyrret noe og laget god stemning.
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Hadde vi ikke det på 90-tallet også?

Comment

Noen som vet om vi har sluttet helt med jubelsangen;
        Shala - lala - lala - lala
        Åååå Vål'enga
        ?

Fikk ihvertfall ikke med meg det fra sofa-posisjonen min. Men kan hende jeg var for opptatt av det som skjedde på banen.
        Scoringsmusikk blir for dumt, vi har alltid mobbet klubber som bruker det og plutselig går vi i samma fella selv. Håper det blir fjerna umiddelbart.

Comment

Jeg la heller ikke merke til noen scoringsmusikk på første målet. Men jeg syns, som jeg nevnte i kamptråden, at dette ødela veldig den naturlige jubelen etter scoring. Og jubelsangen vi vanligvis tar etter scoring ble ikke tatt før etter vi hadde blitt overdøvet av musikken, og da blir den ikke like intens som når den blir dratt rett etter scoring. Hvis de til nød skal spille den sangen, kan de ihvertfall la være å spille den på høytalerene på Vestbredden og Gaza.

Comment

Var det scoringsmusikk på den første scoringen? Registrerte det bare på 2-1 og 3-1.

For egen del fikk det meg bare til å tenke på at jeg savner raketten på Amfien

Comment

Originally posted by anderan View Post
              På tide med ny intromusikk på JOrdal, ihvertfall

Comment

Originally posted by anderan View Post
                Var det scoringsmusikk på den første scoringen? Registrerte det bare på 2-1 og 3-1.

La heller ikke merke til musikk etter første målet, men da var både jeg og omgivelsene så gira at vi knapt var tilstede i virkeligheten Da vi fikk musikk etter neste mål, oppsto det litt forvirring før den vanlige sangen kom i gang. Tror målmusikk kan dra sanggleden og -innsatsen ned. Sammenligning med Jordal er korrekt - der er det er ikke lett å holde sangen gående.

Comment

Personlig har jeg alltid syntes scoringsmusikk har vært harry, men var først på mål nr 2 i går hvor jeg innså hvor forstyrrende det var på feiringa av målet også (det var ingen musikk på mål nr 1, mulig de hadde glemt at de skulle begynne med sånt tull).
                  Var på vei til scoringsomfavnelse av de nærmeste på tribunen og vi stoppet liksom sånn halvveis og lurte på "hva faen er det som skjer" når musikken kom brølende. Så ble man liksom stående å vente til musikken var ferdig og ingen var koordinerte i forhold til når man skulle begynne med Shalalala og skjerfvifting mm... noen var allerede ferdig, andre var midt i, etc...

og, nevnte jeg at jeg synes scoringsmusikk er harry? ;-)
                  (og som noen nevnte i kamptråden, kun egnet for bønder som ikke har nok fans til et jubelbrøl)

Comment

Enig, ødela for min del også.

Comment

Gleden over scoring trumfer det meste, så det skal mer enn litt musikk over høyttaleranlegget for å ødelegge stemningen for meg. Men jeg syns ikke musikken dekket et savn jeg har sittet (stått) med tidligere

Comment

Vil også gjerne ha bort skåringsmusikken.

Comment

Synes også det var noe herk og tull med slik skåringsmusikk. Noen her inne som kunne fått formidlet dette ønsket videre til klubben så tidlig som mulig, slik at vi slipper å slite med dette en hel sesong?
                          - Magnus Fjeld

Vålerenga - Tro. Håp. Kjærlighet. <3

Comment

Syns målmusikken var helt grei. Og tror jeg registrert det på første målet også, bare betydelig lavere?

Forandring fryder er jeg lært opp med, men det er en sannhet med visse modifikasjoner. Men denne forandringen syns jeg i alle fall ikke er dårlig. Kan venne meg til musikk ved scoring.
                            Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Digger skåringsmusikk (selv om det er aldri så harry).

Var alltid skåringsmusikk da jeg begynte å gå på Enga-kamper på midten av 90-tallet, og det skaper enda mer trøkk. Vi tåler det fint i noen sekunder før shalalalalalalalala (som til orientering også ble sunget i går).

På tredje-skåringa i går fortsatte tribunen med å synge "Og det er Vål'enga" når sangen stoppa. Likte det. Synes faktisk de skulle spilt låta i noen sekunder til, men for meg hadde optimal feiring etter skåring vært:
                              1) Spontan publikumsjubel i 10-15 sekunder
                              2) "Vi er Vål'enga" i 10-15 sekunder (når decibelfaktoren dabber litt)
                              3) Fortsettes uten musikk i noen sekunder
                              4) Shalalalalalalalala

Comment

Working...
                              X