Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sarpsborg 08 - Vålerenga. Fredag 10. April klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Septiktank View Post
    Hvor jævla vanskelig kan det være å vise en kamp da. Holdt på sånn her siden 30min før avspark
    Og nå kjører de faen meg egenreklame. Er det mulig? Hva er stillinga mon tro?

Comment

Som om ikke Tv2Sumo er ille nok så skal faen meg Zebra overgå det...drit-flaut! Gratulerer! Nå blir pilsen lunken...

Comment

I følge DB har Brown hatt en kjempesjanse, men det er fortsatt 0-0

Comment

Originally posted by Lego View Post
          Tyr til vglive, men er vanskelig å orientere seg der og:

Zahid, som har vært god til nå, går fra 25 meter og inn i boksen. Skyter rett utenfor. Enga slipper med skrekken.

Comment

Originally posted by Lego View Post
            Helt utrolig, men i følge vg så står det fortsatt 0-0. Sjanse av Brown for oss og Bojan av dem...

Comment

Strømbrudd sies det over skjermen nå...........

Comment

Står på Zebra at det er strømbrudd i Sarpsborg og at de derfor har mistet forbindelsen.

Comment

foretrekker faktisk "straks tilbake" foran egenreklame. zebra må være bånn i bøtta

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
                    foretrekker faktisk "straks tilbake" foran egenreklame. zebra må være bånn i bøtta
                    Eller noen bilder av Dorthe "MILF" Skappel. Er det pilsen eller er hun bare jævlig hot?

Comment

Originally posted by Cyrus View Post
                      Står på Zebra at det er strømbrudd i Sarpsborg og at de derfor har mistet forbindelsen.
                      Det er derfor de som er proffe har med aggregat... Flaut tvers igjennom av tv2 dette....

Comment

Vålerenga på twitter liveoppdatering: "Strømbrudd er ikke mye man kan gjøre med, men når det skjer samtidig i Sarpsborg og stavanger så begynner vi å lure." Så visstnok "strømbrudd" i oilerskampen også da? Tipp topp troverdig

Comment

Altså...alle unntatt tv2 er i 2015,men det går bare ikke an å bruke så jævlig lang tid på å fikse dette!

Comment

Godt at fotballen er tilbake på tv2 da, de skulle jo være så mye bedre enn cmore...

-jørn-
                            (*´ェ`*)

Comment

Noen med et aggregat eller to i nabolaget som kan hjelpe tv2 med dette problemet?

Comment

Originally posted by FuriousMachine View Post
                                Noen med et aggregat eller to i nabolaget som kan hjelpe tv2 med dette problemet?
                                Er vel i Bergen problemet ligger. Fåfengt å spørre på dette forumet isåfall

Og der var vi tilbake.... på telefon

Comment

Working...
                                X