Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Sarpsborg 08 - Vålerenga. Fredag 10. April klokka 19.00
Collapse
X
-
Nei med helt seriøst. Noen som kan bla opp mobilen sin, filme og streame fra bortesvingen?
Leave a comment:
-
Går Zahid ut på kant og Stengel opp som 10'er, da? Kunne vi ikke heller satt in Omarsson for Lindkvist, da? Synes Zahid burde spille som 10'er, ikke på kant.
Leave a comment:
-
Tilbake til gamledager da alle satt benka rundt radioen.Jeg løper ned på hjørnet å kjøper Kamferdrops og Mokkabønner og fullbyrder det hele...
Leave a comment:
-
og der røyk mobilkameraet.
noen som kan skype med en av bortesupporterne?
Leave a comment:
-
Originally posted by Flem View PostSnakka nettopp med en produksjonsansvarlig i TV2, og han fortalte meg at det kan være at det er busser uten aggregat de bruker, siden dette "kun" er en TV2 Zebra produksjon. Hadde det vært landskamp, hadde jo ikke dette skjedd som han sa.
Leave a comment:
-
Originally posted by lokalhelt View PostMobil filming? Wow. Det var kreativt. Både komisk og lurt samtidig. Hehe
Leave a comment:
-
Brown og Lindkvist ut. Braaten og Sivert inn.
Mobilkameraet til TV2 ringer. Komedie
Leave a comment:
-
Originally posted by Trym View PostDet er jo akkurat det. Man bør ha backup plan som f.eks. via satt. hvis det ikke gjøres alt...
Leave a comment:
-
Mobil filming? Wow. Det var kreativt. Både komisk og lurt samtidig. Hehe
Leave a comment:
-
Da kan det se ut til at TV Kirgisistan har tatt over sendinga...gode greier!
Leave a comment:
-
Originally posted by Flem View PostDet hjelper jo veldig lite med aggregat om dette ikke sendes via satelitt, og for meg virker det ikke sånn.
Da er man dessverre avhengig av strøm på andre punkter.
Sarpsborg by ser ikke veldig rusta ut til stormen, ALLE MANN TIL PUMPENE!
"Nå gjør dem faktisk akkurat det da. Med et mobiltkamera..."
Leave a comment:
Leave a comment: