Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sarpsborg 08 - Vålerenga. Fredag 10. April klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

tropp1

Michael Langer, Lars Hirchfeld, Niklas Gunnarsson, Kjetil Wæhler, Simon Larsen, Markus Nakkim, Ruben Kristiansen, Rasmus Lindkvist, Sivert Heltne Nilsen, Christian Grindheim, Herman Stengel, Daniel Braaten, Daniel Fredheim Holm, Deshorn Brown, Morten Berre, Elias Mar Omarsson, Ghayas Zahid, Moussa Njie.

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
      tropp1

Michael Langer, Lars Hirchfeld, Niklas Gunnarsson, Kjetil Wæhler, Simon Larsen, Markus Nakkim, Ruben Kristiansen, Rasmus Lindkvist, Sivert Heltne Nilsen, Christian Grindheim, Herman Stengel, Daniel Braaten, Daniel Fredheim Holm, Deshorn Brown, Morten Berre, Elias Mar Omarsson, Ghayas Zahid, Moussa Njie.
      Så vidt jeg kan se kommer Nije inn istedenfor Mathisen. Tyder på en mer offensiv innstilling til matchen.

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
        Så vidt jeg kan se kommer Nije inn istedenfor Mathisen. Tyder på en mer offensiv innstilling til matchen.
        Sarpsborgs gode danske høyreback Claus Kronberg er uaktuell for kampen. Kan det ha noe med det å gjøre?

Comment

Originally posted by usbenga View Post
          Vil du dytte Fredheim ut på benken etter den friske starten mot Godset?
          Fredheim fra start nå som han har begynt å krige for oss Omarsson kommer innpå etter 60 min for å løpe dem i stykker
          ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Vålerengas lag:
            Langer -Gunnarsson, Wæhler, Larsen, Kristiansen -Stengel, Grindheim, Zahid -Fredheim Holm, Brown, Lindkvist

Comment

Håper Omarsson eller Nije kommer innpå. Tror vi kan få et par kontringsmål med høy fart i angrepet.

Comment

Originally posted by Kverna View Post
                Vålerengas lag:
                Langer -Gunnarsson, Wæhler, Larsen, Kristiansen -Stengel, Grindheim, Zahid -Fredheim Holm, Brown, Lindkvist
                Stengel i stedet for Nilsen? Er det skade på Nilsen?

Comment

Originally posted by Kverna View Post
                  Vålerengas lag:
                  Sikkert litt surt for Nilsen å bli vraket etter å ha gjort sin beste kamp på lenge. Men spennende med Stengel! Vi har et kobbel av raske menn, både fra start og på benken som han forhåpentligvis vil finne med fløyelspasningene sine.

Comment

Hvorfor i all verden synger vi at vi er seriemestere? Når ble vi det?

Comment

I 2005.

Dårlig start fra oss.

Comment

I 2005.

Dårlig start fra oss.
                        Ja, det veit jeg. Jeg var der

Comment

Lindkvist og Fredheim Holm kaster bort et angrep.

og TV2 greier ikke å holde en stabil TV-sending

Comment

Svak start fra vår side. Hva er galt med å gå ut med den intensiteten vi hadde mot Godset? Skjønner at ulike lag krever ulike tilnærminger rent spillemessig, men tenningsnivå og presisjon bør jo være likt uansett.

Comment

Lindkvist og Fredheim Holm kaster bort et angrep.

og TV2 greier ikke å holde en stabil TV-sending
                              Csports leverer også som sedvanlig. FAEN I HÆLVETE! Det er Sarpsborg, ikke Alger!!!

Comment

Hvor jævla vanskelig kan det være å vise en kamp da. Holdt på sånn her siden 30min før avspark

Comment

Working...
                                X