Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sarpsborg 08 - Vålerenga. Fredag 10. April klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• _Christian_
    replied
    I 2005.

Dårlig start fra oss.

Leave a comment:

• wanderer
    replied
    Hvorfor i all verden synger vi at vi er seriemestere? Når ble vi det?

Leave a comment:

• Lego
    replied
    Originally posted by Kverna View Post
    Vålerengas lag:
    Langer -Gunnarsson, Wæhler, Larsen, Kristiansen -Stengel, Grindheim, Zahid -Fredheim Holm, Brown, Lindkvist
    Sikkert litt surt for Nilsen å bli vraket etter å ha gjort sin beste kamp på lenge. Men spennende med Stengel! Vi har et kobbel av raske menn, både fra start og på benken som han forhåpentligvis vil finne med fløyelspasningene sine.

Leave a comment:

• Trym
    replied
    Originally posted by Kverna View Post
    Vålerengas lag:
    Langer -Gunnarsson, Wæhler, Larsen, Kristiansen -Stengel, Grindheim, Zahid -Fredheim Holm, Brown, Lindkvist
    Stengel i stedet for Nilsen? Er det skade på Nilsen?

Leave a comment:

• Mikkell
    replied
    Håper Omarsson eller Nije kommer innpå. Tror vi kan få et par kontringsmål med høy fart i angrepet.

Leave a comment:

• Kverna
    replied
    Vålerengas lag:

Leave a comment:

• 2m@s
    replied
    Originally posted by usbenga View Post
    Vil du dytte Fredheim ut på benken etter den friske starten mot Godset?
    Fredheim fra start nå som han har begynt å krige for oss Omarsson kommer innpå etter 60 min for å løpe dem i stykker

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by Nico 8 View Post
    Så vidt jeg kan se kommer Nije inn istedenfor Mathisen. Tyder på en mer offensiv innstilling til matchen.
    Sarpsborgs gode danske høyreback Claus Kronberg er uaktuell for kampen. Kan det ha noe med det å gjøre?

Leave a comment:

• Nico 8
    replied
    Originally posted by _Christian_ View Post
    tropp1

Michael Langer, Lars Hirchfeld, Niklas Gunnarsson, Kjetil Wæhler, Simon Larsen, Markus Nakkim, Ruben Kristiansen, Rasmus Lindkvist, Sivert Heltne Nilsen, Christian Grindheim, Herman Stengel, Daniel Braaten, Daniel Fredheim Holm, Deshorn Brown, Morten Berre, Elias Mar Omarsson, Ghayas Zahid, Moussa Njie.
    Så vidt jeg kan se kommer Nije inn istedenfor Mathisen. Tyder på en mer offensiv innstilling til matchen.

Leave a comment:

• _Christian_
    replied
    tropp1

Michael Langer, Lars Hirchfeld, Niklas Gunnarsson, Kjetil Wæhler, Simon Larsen, Markus Nakkim, Ruben Kristiansen, Rasmus Lindkvist, Sivert Heltne Nilsen, Christian Grindheim, Herman Stengel, Daniel Braaten, Daniel Fredheim Holm, Deshorn Brown, Morten Berre, Elias Mar Omarsson, Ghayas Zahid, Moussa Njie.

Leave a comment:

• EngaForAlltid
    replied
    Samma lag som startet mot Godset, er jeg helt enig i.

Grunnen til at Mathisen og Stengel ble byttet inn, var nok for å tilføre laget mer defensive fibre mot slutten. Det viste seg å være et smart trekk av Sjefen.

Det er større sjanse for at Omarsson kommer på i andre omgang mot Sarpsborg. Med mindre vi ønsker å berge et resultat mot slutten igjen. Håper ihvertfall vi er litt mer vågale i disponeringene, med mer fart på kantene klarer vi nok å holde presset oppe, men samtidig blir vi mer sårbare bakover.
    Rekdal er ihvertfall flink til å lese kampbildet, så jeg stoler blindt på at han gjør de riktige valgene. Likevel hadde det vært morsomt om vi får se islendingen for første gang.

Nije har nok fortsatt en vei å gå, og er nok litt bak i køen. Tror det åpner seg for spilletid først hvis vi får skader på en av vingene våres. Det å matche unggutta forsiktig er nok en riktig vurdering, med mindre man vet at de kan komme inn å gjøre jobben 100%

Leave a comment:

• maestro
    replied
    På papiret er Omarsson og Braaten mer spennende. Spenningen ligger i det uvisse, eller hva man vet at Braaten har prestert før i karrieren. Det Braaten viste med innhoppet sitt var at han er et godt stykke unna kampform.
    Fredheim var kanskje den som overrasket meg aller mest mot Godset, kan ikke helt se at han har spilt seg ut av laget etter den innsatsen.
    Nei, jeg synes heller ikke at DFH spilte seg ut, men dette blir en helt annen type kamp, der hans sterke sider ikke nødvendigvis kommer til sin rett. Da må han i så fall inn mer sentralt i banen for å holde litt på kula mens laget kommer etter. Burde vært diskutert og analysert over en tannpuss hos McCabre...

Leave a comment:

• usbenga
    replied
    Originally posted by ziggy75 View Post
    Er litt mer spennende med Omarsson eller Braaten, enn Mathisen og DFH. Men synes både Mathisen og DFH gjorde det bra mot Godset. Nå er Omarsson uthvilt og klar for kamp på fredag forhåpentligvis.. fint med god bredde i troppen.
    På papiret er Omarsson og Braaten mer spennende. Spenningen ligger i det uvisse, eller hva man vet at Braaten har prestert før i karrieren. Det Braaten viste med innhoppet sitt var at han er et godt stykke unna kampform.
    Fredheim var kanskje den som overrasket meg aller mest mot Godset, kan ikke helt se at han har spilt seg ut av laget etter den innsatsen.

Leave a comment:

• maestro
    replied
    Sannsynligvis blir dette en kamp med mye mer bakrom enn mot Godset (med det forbehold at jeg vet lite om farta bak hos 08). Viktig med brede kanter for å strekke forsvaret og da lage ekstra rom for farta til Brown. Når de begynner å bli slitne i Sarpsborgforsvaret; flytt Braaten inn i midten og sleng innpå Nije på ving. DA skal dem få løpe.. DFH positiv mot Godset, men i mine øyne, ikke en typisk starter i en slik bortekamp. Men som sagt: kjenner 08 dårlig og de sies å ha blitt mer kyniske under Geir Bakke. Uansett: dette er sånne kamper vi MÅ vinne. om vi skal henge med i toppen. Spiller for spiller eter vi dem levende, men så er vi tross alt Enga, da, så alt kan skje. Håper i hvert fall jeg slipper å høre Rekdal etter kampen uttale "det var noe daft og ubesluttsomt over oss". Måtte den tid være forbi...

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Vil du dytte Fredheim ut på benken etter den friske starten mot Godset?
    Er litt mer spennende med Omarsson eller Braaten, enn Mathisen og DFH. Men synes både Mathisen og DFH gjorde det bra mot Godset. Nå er Omarsson uthvilt og klar for kamp på fredag forhåpentligvis.. fint med god bredde i troppen.

Leave a comment:

Working...
X