Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sarpsborg 08 - Vålerenga. Fredag 10. April klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Radio Prime Sarpsborg funker uten strøm, tydeligvis: http://tunein.com/radio/Radio-Prime-...g-1065-s48185/

Comment

Løp å kjøp tv2:

http://www.finn.no/finn/torget/annon...at%2Csarpsborg

Comment

Originally posted by FuriousMachine View Post
        Noen med et aggregat eller to i nabolaget som kan hjelpe tv2 med dette problemet?
        Da risikerer de å virke proffe da, jo... Går ikke det....

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
          Er vel i Bergen problemet ligger. Fåfengt å spørre på dette forumet isåfall

Og der var vi tilbake.... på telefon
          Til info;strømbruddet er i Sarpsborg

Comment

Originally posted by Ingar View Post
            Til info;strømbruddet er i Sarpsborg
            Er "strømbrudd" i Stavanger også

Men jeg ser nå at det faktisk er strømbrudd i Sarpsborg

Pause 0-0.

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
              Er "strømbrudd" i Stavanger også

Men jeg ser at det faktisk er strømbrudd i Sarpsborg

Pause 0-0.
              Uansett strømbrudd eller ikke... Man har alltid minst en backup plan.... Fryktelig amatørmessig av tv2 dette....

Comment

Originally posted by Trym View Post
                Uansett strømbrudd eller ikke... Man har alltid minst en backup plan.... Fryktelig amatørmessig av tv2 dette....
                Det som faktisk er litt morsomt er at TV2, med så god erfaring med livestreaming, har sikkert en massiv mengde backupmuligheter hvis en server skulle ramle eller trykket ble større enn forventet, men et godt, gammeldags strømbrudd tar de fullstendig på senga...

Vel, det hadde vært morsomt hvis det ikke hadde vært for at jeg ikke får sett den jævla kampen!!

Comment

NRK Radio greier å sende live.

http://radio.nrk.no/direkte/sport

Comment

Det hjelper jo veldig lite med aggregat om dette ikke sendes via satelitt, og for meg virker det ikke sånn.
                    Da er man dessverre avhengig av strøm på andre punkter.
                    Sarpsborg by ser ikke veldig rusta ut til stormen, ALLE MANN TIL PUMPENE!
                    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by FuriousMachine View Post
                      Det som faktisk er litt morsomt er at TV2, med så god erfaring med livestreaming, har sikkert en massiv mengde backupmuligheter hvis en server skulle ramle eller trykket ble større enn forventet, men et godt, gammeldags strømbrudd tar de fullstendig på senga...

Vel, det hadde vært morsomt hvis det ikke hadde vært for at jeg ikke får sett den jævla kampen!!
                      Enig med deg i det... Og ja... He,he.. spes. enig med deg i det siste, men du verden så frustrerende det er når det gjelder en selv, gitt...

Comment

Originally posted by Flem View Post
                        Det hjelper jo veldig lite med aggregat om dette ikke sendes via satelitt, og for meg virker det ikke sånn.
                        Da er man dessverre avhengig av strøm på andre punkter.
                        Sarpsborg by ser ikke veldig rusta ut til stormen, ALLE MANN TIL PUMPENE!
                        Det er jo akkurat det. Man bør ha backup plan som f.eks. via satt. hvis det ikke gjøres alt...

"Nå gjør dem faktisk akkurat det da. Med et mobiltkamera..."

Comment

Da kan det se ut til at TV Kirgisistan har tatt over sendinga...gode greier!
                          In the beginning the Universe was created.
                          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                          - Douglas Adams

Comment

Mobil filming? Wow. Det var kreativt. Både komisk og lurt samtidig. Hehe
                            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by Trym View Post
                              Det er jo akkurat det. Man bør ha backup plan som f.eks. via satt. hvis det ikke gjøres alt...
                              Snakka nettopp med en produksjonsansvarlig i TV2, og han fortalte meg at det kan være at det er busser uten aggregat de bruker, siden dette "kun" er en TV2 Zebra produksjon. Hadde det vært landskamp, hadde jo ikke dette skjedd som han sa.
                              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Brown og Lindkvist ut. Braaten og Sivert inn.

Mobilkameraet til TV2 ringer. Komedie

Comment

Working...
                                X